Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat, ja. Ik had ook een paar van die desktop-huisdiertjes. Ik had Felix de kat, die page-puppy en ook een kamikaze-kat. Die kwam dan met een vliegtuigje langs en wierp zich eruit naar beneden. Wow.
||
Citaat:
Felix de kat heb ik ook gehad, het was leuk om hem naar de bovenkant van het scherm te slepen en dan verbazend toe te kijken hoe hij op zijn pootjes terecht kwam. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik maakte ook een profiel aan op cu2 (ofzo), met van die vragenlijsten (lievelingskleur, heb je piercings, etc). |
![]() |
|
oh jaa, ik chatte idd ook altijd heel veel
op www.harrypotterfreakz.com Ging ik altijd doen alsof ik Daniel Radcliffe was ![]() EDIT: aw hij doet het niet meer ![]()
|
Ik had zo'n programmaatje van Nap'n'coffee, dan leek het net of je iets aan het downloaden/installeren was zodat je voor buitenstaanders een goede reden had om geen flikker aan je werk te doen.
En ik had bij m'n vader op de comp als opstartscherm het windows ding vervangen door 'U kunt de computer nu uitschakelen'. Dat vond 'ie niet zo leuk. ![]()
|
Verwijderd
|
Ojaaa, CU2, dat had ik ook. Maar ik had volgens mij niet zo'n vragenlijst, want eerst had ik heel lang een korte tekst en wat kunstdingen die ik gaaf vond en daarna had ik in Paint Shop Pro (of misschien zelfs al Photoshop) een lay-out gemaakt die ik gebruikte in plaats van de standaard shit die je daar kon. Ik heb 'm zelfs nog, even zoeken.
Ja, hier: ![]() Toen was ik vijftien ofzo. Zie mij in alle pretentie op m'n bek gaan terwijl ik het woord 'philosophy' verkeerd spel :') En de tekeningen komen grotendeels uit 'Mr. Serpent, the serpent', een briljante strip door ene Maarten Huizinga die jammer genoeg al jaren uit de lucht is. Ik hoop dat hij een keer naamzoekt op Google en me dan mailt met 'o hai', dan zeg ik namelijk 'oh hallo, 1) doe mij eens een boek met je strips en 2) mag ik je mailen als ik ooit briljant regisseur word en rare robots nodig heb voor een film'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest, crappy websites bouwen op geocities, en chatten met Amerikanen op ICQ (met die, vond ik destijds, briljante geluidjes, zo'n hysterische lach bijvoorbeeld). Mijn ouders konden niet geloven dat ik echt met een Amerikaan aan het chatten was, wat een tijd ![]()
|
Verwijderd
|
ik denk in '97. Eerst chatte ik op Ilse.nl en andere chatboxen en ik zocht mailvriendjes op een of andere belgische kindersite.
Overigens, toen ik in... ik denk 2003 met mijn ouders naar een klein pokkedorpje verhuisde moesten we terug van kabelinternet naar inbel. Dat is pas kut! Ik was toen al lang lid van s.com dus de telefoonkosten rezen de pan uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |