Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2009, 09:12
Issun
Issun is offline
Offtopic: Ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in om die twee hoofdstukken helemaal door te lezen, dat begrepen jullie vast wel toch? Kan iemand geen overzicht maken met de belangrijkste gebeurtenissen van de eerste twee hoofdstukken? Oh, en ik zal wat minder voor andere mensen schrijven.

Niels, die eigenlijk helemaal niet hoefde te weten wat Laurie studeerde, hoorde opeens een gil achter zich. Er volgden meer gillen en hij draaide zich om, maar hij zag op het eerste gezicht niets.
'Er is iemand van de trap gevallen!' schreeuwde een jongen met bruin haar. Niels keek nog een keer en merkte toen dat er een aantal mensen op het dak van de kantine stonden. Hoe ernstig zou het zijn? Meer mensen snelden er heen; hij herkende een aantal geneeskunde studenten.
Opeens hoorde hij gestommel en gekreun achter zich. Hij draaide zich om en daar lag ze dan, Laurentia Elisabeth De Ruyter van Stevenynck, ingezakt tegen een prullenbak. Wat nou weer? Was de commotie haar adellijkheid teveel geworden? Misschien wilde die Simon haar nog wel een keer dragen.
Toen zag hij dat ze bloedde. Sowieso zag ze er niet helemaal gezond uit, hij moest iets doen. Nee, dat was maar aan de geneeskundestudenten, zij konden dit soort dingen zo goed, dus moesten zij het maar oplossen. Bovendien was het helemaal niet zo erg. Zijn moeder had erger meegemaakt...
Zijn moeder... zijn moeder was geworden zoals ze was omdat ze niet was geholpen. Als hij Laurentia - Laurie niet zou helpen, zou er dan hetzelfde gebeuren als met zijn moeder? Dan zou hij geen haar beter zijn dan die...
Hij knielde naast het edelmeisje neer. 'Laurentia. Laurentia. Hee, Laurentia. Laurie. Laurie, gaat het?'
Ze reageerde niet. Wat was hij nu geacht te doen? Mond-op-mondbeademing? Nee, vast niet. Wat dan? Dit mocht niet verkeerd aflopen, niet zoals met zijn moeder. Hij vergat alles om zich heen; hij viel bijna zelf flauw.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2009, 09:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Offtopic: Op zich snap ik dat, maar misschien kun je het even snel doorlezen? In het tweede topic gaat het over hospiteren, daar staan een aantal stukjes in waarin mensen zichzelf voorstellen, dat is misschien wel handig. Maar als je niet teveel voor andere mensen schrijft, zal het ook wel goed gaan, aangezien Niels de meeste mensen nog niet echt kent
Oud 30-06-2009, 09:32
Issun
Issun is offline
Offtopic: Ik zal wel even kijken dan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 12:12
Geel
Geel is offline
Eric stond een beetje geschrokken maar vooral geamuseerd te kijken naar de commotie die er ontstond toen het duidelijk werd dat er iemand van de brandtrap was gevallen. Een paar BHV'ers renden naar binnen om zo op het dak van de kantine te kunnen komen terwijl anderen het geschrokken publiek rustig probeerden te houden. De brandweer was blijkbaar niet ingeschakeld omdat het slechts een oefening was, maar Eric kon zich voorstellen dat het makkelijker geweest zou zijn om op het dak te komen als er een brandweerauto aanwezig was.

Bijna onmiddellijk nadat Laurie's antwoord werd gesmoord door het gillen hoorde Eric iemand hyperventileren. Hij keek opzij en zag Laurie dubbelslaan. Eric keek haar verward aan en wist even niet wat te doen. Wat was er met haar nou aan de hand? Waarom hyperventileerde ze nou? Voordat Eric uit zijn verwarring kon komen zag hij Laurie door haar linkervoet zakken en met haar hoofd tegen de prullenbak aankomen voordat ze op de grond neerviel. Laurie probeerde zichzelf nog aan de prullenbak staande te houden maar dat lukte niet omdat ze blijkbaar haar bewustzijn verloren had.

Eric wilde naar haar toe om haar te helpen maar bedacht zich dat hij haar niet kon helpen. Niels dacht blijkbaar dat hij haar wel kon helpen want hij knielde naast haar neer en probeerde haar weer bij bewustzijn te brengen. Eric rende naar een BHV'er toe, die herkenbaar waren door de hesjes die ze droegen, om hulp te halen.
Toen hij uitgelegd had wat er met Laurie aan de hand was, pakte de man een EHBO-doos en hij en Eric snelden zich naar Laurie toe.
Oud 30-06-2009, 12:37
Issun
Issun is offline
Niels was nog steeds verward en merkte niet dat Eric intussen een BHV'er was gaan halen.

'Aan de kant, aan de kant.' zei de BHV'er. Niels schrok en werd zachtjes aan de kant geduwd. De man knielde neer naast Laurie en pakte zijn EHBO-doos uit. Niels kwam weer enigzins bij zinnen en keek hoe de man snel te werk ging. Toen zag hij de linkervoet van Laurie.
'Ai, dit is ernstig. Ik kan hier op dit moment niks aan doen. We zullen moeten wachten tot...'
'We zullen helemaal niet moeten wachten.' snauwde Niels. Zijn woede kwam weer terug. Waren alle geneeskundigen nou echt hetzelfde?
'Sorry meneer, ik kan hier nu niks aan doen. Wilt u zo vriendelijk zijn in de tussentijd voor het meisje te zorgen? Ik...'
Niels sprong op en balde zijn vuisten. 'U doet het nu. Niks wachten, u weet heus wel wat u moet doen, maar u vertikt het gewoon.'
De vriendelijkheid gleed weg van het gezicht van de BHV'er en Niels zag dat de man zich uit alle macht probeerde te beheersen.
'Meneer, ik kan hier op dit moment niks aan doen! Bovendien is er zojuist een meisje van de trap gevallen, en ze kan in levensbedreigende toestand verkeren.'
'Laurie ook.'
Niels wist best dat dat niet waar was, maar deze man mocht niet zomaar weg gaan. Hij wilde alle geneeskundigen op hun plek zetten, laten boeten voor zijn moeder. Met uitzondering van Eric, misschien.

Offtopic: Het zou misschien leuk zijn als die BHV'er de vader is van Simon. Of wordt dat teveel van het goede?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 18:18
Geel
Geel is offline
Offtopic: Hmm..dat word inderdaad te veel van het goede, lijkt me. En sowieso, het is niet aan ons om te bepalen wie de vader van Simon is. Dat moet Simon zelf doen. Als flyaway tenminste nog online komt.
Oud 30-06-2009, 18:19
Issun
Issun is offline
Offtopic: Ja, daarom ook.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 18:28
Geel
Geel is offline
Offtopic: Ik vraag me af wat er nou met Laurie moet gebeuren, zou ze het erg vinden als we haar een ziekenhuis inschreven? Ik weet dat we zoveel mogelijk uit ons eigen karakter moeten schrijven, maar nu Laurie bewusteloos is kan ze toch niet bepalen wat er met der gebeurt.

Laurie (fizzle-fluffy), mogen we je het ziekenhuis in schrijven?
Oud 30-06-2009, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: ja jullie mogen me het ziekenhuis inschrijven heur
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 19:59
Issun
Issun is offline
Offtopic: Niels' tweede trauma. Perfect. Schrijf jij het volgende stukje dan, ggcy8?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:15
flyaway
flyaway is offline
Offtopic: Ben nog aan het herkansingenleren, maar ik vind het wel een leuke draai Met die vader van Simon.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:17
Issun
Issun is offline
Offtopic: Weet je wat, als Laurie toch naar het ziekenhuis gaat hoeft die BHV'er niet meer de vader van Simon te zijn. Niels komt hem gewoon tegen in het ziekenhuis en hij is toevallig ook degene die haar verzorgt, zoiets?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 23:28
Geel
Geel is offline
Offtopic: Ik hoop dat ik hiermee een beetje binnen de perken van mijn eigen karakter blijf.

'Meneer,' zei Eric, 'kunt u dan tenminste iets aan haar bloedende hoofd doen en iemand een ambulance laten bellen?'
Eric kon zich indenken waarom Niels zich zo opgefokt voelde, maar was toch van mening dat hij wel iets te ver door draafde. Dit liet hij natuurlijk niet merken en praatte rustig met de BHV'er.
'Dat kunt u toch wel doen?' vervolgde Eric tegen de BHV'er. 'En voor dat meisje op het dak wordt toch al door 5 andere mensen gezorgd.'
'Natuurlijk kan ik wel even iets aan het hoofd doen.' Voordat hij een verband om Laurie's hoofd deed pakte de man eerst een telefoon en belde een ambulance. Daarna richtte hij zich weer tot Laurie. Eric stond ietwat verveeld toe te kijken, hoewel hij wel bezorgd was om Laurie, hij wist immers al hoe je iemands hoofd moest verbinden. Niels keek ook naar de man maar Eric kon niet opmaken hoe Niels keek, verward, boos, verdrietig, Eric meende van alles te zien op het gezicht van Niels.

Al snel nadat de man klaar was met Laurie kwamen er twee ambulances aanrijden. Beide auto's hielden halt naast elkaar op het gras. Een paar BHV'er snelden zich naar de ambulances. Twee ambulancebroeders gingen naar binnen, naar het meisje, en twee ambulancebroeders kwamen naar de plek waar Eric en Niels stonden en waar Laurie op de grond lag, nog steeds bewusteloos.

Er werd Eric en Niels gevraagd wie het meisje was en wat er met haar gebeurd was. Ook werd ze gevraagd of ze wisten of Laurie ergens familie had wonen die gewaarschuwd kon worden, want de broeders dachten dat het niet echt goed ging met Laurie. Eric en Niels wisten dit niet.

Nadat Laurie op een brancard was gelegd vroeg een broeder: 'Gaat er één van jullie mee naar het ziekenhuis?'

Laatst gewijzigd op 04-07-2009 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 08:33
Issun
Issun is offline
Offtopic: ggc8, is het misschien niet het beste om allebei te gaan? Want als Niels op een gegeven moment daar in z'n eentje in het ziekenhuis zit is er niet echt een 'interactie met andere personages.'

Toen Eric zich er mee begon te bemoeien besefte de BHV'er blijkbaar dat hij wel iets moest doen. Opeens pakte hij zijn telefoon om een ambulance te bellen. Niels moest zich inhouden om niet te zeggen: 'Oh, nu kan het opeens wel?' Als hij zag hoe Eric de BHV'er had overtuigd realiseerde hij zich dat hij het misschien wat minder driftig aan had moeten pakken.
Vervolgens werd Lauries hoofd verbonden.

Nadat de ambulances aangekomen waren werden een paar vragen gesteld over Laurie. Omdat Eric en Niels niets wisten over in de buurt wonende familie vroeg een broeder: 'Gaat er één van jullie mee naar het ziekenhuis?'
De vraag overviel Niels een beetje. Hij zou zichzelf alleen maar kwader maken daar, in het hol van het kwaad. Nee, hij moest daar eens mee ophouden. Als hij mee zou gaan zou hij het misschien weer afleren, als hij zou zien dat de artsen iets goeds deden. Oh, en hij ging natuurlijk ook mee voor Laurie.
'Ik ga wel mee.' zei hij.
Niels keek Eric aan. 'En jij, Eric?'
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 08:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Offtopic: Als Eric nog niet weet dat het Astrid is, is het een beetje raar om te zeggen dat hij nog niet weet dat het Astrid is, je schrijft immers vanuit zijn perspectief, het is geen alwetende verteller of zo.

Dit is het leven. Altijd als het net leuk begint te worden, komen andere mensen de pret verstoren. De hemel zal een uitgestorven plek zijn vol wolken en een boekenkast. Verder niets. Astrid was volledig bereid om onmiddellijk daarheen te vertrekken, vooral nu er ineens een aantal mensen over haar gebogen stonden. Ze keken allemaal heel zorgelijk, alsof er net een Groots Ongeluk was gebeurd. Mijn hemel, ze was gewoon even uitgegleden en nu had ze pijn, dat was alles. Ze wist niet eens waar ze pijn had, dus hoe erg kon het nu helemaal zijn? Ze wilde zich oprichten, omdat die mensen nu alles toch al hadden verpest, maar ze werd meteen weer terug geduwd. "Blijf maar even liggen, meisje. We zullen voor je zorgen." Astrid wilde juist voor anderen zorgen, dit was de wereld op zijn kop. Toen ze ook nog aan haar gingen duwen en trekken om haar in een of andere rare houding te leggen, werd het haar te gortig. "Blijf van me af", snauwde ze.
Oud 01-07-2009, 16:44
Geel
Geel is offline
Offtopic: @Vogelvrij: Hm..je hebt gelijk. Ik heb het aangepast.
@Issun: Ok, Eric gaat ook wel mee, maar dat stukje schrijf ik later wel, als ik tijd heb.
Oud 01-07-2009, 17:00
Issun
Issun is offline
Citaat:
Offtopic: @Issun: Ok, Eric gaat ook wel mee, maar dat stukje schrijf ik later wel, als ik tijd heb.
Offtopic: Okee,
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 13:24
Nienna*
Nienna* is offline
Offtopic: Ik doe nog steeds mee, hoor. Maar ik wacht even flyaway's herkansingen af
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 16:38
flyaway
flyaway is offline
Offtopic: Maandag klaar daarmee maar nu even aan het rusten. Kan wel wat schrijven Komt er aan.

Offtopic: Ik vind het idee van Simons vader wel vet, waarom mag dat niet doorgaan?

Simon keek Anna aan en liep naar haar toe. Ze keek hem aan. Wat waren haar ogen toch mooi... betoverend. Hij voelde zich naar haar toegetrokken alsof haar ogen magneten waren en hij de tegenpool, maar dan zonder niets met elkaar gemeen te hebben. Er stonden mensen tussen hen in, maar de lijn naar haar leek recht te lopen, zonder bochten. En opeens stond hij voor haar. Ze keken elkaar aan.
"Hoi Anna, denk jij dat we nog dat we naar binnen moeten voor het vervolg van het college?"
Ze keek hem aan en schudde haar hoofd.
"Zin om wat te gaan drinken?" Ze knikte. Ze straalde. Hij draaide zich om en keek naar Laurie. Er stond een man bij in een hesje en een ambulance was gebeld. Hij stak haar duim naar haar op en Laurie lachte naar hem.
Simon pakte Anna's hand en ze liepen weg van de menigte.

Opeens klonk er gegil.

Laatst gewijzigd op 03-07-2009 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 16:25
Geel
Geel is offline
Offtopic: De toekomstige arts die Laurie gaat behandelen kan voor mijn part best de vader van Simon zijn.
@flyaway: Dus er klinkt gegil nog voordat de ambulances er zijn, of erna? Want Eric en Niels hebben geen gegil gehoord. Voor het gemak ga ik ervan uit dat het gegil pas klinkt als Laurie al in de ambulance zit..ok?

'En jij, Eric?' vroeg Niels hem.
Eric wilde eigenlijk niet mee naar het ziekenhuis, hij had er geen zin is en hij, in tegenstelling tot Niels, vertrouwde de medische wereld wèl. Maar juist omdat Niels niet zo veel vertrouwen had in een ziekenhuis en dergelijke besloot Eric om mee te gaan.

'Natuurlijk ga ik mee.' antwoordde Eric.
Laurie werd de ambulance ingetild, eigenlijk meer ingeschoven.
'Eén van jullie moet voorin zitten.' zei de ambulancebroeder.
'Niels, wil jij voorin?' vroeg Eric aan Niels en hij knikte. Eric ging achterin, naast Laurie die nog steeds bewusteloos lag, zitten en de deuren van de ambulance werden nogal hard dicht geklapt, zonder acht te slaan op Laurie.
De ambulance begon net weg te rijden toen Eric een gegil van buitenaf hoorde. Hij kon het niet op brengen om geïnteresseerd te zijn op wat er gebeurd was, niet op dat moment. Eric werd in het algemeen snel nieuwsgierig maar gegil had hij vandaag zo vaak gehoord, dat hij wel kon raden wat er gebeurd was.
'Wat is er precies aan de hand met haar?' vroeg Eric aan de broeder die Laurie's hoofdverband losmaakte om te kijken wat er onder zat.
Oud 04-07-2009, 17:11
flyaway
flyaway is offline
Offtopic: is goed
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 18:47
Geel
Geel is offline
Citaat:
Simon pakte Anna's hand
Oud 04-07-2009, 18:55
flyaway
flyaway is offline
Offtopic: Wacht maar af, misschien loopt het wel heel anders
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 20:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: er klonk wel al gegil. Het meisje achter Astrid op de brandtrap ging gillen toen Astrid viel, remember?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 21:28
Geel
Geel is offline
Offtopic: @flyaway: Ik hoop dat het afloopt zoals ik het graag zie..!

@fizzle-fluffy: Ofcurz I remember. Maar flyaway schreef dat er gegil klonk nadat er een BHV'er naar Laurie gekomen was, en Laurie is met haar hoofd tegen de prullenbak aangekomen pas nadat er iemand gilde. Vandaar mijn verwarring.
Oud 04-07-2009, 22:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: inderdaad, maar dan zou ik al buiten bewustzijn zijn geweest en dan ga ik niet lachen naar simon! 0_o
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 22:38
flyaway
flyaway is offline
Offtopic: Ojee, zit ik scheef?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 11:34
Issun
Issun is offline
Offtopic: Ik heb nu even geen tijd om iets te schrijven, dus het komt later.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:32
Geel
Geel is offline
Citaat:
Offtopic: Ojee, zit ik scheef?
Offtopic: Joa, maar dat kan ik wel door de vingers zien als je belooft dat Simon en Anna gaan trouwen!
Oud 05-07-2009, 16:26
flyaway
flyaway is offline
Offtopic:
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:39
Nienna*
Nienna* is offline
Op het moment dat ze het deed, kon ze zichzelf al voor haar kop slaan. Dit deed ze nou al-tijd. Het is heel irritant inzicht te hebben in je eigen gedrag en het dan toch iedere keer fout te doen. Waar ligt dat toch aan?
Ze vond het gewoon een beetje eng als mensen dichterbij kwamen. Net zoals dat altijd wanneer ze gezoend werd, ze gewoon haar hoofd weg draaide. Ook als ze het wel wilde. Het gaat gewoon automatisch, zo bang was ze ervoor. Meestal liet ze het zelfs niet eens zo ver komen dat mensen de stap durfden te nemen haar te zoenen. Als ze uitging, danste ze ook meestal alleen. Ze had er een hekel aan, al die jongens die tegen je aan beginnen te dansen en dan denken alles te mogen.
Ze schrok er zo van dat Simon haar hand vastpakte, dat ze meteen haar eigen hand terugtrok. Het leek wel een reflex, zo snel ging het. Op dat moment ziet ze dat Simon zijn duim opsteekt naar Laurie. Wat is er toch tussen die twee?
Toch voelde Anna zich alsof ze op een roze wolk zat. Op het moment dat Simon haar vroeg of ze wat wilde drinken, kon ze bijna niet meer antwoorden van de brok die in haar keel zat. Ze had daarom maar geknikt. De vlinders in haar buik gingen hun eigen weg, zo heftig dat ze er zelfs een beetje misselijk van werd.
Toen klonk er gegil. Anna schrok zo erg dat ze Simon vastgreep en hem daarbij bijna omduwde, omdat hij niet had verwacht dat ze ineens zó dichtbij zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:41
Nienna*
Nienna* is offline
Offtopic: Sorry, een beetje slecht geschreven enzo, ik kwam er gewoon niet uit!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 12:43
Kitten
Kitten is offline
Offtopic: Ik ben voorlopig weinig aanwezig. Ik kom terug als ik weer tijd heb
Oud 08-07-2009, 10:46
flyaway
flyaway is offline
Simon ving Anna op, zette haar neer en nam wat afstand. Hij begreep niet goed wat ze wilde en raakte in de war. "Gaat het?" Vroeg hij. Anna knikte. Toen draaide Simon zich om en keek naar de plaast waar het gegil vandaan kwam.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 18:41
Issun
Issun is offline
Niels slenterde achter de ambulancebroeder aan en ging op de passagiersstoel zitten.
'Maak je geen zorgen over je vriendin, jongen, het komt helemaal goed.'
Niels wilde zeggen dat Laurie zijn vriendin niet was, maar hield wijselijk zijn mond. Hij hoopte dat het echt 'helemaal goed' kwam, want het ziekenhuis was aan de andere kant van de stad. Hij gespte zijn rijgordel om en ging half onderuitgezakt op de stoel zitten.

Tijdens de reis zei de ambulancebroeder helemaal niks. Af en toe wierp Niels schichtige blikken naar de man met de witte jas, maar die merkte niks en draaide rustig verder aan zijn stuur.
Toen kwam het ziekenhuis in zicht.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 18:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Offtopic: Ik weet niet zo goed hoe ik verder moet... Astrid ligt daar op dat dak en moet denk ik ook naar het ziekenhuis vervoerd worden, maar van wie komt dat gegil dan? Ik wacht eerst even Kitten af, denk ik?
Oud 12-07-2009, 21:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: ik heb even niet kunnen lezen en schrijven, vanwege de verhuizing. But I am back!

Vaag drong een ronkend geluid door tot Laurie. Ze probeerde haar ogen te openen, maar die voelden vreselijk zwaar. Wat was er gebeurd? Had ze zoveel gedronken? Gedempt gemompel klonk overal om haar heen. Ze was vast in een ruimte vol mensen. Plotseling bonkte de vloer waarop ze lag, alsof ze in een auto zat die over een verkeersdrempel reed. Van schrik greep ze een uitsteeksel vast, dat verdacht veel voelde als een hand. Met alle mogelijke moeite trok ze haar ogen open en door haar wimpers ontwaarde ze de gekke Japanse jongen. Wat deed die op dat feest?
Een steek bonzende pijn deed Laurie terugzakken in haar droomloze slaap.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 18:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: het topic is een beetje dood he?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 19:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Offtopic: Ja, maar ik denk dat het nog wel gereanimeerd kan worden. Ik zal toch eens wat schrijven dan.

Voor Astrid het wist, werd ze op een brancard getild. Ze telden precies op de manier waarop ze dat bij van die vieze ziekenhuisprogramma's ook altijd deden. Toen ze doorging met protesteren en steeds nijdiger werd, werd er ineens een injectienaald tevoorschijn gehaald. "Ik denk dat u een kalmeringsmiddel nodig hebt, jongedame."
"Dat denk ik helemaal niet. Ik zal mijn mond houden." Ze hield haar mond. Ondertussen voelde ze hoe de pijn langzaam neerdaalde in haar borstkast. Als ze zelf een diagnose moest stellen, zou ze het houden op een lichte hersenschudding en wat gekneusde ribben.

Op de een of andere manier was het hen gelukt om Astrid naar de ambulance te krijgen. Ze had haar ogen dichtgeknepen en wenste heel de wereld weg. Dat lukte, totdat de amulancechauffeur besloot dat ze een sirenegeval was. Het was een nog veel bevredigender sirene als die van daarnet. En het mooie was dat ze deze keer niets hoefde te doen, de ramp had zich al voltrokken. Ze kon het niet helpen, maar ze moest lachen. En overgeven. Wat buitengewoon veel pijn deed met haar gekneusde ribben.
Oud 16-07-2009, 14:35
Issun
Issun is offline
Offtopic: Ik ga vanaf morgen drie weken naar Frankrijk, en ik kan dan dus niet schrijven. Jullie mogen dus wel voor Niels schrijven, zolang het maar een beetje binnen zijn karakter blijft natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 14:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: en dan schrijf je ook niet nog even een laatste keer ofzo alsof het topic nog niet dood genoeg is
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 14:41
Issun
Issun is offline
Offtopic: Ja, sorry. Ik heb even helemaal geen inspiratie en ik wachtte eigenlijk tot Eric weer kwam. Maar als ik terug ben zal ik weer meeschrijven. (en als dit topic dan dood is, maken we gewoon een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 14:50
Nienna*
Nienna* is offline
Offtopic: Ik wilde ook wel schrijven, maar ik zie niet echt een opening ofzo! Anna voegt weinig toe als ik daar nu iets over ga schrijven, volgens mij moet de focus nu ergens anders liggen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 19:26
Tink*
Tink* is offline
Offtopic: Ik denk dat het ook misschien wel ongeveer tijd is voor een nieuw hoofdstuk misschien. Ik wil ook graag meedoen maar vindt het ook stom om mezelf er nu als toeschouwer in te praten.
Oud 17-07-2009, 23:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: ja nieuw hoofdstuk maar he! Wat dachten jullie van de bruiloft van Anna en Simon?

grapje Maar dat het een stukje later is en dat astrid en laurie weer uit het ziekenhuis zijn? Dan kunnen we in onze stukjes wel laten blijken wat er aan de hand was enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 08:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Offtopic: Als fizzle nu eens een nieuwe openingspost schrijft waarin Astrid & Laurie of in het ziekenhuis liggen, of net weer thuis zijn?
Oud 18-07-2009, 10:28
Geel
Geel is offline
Offtopic: Het lijkt mij beter dat ze alweer thuis zijn. Maar dan moet Simon Eric nog wel bellen of Eric in dat huis mag wonen of niet. En we moeten ook nog een onderwerp hebben voor het nieuwe hoofdstuk. En het moet ook zo zijn dat Chris en Niels (en Eric ook als die niet in het huis mag wonen) wel mee kunnen doen met het verhaal, dus als het iets is wat in het huis gebeurd kan dat niet...
Oud 18-07-2009, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: mij leek het het beste als we weer thuis waren. Ik wil best een nieuwe openingspost schrijven Maar inderdaad, met wat voor onderwerp zorgen we dan dat iedereen mee kan doen? nouja, chris en niels kunnen natuurlijk op ziekenbezoek komen bij astrid en laurie he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten