Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal niet ontkennen dat ik in mijn jeugd de man geweldig vond en ook nu nog regelmatig een cd'tje opzet. Al die focked op shit om hem heen interesseerde me altijd bar weinig.
Jammer doch terecht dat hij gaat stoppen. Z'n laatste album(s?) waren lang niet het niveau wat hij in het verleden wist te bereiken, toch niets dan respect voor zijn werk. |
![]() |
|
Als hij tijdens zijn laatste optredens nummers uit zijn succes periode van de jaren '80 zal spelen zullen de concerten zeker niet tegenvallen.
Zelf heb ik eens een live optreden op een muziek DVD van hem gezien en dat klinkt heel wat beter (soms echte stevige funk met een vette blazers sectie) dan wat hij op zijn studio platen laat horen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die kaartjes vind ik trouwens niet echt duur (€54 - €89), maar ik vraag me wel af of je ze voor die prijs kunt bemachtigen via de website. Ik zag namelijk dat er ook al van die internet bureau's zijn die 300-450 euro voor een kaartje vragen... Ik denk dat ik in ieder geval ook een poging ga doen om voor die prijs op komende vrijdag een kaartje te bemachtigen. Hopelijk vind ik dan wel voor die tijd iemand die met me mee wil ![]() |
![]() |
|
ik kreeg vandaag een hoge bloeddruk door die ticketwebsite pff. ben er 3 keer uitgesmeten toen ik de kaarten bijna in bezit had. stomme timer als je je creditcardnummer, etc moet invulen
![]() maar goed met een beetje geluk ga ik in juli, want iemand had misschien 2 kaarten over. anders koop ik de dvd wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Michael Jackson vandaag overleden lilvivi | 11 | 26-06-2009 04:38 | |
Muziek |
Hoe heet de nieuwe van Michael Jackson? moenbase | 23 | 26-08-2004 11:03 | |
Muziek |
Michael Jackson michaelmania | 60 | 26-08-2004 10:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |