Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het hele gedoe om zijn dood heen sterk overrated. Het ging me om zijn muziek hoe híj het maakte. Ik begrijp dat sommige mensen helemaal nat gaan op het overdreven amerikaanse eerbetoon maar ik luister liever naar de man zelf. |
![]() |
|
Net of zo'n eerbetoon erom draait wie het beste zijn nummers kan vertonen.
En ach...ik vond het niet zo overrated. Tis niet dat de 1e de beste muzikant uit de kroeg 2 dorpen verder overlijdt, tis 1 der grootsten van de muziekgeschiedenis. Logisch dat daar wat langer bij stil wordt gestaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() dat nummer is gemaakt om meer te rocken |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
True dat, alleen ik vond het niet overrated, het is toch een heel belangrijk persoon geweest in de muziekwereld, tuurlijk kan je verwachten dat er een heel gedoe om zijn overlijden heen komt. Sowieso Amerika, daar word alles wel een beetje groots uitgepakt toch .. En tuurlijk de artiesten die er waren en een liedje gingen doen, i dunno, het ging meer om het feit dat ze het voor hem deden dan dat het helemaal mooi prachtig zuiver klonk denk ik.
|
Nja reverend, waar ik over 'viel' was dat je 'm na 5 minuten al afzette want je vond dat ze zijn nummers niet goed vertolkten en je vond het allemaal overrated...Daarbij was je 1e punt alleen dat ze de nummers niet goed deden; het emo argument zogezegd kwam je pas later mee op de proppen.
Verder....tsja, ik denk dan wat waren je verweachtingen dan als je naar die memorial ging kijken? Had je iets heel anders verwacht ofzo? Je bent ergens wel een beetje simpel als je naar zijn memorial gaat kijken en m dan na 5 minuten uitzet want ja, zijn nummers zijn niet goed vertolkt en het is allemaal ook wel erg overrated.... Net of dat onverwacht was
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Nja laat maar ook. Ik vind jouw reactie hetzelfde als een voetbal wedstrijd van Portugal gaan kijken en dan na 5 minuten de tv uitzetten want ja, het zijn teveel irritante huilebalkjes.
Je weet toch wat je gaat kijken en wat er gaat komen? Zeker met zoiets als deze herdenking. Zo overdreven was het trouwens niet.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Michael Jackson was een van de beste artiesten ooit. Ik heb een heel jaar rond zijn leven gewerkt. Ik heb veel respect voor hem gekregen. Respect die hij van velen niet kreeg door geruchten & leugens. Erg dat je zo moet sterven.
Al degenen die iets tegen hem hebben, krijgen met mij aan de stok. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hier, kijk dit maareens, voor alle mensen die RESPECT voor Michael hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=DzdhX2vB27w |
![]() |
||
Citaat:
Ndugu Chancler drums (ex Miles Davis) Larry Williams sax (ex Larry Catlton band eva ) Steve Porcaro keyboards (ex Larry Carlton band, Los Lobotomys) Greg Philliganes electric piano (ex Toto, Larry Carlton band) Dean Parks guitars (ex Billy Cobham, Larry Carlton band) Steve Lukather guitars (ex Toto, Los Lobotomys) Jeff Porcaro drums (ex Toto, Simon Phillips, Steve Gadd band) Jerry Hey, Gary Grant trompet (ex Larry Carlton band) Paulinho Da Costa percussion (te veel om op te noemen, klik maar eens HIER Ik heb zelf een LP en CD van deze jazz/fusion percussionist staan ''sunrise'' uit 1984. Eddie van Halen guitar (ex Van Halen) gitaarsolo op het nummer ''Beat it'' |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Pa is boos omdat ik hem versla met regelen josselaar | 2 | 11-09-2009 08:56 | |
Muziek |
Earth Song - Michael Jackson sneakergeval | 9 | 04-08-2009 09:52 | |
Muziek |
Michael Jackson Yeah_Jeroen | 17 | 17-03-2009 12:57 | |