Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En dan had je ook nog deze onzin:
![]() Ik heb overigens nooit meegedaan aan die rages, tenzij je Dr. Martens meetelt want die had ik wel. Die tuinbroeken heb ik ook nooit gesnapt, daar liep heel groep 8 in en ik vond het toen al lelijk. Oh, ik had later wel zo'n lang spijkerjasje. Daar zaten bleekvlekken in en als ik het me wel herinner had ik er een scheef anarchieteken op gekalkt. Lekker de veertienjarige non-conformistische rebel uithangen, nounou! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Typisch coolcat stijl. Ik mocht die shit niet dragen van mijn moeder want dat was ordinair. Het is echter wel zo dat coolcat net zoiets als een Van Der Valk 'restaurant' is, iedereen zegt dat het boerenvreetschuur is en nooit komt maar toch staat het parkeerterrein vol met auto's.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik deed aan bijna alles mee haha. ook ik had een mooie geruite tuinbroek, en zelfs een oranje. bedankt coolcat
![]() ![]() en deze had ik in het lichtblauw: ![]() dit was gelukkig allemaal basisschool. tijdens de middelbare school tijd werd ik een alto, incl sesamstraat shirt en roze doc martens. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had ook van die lelijke stretch spijkerbroeken met een heel klein beetje een uitlopende pijp en van die zakjes voorop. En ook één met bleekvlekken en strepen ofzo, kan het niet zo goed uitleggen. En eentje met allemaal vierkantjes erop genaaid. Te lelijk gewoon.
|
Ik heb neppe Dr. Martens gehad, maar voor de rest helemaal niets van wat hier zoal genoemd is. Het valt alleszins mee met mijn missers op modegebied. Wel heb ik ooit een scheiding in het midden gehad, dus het is niet alsof ik me nergens voor hoef te schamen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zo'n zilveren broek heb ik wel gehad ja, net zoals Salty dog truien. Maar dat is in de tijd dat mijn moeder me nog aankleedde, echt wel voor 2002. Al zou ik het nog eens aan willen, dat spul is natuurlijk al lang weggegooid of in Polen en me in ieder geval 10 maten te klein.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
presentatie engels Verwijderd | 10 | 16-01-2011 17:51 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête Mode KiNkY-lAy-D | 21 | 25-03-2010 12:32 | |
Lifestyle |
Mode van 'vroeger' *oma* | 52 | 02-12-2008 23:47 | |
Lifestyle |