Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 17:33
Verwijderd
Na 5 minuten kijken hoe ze liedjes van de man zelf compleet verkrachtte afgezet.
Advertentie
Oud 09-07-2009, 19:58
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Na 5 minuten kijken hoe ze liedjes van de man zelf compleet verkrachtte afgezet.
Nerd

"Weeh het nummer klinkt anders dan toen hij het zong, ik zet 'm maar uit"

heb 'm bijna in zn geheel gezien en vond het best mooi.
Oud 09-07-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:

"Weeh het nummer klinkt anders dan toen hij het zong, ik zet 'm maar uit"
Wat een clown.

Ik vond het hele gedoe om zijn dood heen sterk overrated. Het ging me om zijn muziek hoe híj het maakte. Ik begrijp dat sommige mensen helemaal nat gaan op het overdreven amerikaanse eerbetoon maar ik luister liever naar de man zelf.
Oud 09-07-2009, 22:06
kalinho
kalinho is offline
Net of zo'n eerbetoon erom draait wie het beste zijn nummers kan vertonen.

En ach...ik vond het niet zo overrated. Tis niet dat de 1e de beste muzikant uit de kroeg 2 dorpen verder overlijdt, tis 1 der grootsten van de muziekgeschiedenis. Logisch dat daar wat langer bij stil wordt gestaan.
Oud 09-07-2009, 23:52
antigone
antigone is offline
Citaat:
Net of zo'n eerbetoon erom draait wie het beste zijn nummers kan vertonen.

En ach...ik vond het niet zo overrated. Tis niet dat de 1e de beste muzikant uit de kroeg 2 dorpen verder overlijdt, tis 1 der grootsten van de muziekgeschiedenis. Logisch dat daar wat langer bij stil wordt gestaan.
of mariah carey, lionel richie en usher uberhaupt in de buurt zouden komen van het origineel is helemaal niet aan de orde, want los van het feit dat dat zeer onwaarschijnlijk is, draait zo een herdenking daar inderdaad niet om. het lijkt me echter in het geval van een uniek artiest als michael jackson toch haast vanzelfsprekend dat hijzelf degene is die zijn nummers het beste weet te vertolken? reverends reactie is vrij logisch, de jouwe vrij rucksichtlos.
Oud 10-07-2009, 01:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
het lijkt me echter in het geval van een uniek artiest als michael jackson toch haast vanzelfsprekend dat hijzelf degene is die zijn nummers het beste weet te vertolken?
Dat vind ik ook weer overdreven. Er waren en zijn veel betere muzikanten, die vast ook interessantere versies van zijn nummers ten gehore zouden kunnen brengen.
Oud 10-07-2009, 08:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat vind ik ook weer overdreven. Er waren en zijn veel betere muzikanten, die vast ook interessantere versies van zijn nummers ten gehore zouden kunnen brengen.
ik vind bijvoorbeeld de versie van 'smooth criminal' van alien ant farm eigenlijk nog wel beter dan de versie van michael

dat nummer is gemaakt om meer te rocken
Oud 10-07-2009, 09:31
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
of mariah carey, lionel richie en usher uberhaupt in de buurt zouden komen van het origineel is helemaal niet aan de orde, want los van het feit dat dat zeer onwaarschijnlijk is, draait zo een herdenking daar inderdaad niet om. het lijkt me echter in het geval van een uniek artiest als michael jackson toch haast vanzelfsprekend dat hijzelf degene is die zijn nummers het beste weet te vertolken? reverends reactie is vrij logisch, de jouwe vrij rucksichtlos.
Dat is toch bijna altijd zo? Net als al die artiesten die destijds Hazes' nummers deden en doen. Geef mij je angst vind ik nog altijd mooier klinken als Hazes het zingt dan als Guus Meeuwis het zingt ofzo. Ik mis het punt van die discussie een beetje denk ik.
Oud 10-07-2009, 10:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik vind bijvoorbeeld de versie van 'smooth criminal' van alien ant farm eigenlijk nog wel beter dan de versie van michael

dat nummer is gemaakt om meer te rocken
Maar dat doet het niet.
Oud 10-07-2009, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch bijna altijd zo? Net als al die artiesten die destijds Hazes' nummers deden en doen. Geef mij je angst vind ik nog altijd mooier klinken als Hazes het zingt dan als Guus Meeuwis het zingt ofzo. Ik mis het punt van die discussie een beetje denk ik.
Er is ook geen punt van discussie. Jij ging clownesk doen op het moment dat iemand anders niet zo into emo zaken op tv was. Meningen verschillen, doch kan ik je verzekeren dat ik meer michael jackson heb geluisterd dan veel van de mensen die meededen aan de poppenkast op tv.
Oud 10-07-2009, 17:23
sabrosa
sabrosa is offline
True dat, alleen ik vond het niet overrated, het is toch een heel belangrijk persoon geweest in de muziekwereld, tuurlijk kan je verwachten dat er een heel gedoe om zijn overlijden heen komt. Sowieso Amerika, daar word alles wel een beetje groots uitgepakt toch .. En tuurlijk de artiesten die er waren en een liedje gingen doen, i dunno, het ging meer om het feit dat ze het voor hem deden dan dat het helemaal mooi prachtig zuiver klonk denk ik.
Oud 10-07-2009, 17:48
Verwijderd
Zit je me nou te fronten sabrosa?

Oud 10-07-2009, 17:50
sabrosa
sabrosa is offline
Oud 10-07-2009, 17:59
kalinho
kalinho is offline
Nja reverend, waar ik over 'viel' was dat je 'm na 5 minuten al afzette want je vond dat ze zijn nummers niet goed vertolkten en je vond het allemaal overrated...Daarbij was je 1e punt alleen dat ze de nummers niet goed deden; het emo argument zogezegd kwam je pas later mee op de proppen.

Verder....tsja, ik denk dan wat waren je verweachtingen dan als je naar die memorial ging kijken? Had je iets heel anders verwacht ofzo? Je bent ergens wel een beetje simpel als je naar zijn memorial gaat kijken en m dan na 5 minuten uitzet want ja, zijn nummers zijn niet goed vertolkt en het is allemaal ook wel erg overrated.... Net of dat onverwacht was
Oud 10-07-2009, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Nja reverend, waar ik over 'viel' was dat je 'm na 5 minuten al afzette want je vond dat ze zijn nummers niet goed vertolkten en je vond het allemaal overrated...
Juist.
Citaat:
daarbij was je 1e punt alleen dat ze de nummers niet goed deden; het emo argument zogezegd kwam je pas later mee op de proppen.
En?

Citaat:
Verder....tsja, ik denk dan wat waren je verweachtingen dan als je naar die memorial ging kijken? Had je iets heel anders verwacht ofzo? Je bent ergens wel een beetje simpel als je naar zijn memorial gaat kijken en m dan na 5 minuten uitzet want ja, zijn nummers zijn niet goed vertolkt en het is allemaal ook wel erg overrated.... Net of dat onverwacht was
Ik begrijp nog steeds niet waarom je nou probeert mijn reactie af te doen als simpel of nerd. Ik gaf puur mijn mening over zijn begravenis waaruit duidelijk bleek dat ik het niet interessant vond. Als jij een stijve krijgt van dat soort stuff op TV kijken moet je dat vooral doen. Ik wist wel ongeveer wat ik kon verwachten, maar sinds ik MJ al luister sinds mijn jonge jaren en dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik toch wel een beetje benieuwd ben hoe ze het precies aanpakken? Als ze het wat minder 'amerikaans' hadden aangepakt was ik ongetwijfeld wel blijven kijken.
Oud 10-07-2009, 22:23
kalinho
kalinho is offline
Nja laat maar ook. Ik vind jouw reactie hetzelfde als een voetbal wedstrijd van Portugal gaan kijken en dan na 5 minuten de tv uitzetten want ja, het zijn teveel irritante huilebalkjes.

Je weet toch wat je gaat kijken en wat er gaat komen? Zeker met zoiets als deze herdenking.

Zo overdreven was het trouwens niet.
Oud 11-07-2009, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Nja laat maar ook. Ik vind jouw reactie hetzelfde als een voetbal wedstrijd van Portugal gaan kijken en dan na 5 minuten de tv uitzetten want ja, het zijn teveel irritante huilebalkjes.
Zou ik absoluut doen, hoewel het natuurlijk appels met peren vergelijken is.
Citaat:
Je weet toch wat je gaat kijken en wat er gaat komen? Zeker met zoiets als deze herdenking.
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden ja, neemt niet weg dat ik het uit nieuwsgierigheid toch even check.
Citaat:
Zo overdreven was het trouwens niet.
Subjectief, inderdaad. Daarom zeg ik ook; kijk het lekker als je het zo tof vindt. Ik gaf alleen maar mijn mening over het fenomeen.
Oud 11-07-2009, 17:11
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Twee woorden: Good Riddance
Oud 17-07-2009, 15:17
Lychee
Lychee is offline
snifsnikhuil
hij had best goeie muziek eigenlijk
Oud 18-07-2009, 17:51
NewYorkRush
NewYorkRush is offline
Michael Jackson was een van de beste artiesten ooit. Ik heb een heel jaar rond zijn leven gewerkt. Ik heb veel respect voor hem gekregen. Respect die hij van velen niet kreeg door geruchten & leugens. Erg dat je zo moet sterven.

Al degenen die iets tegen hem hebben, krijgen met mij aan de stok.
Oud 25-07-2009, 16:50
Verwijderd
Het was bruin, en zat in een luier?
Mj s hand
Oud 26-07-2009, 23:13
#7926 is offline
http://instantrimshot.com/
Oud 03-08-2009, 14:24
MilouCeline
MilouCeline is offline
Hier, kijk dit maareens, voor alle mensen die RESPECT voor Michael hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=DzdhX2vB27w
Oud 03-08-2009, 14:38
Frank
Frank is offline
Ik deed mee aan de gefaalde flash mob in Amsterdam.

[boris mode]Mike I know you were watching! [/boris mode]
Oud 07-08-2009, 12:16
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
snifsnikhuil
hij had best goeie muziek eigenlijk
Niet alleen goede muziek, maar ook een top bezetting uit de jazz en fusion wereld. Op het album Thriller spelen niet de minste muzikanten mee.

Ndugu Chancler drums (ex Miles Davis)
Larry Williams sax (ex Larry Catlton band eva )
Steve Porcaro keyboards (ex Larry Carlton band, Los Lobotomys)
Greg Philliganes electric piano (ex Toto, Larry Carlton band)
Dean Parks guitars (ex Billy Cobham, Larry Carlton band)
Steve Lukather guitars (ex Toto, Los Lobotomys)
Jeff Porcaro drums (ex Toto, Simon Phillips, Steve Gadd band)
Jerry Hey, Gary Grant trompet (ex Larry Carlton band)
Paulinho Da Costa percussion (te veel om op te noemen, klik maar eens HIER

Ik heb zelf een LP en CD van deze jazz/fusion percussionist staan ''sunrise'' uit 1984.

Eddie van Halen guitar (ex Van Halen) gitaarsolo op het nummer ''Beat it''
Oud 07-08-2009, 15:42
Carn
Carn is offline
Jeff Porcaro is een van de grootste helden ooit.
Oud 08-08-2009, 18:19
Frank
Frank is offline
Wie?
Oud 13-05-2013, 20:37
Verwijderd
dit topic is oud, maar ik wil ff kwijt, dat ik dol op michael jackson en zijn muziek was, op school heb ik een zelfmoordpoging gedaan met een gymtas, op 26 juni 2009...
Oud 13-05-2013, 20:43
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Toen je 8 was?
Oud 13-05-2013, 20:51
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Toen je 8 was?
De jeugd van tegenwoordig heeft het zwaar hoor...
Oud 14-05-2013, 17:49
Verwijderd
......met een gymtas?
Oud 14-05-2013, 18:00
Verwijderd
Heeft de gymtas het overleeft?
Oud 14-05-2013, 18:17
CrashSymbal
CrashSymbal is offline
Meiden snijden zich tegenwoordig ook al voor Justin Bieber... Waar gaat het heen. Zucht.
Oud 14-05-2013, 19:09
Verwijderd
Uppen mag tegenwoordig als het nuttig is, dit is niet bepaald nuttig en de verdere commentaar daarop verder ook niet, dus ik gooi met een slotje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten