Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2009, 09:18
Verwijderd
Wij kregen internet in 1997 (weet het niet precies meer) en het eerste wat ik deed was allerlei onzinnige dingen zoeken op yahoo.com. Later kreeg ik een email adres van zonnet en was ik op hun chat te vinden. Maar ik mocht nooit zo vaak op internet vanwege de belkosten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2009, 09:26
Missy
Missy is offline
Leuk topic. Ik heb geen flauw idee wanneer we internet kregen. Ik weet wel dat we alleen op internet mochten voor school, omdat de kosten voor internet zo hoog waren via de telefoonlijn. Ik vond internet alleen zo spannend, dat ik altijd stiekem ging internetten, als mijn ouders niet thuis waren. Meestal ging ik dan op msn of dingen opzoeken op internet. Echt internetten ging ik pas toen we ADSL kregen en we gewoon onbeperkt op het net konden.
Oud 22-07-2009, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Wij kregen internet in 1997 (weet het niet precies meer) en het eerste wat ik deed was allerlei onzinnige dingen zoeken op yahoo.com. Later kreeg ik een email adres van zonnet en was ik op hun chat te vinden. Maar ik mocht nooit zo vaak op internet vanwege de belkosten.
Wij kregen denk ik een jaar of twee later internet en ook ik kreeg een mailadres van zonnet, aangemaakt door mijn broer die als wachtwoord spicegirls had ingesteld om me te pesten maar ik heb het jaren zo gelaten, en ook ik ging chatten bij zonnet, maar dan redelijk stiekem.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 09:54
Vice
Vice is offline
Wij kregen ook in 1997 internet, maar ik zelf deed er vrij weinig mee. Af en toe plaatsje zoeken via Altavista en chatten via comic chat. Een jaar later kreeg ik mijn eigen email adres bij Yahoo (die ik nog steeds gebruik).
Oud 22-07-2009, 11:23
Rationeel
Rationeel is offline
1995.

ik kan me in ieder geval nog herinneren dat je op de site van ferrari een kleurplaat kon vinden. dat was gewoon dat welbekplaatje van een op een testarossa lijkende auto die je in word kon invoeren

iets later was ik vooral aan het chatten (toen echt nog in chatboxen) en een online spel waarin je een beest kon samenstellen die dan in een virtuele wereld leefde. dagelijks kreeg je dan mailtjes of hij nog leefde of dood was of of hij kinderen had gekregen e.d.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 12:03
Alyssia
Alyssia is offline
Internet via de telefoon weet ik niet, maar ik mocht er alleen op voor school. ADSL kregen we pas in 2004, en daarna ging ik dus er ook allerlei onzinnige dingen mee doen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 12:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet niet meer precies wanneer we internet kregen. Ik geloof rond 1999 ofzo, ik mocht dan steeds maar 1 kwartiertje internetten tot we een soort systeem kregen dat we iets van 60 minuten per week kregen op onze account en als die op waren, kon ik niet meer internetten.
Ik zat vooral op van die kinderchatboxes, eentje op de site van het jeugdjournaal en eentje op een soort kinderwebsite van planet.nl of iets dergelijks.
Oud 22-07-2009, 13:35
Verwijderd
Ik weet ook niet meer precies wanneer we internet kregen. Ik denk rond 1996/1997. Ik mocht dan een half uur. ik weet ook niet meer wat ik deed op internet, denk een emailadres aanmaken op hotmail. Later ging ik af en toe chatten op tmf.nl en op de chat van scholieren.
Maar meestal ging ik naar de bibliotheek om te internetten.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 18:35
Tink*
Tink* is offline
Oh die mooie tijd dat je nog wel eens naar de bieb ging om te internetten idd. Prachtig! Ik zat in de brugklas toen wij internet kregen geloof ik, dus rond 2000. Volgens mij was dat vrij laat, maar het was wel nodig omdat ik naar de middelbare school ging vooral ook denk ik. En niet heel erg lang daarna kwam ADSL ook al op. Volgens mij hebben we misschien een jaar of misschien twee inbellen gehad. Ik ging dan altijd stiekem op internet, ik moest dan een stekker in de keuken vervangen. Het kutte was dat we dan niet bereikbaar waren met de huistelefoon dus het kwam meestal wel uit als mijn ouders zich afvroegen waarom ze niet bereikbaar waren geweest als er iemand belde en zei dat ie al vaak had gebeld. Ik zat toen vaak te chatten, idd ook op tmf. En ook msnen. Ik was zo blij met ADSL.
Oud 22-07-2009, 18:41
Philosophy
Philosophy is offline
In 1999 denk ik. En ik ging chatten op de TMF site, want dat mocht eigenlijk niet. En ik zat altijd op kaboem.nl of spelletjes.nl.
Oud 22-07-2009, 19:05
PV
PV is offline
in 1998, eerst had alleen mijn broer het op zijn pc en toen mocht ik meekijken, ik vond t helemaal geweldig dat je zomaar sites uit de rest van de wereld kon bekijken. internetten ging toen via zo'n piepend modem, de telefoonrekeningen liepen wel eens op tot 300 gulden toen ik internet ook op mijn eigen pc had wist ik niet zo goed wat ik er mee moest, dus ik ging maar wat bedrijven in typen en kijken wat het resultaat was. daarna was ik vooral fan van altavista, ik heb google nog een tijdje 'geboycot'. ook was ik laat met het aanmaken van een hotmailaccount want dat vond ik nutteloos, ik had al een e-mailadres van de provider. chatten deed ik via mirc op allerlei irckanalen, en soms op tmf maar dat was kut. ik besteedde ook veel te veel tijd aan het sturen van mailtjes en later aan msn. muziek downloaden mocht eigenlijk niet van mijn vader want dan gingen we te snel over de datalimiet heen van 1000 mb per maand
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 20:24
Verwijderd
In '97, gok ik. Ik ging vooral chatten. Zo heb ik mijn eerste chick gehosseld.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 20:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk ook rond '97. Ik chatte weleens op geocities, bekeek ranzig shit als rotten.com en natuurlijk was ik keihard into napster.
Oud 22-07-2009, 21:22
Verwijderd
Best triest als je het merendeel van je chicks op internet hosselt.

Maar ik was ook keihard into napster en ik had een DOLFIJN.NL email account, why?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 21:37
Verwijderd
Mijn vader al sinds 1996 ofzo, ik ging er gebruik van maken rond 2002. Wat ik er mee deed weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 21:52
Martiño
Martiño is offline
Wij kregen in 2000 internet. In het begin zat ik er niet vaak op, pas na 2001 echt regelmatig. Bij mn moeder had ik tot 2006 ofzo inbelinternet. Toen ik nog in de 2e en 3e klas zat, zat ik regelmatig stiekem op internet. Mijn ouders hadden de kabel van het modem daarom verstopt, maar ik pakte gewoon de telefoonkabel uit de telefoon op de studeerkamer. Het heeft heel lang geduurd voordat mijn ouders daar achter kwamen.
Vanaf 2006 ofzo kreeg mn moeder eindelijk ADSL, mijn vader had het al langer, maar dat was via zijn werk en daardoor was o.a. MSN en hotmail geblokkeerd.

In mijn eerste internetjaren was ik vooral bezig met MSN, hotmail, blabla, en gebruikte ik als klein onzeker homootje natuurlijk ook het internet als informatiebron en als middel om met andere kleine onzekere homootjes in contact te komen.
Oud 22-07-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Maar ik was ook keihard into napster en ik had een DOLFIJN.NL email account, why?
Dolfijn.nl
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 03:36
flyaway
flyaway is offline
Wij kregen in 2000 internet. Het eerste wat ik deed was intypen: 'aap.nl' en ik vond het geweldig dat het toen verscheen.
Ik snapte er niet veel van, ik zag op straat wel eens op billboards advertenties met links er in en ik dacht dat je die moest opzoeken. Dus ik ging naar leger.nl en toen naar soa.nl en dat vond ik zo eng dat ik er maar mee gestopt ben.
Later ging ik naar de Ilse chatbox. Mijn zus had al MSN maar ik snapte nog niet wat daar leuk aan was. Ik speelde vooral 1 spel, op TMF.nl omdat ik dacht dat het stoer was om naar die site te gaan. 'Big Money', en kon daar eindeloos mee bezig zijn. Eigenlijk een zylom game.

De eerste keer Google weet ik nog goed, het was in de eerste klas bij informatica. We moesten een plaatje zoeken en toen zag ik iemand naar Google gaan. Dat vond ik toen zo bijzonder, ik ging thuis plaatjes opzoeken ('aap', 'taart') en die verschenen dan.

Laatst gewijzigd op 27-07-2009 om 00:53.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 06:16
Verwijderd
Ik denk rond '97, en ik mocht dan een half uurtje. Ook ging ik wel eens in de bibliotheek internetten voor 2 gulden per half uur. Chatten op ilse.nl en chatplaza en later hoorde ik mensen op school praten over hotmail en maakte ik een hotmailadres (kutweasel@). Ook ging ik altijd stiekem 's nachts internetten als mijn ouders naar de kroeg gingen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 23:53
Verwijderd
In 1995. Toen was ik negen en ik speelde vooral spelletjes op disney.com, want dat was de enige site die ik kende. Later wilde ik meer sites, maar ik wist niet goed hoe je daaraan zou moeten komen, dus toen gingen ik en m'n beste vriendinnetje zoeken. Zij was daar een stuk beter in dan ik, want zij haalde ze gewoon uit reclames. Ik keek daarentegen niet zo veel tv, dus mijn strategie was het methodisch doorzoeken van alle teletekstpagina's van Nederland 1, 2 en 3. Daar stonden niet veel links, kan ik jullie vertellen. Namelijk geen.

Een jaar later zat ik vooral op Napster (want muziek), IRC (want praten over muziek), ICQ (want ICQ>MSN), AltaVista (want plaatjes van naakte kerels) en de foxkidschat (want cyberseks). Ik kwam ook op sites als rotten.com (ranzigeshitboks naar Trimm) en ik had zo'n vaste startpagina waar elke week nieuwe links naar flauwe tekenfilms kwamen. Daar moest ik dan heel hard om lachen. Verder las ik complottheorieën en zocht ik dingen uit over de Egyptische mythologie, want die vond ik toen interessant. Omdat katten daar heilig waren en ik van katten houd. En ik downloadde van die debiele applicaties zoals die met die schapen, dat je zo een enorme hoeveelheid schapen over je desktop hebt lopen en je kunt ze een beetje heen en weer smijten enzo. Zulke:

Eén keer klikte ik verkeerd en toen had ik per ongeluk een applicatie gedownload met allemaal kreunende naakte chicks. Het geluid stond heel hard en net op het moment dat dit ding opeens begon te spelen kwam mijn vader plotseling binnen. Dat was wel genant.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 10:57
Rationeel
Rationeel is offline
oe en evil bert natuurlijk, elke dag kijken of er al nieuwe plaatjes waren

rotten.com was voor beginners, ogrish was de shit
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 11:34
Verwijderd
o ik keek vaak op http://tom.isgek.nl/, want dat vond ik heel erg grappig.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 14:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik keek youtube-filmpjes en verleet de meest antiek windows messenger ever.
Oud 24-07-2009, 15:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
En ik downloadde van die debiele applicaties zoals die met die schapen, dat je zo een enorme hoeveelheid schapen over je desktop hebt lopen en je kunt ze een beetje heen en weer smijten enzo. Zulke:

[afbeelding]
Dat hebben wij ook nog op de computer gehad.
Oud 24-07-2009, 15:59
Verwijderd
Ik was 11, dus het was '96. Mijn vader had internet om te kunnen emailen voor zijn werk, en hij was twee maanden in de VS voor het werk, en toen heb ik hem elke week een email gestuurd. Die typte ik eerst in word en dan kopiëren en plakken naar outlook en snel de verbinding weer verbreken want het kostte guldens per minuut. Kinderen uit mijn klas geloofden er niets van dat het dan binnen een paar minuten in Amerika was.
Een jaar later was het '97 (echt waar!) en toen had ik een usa.net email adres en stuurde ik emails naar klasgenootjes. Ik had ook een website bij geocities.
Tegen '98 had ik een website bij tripod en chatte ik veel op ilse.nl. Ik denk dat ik vanaf dat jaar ICQ gebruikte.
In '99 kwam daar Napster bij. In 2000 veranderde er niet zo veel. In 2001 ging ik hotmail en msn gebruiken. Ik weet nog dat ik mezelf dat jaar keer op keer voornam om toch wat méér te gaan internetten, want ik vond dat ik het verwaarloosde.
Eind 2001 werd ik lid van scholieren.com. Vanaf toen heb ik het internet nooit meer verwaarloosd.

Laatst gewijzigd op 24-07-2009 om 16:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
oe en evil bert natuurlijk, elke dag kijken of er al nieuwe plaatjes waren

rotten.com was voor beginners, ogrish was de shit
Ogrish bestond nog helemaal niet in 1996, volgens mij. Maar daar kwam ik later ook weleens, ja.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:32
Bloem
Bloem is offline
'96 ook. Ik ontdekte al heel snel hoe je kon chatten en dat heb ik ook heel lang volgehouden, op Ilse chat. Niks geen msn nog, ICQ had je. Wij kregen ook een limiet, maar omdat de computer op zolder stond sneakte ik 's nachts nog wel eens mijn bed uit om te internetten. Later kregen we zo'n programmaatje van KPN, kostenbeheersing. Dat werkte een tijdje, totdat het ding op onverklaarbare wijze tijd begon op te te tellen die ik nog kon besteden, in plaats van eraf te trekken. Mijn ouders zijn nog steeds overtuigd dat ik dat zelf gehackt heb, maar dat is niet waar. Daarna kregen we wel snel ADSL of kabel of wat was het in die tijd.

En inderdaad, mailadressen van Dolfijn en later zonnet. Het schaap van Paranoide herinner ik me ook nog goed! En zo'n programma waar je je mail mee op kon leuken, incredimail? Dan kwam er een of ander dier onder in beeld als je mail had. Jammer dat dat altijd je pc liet crashen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik keek youtube-filmpjes
De generatiekloof wordt zichtbaar
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:35
Verwijderd
Ik weet nog wel dat we het toen grappig vonden om een bestand van 5 mb na iemand toe te sturen, zodat z'n computer heel lang bezig was
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 16:48
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en ik downloadde alles wat los en vast zat en pauper was.
Oud 24-07-2009, 16:49
BendeBen
BendeBen is offline
wij hadden inbellen overgeslagen, maar wel supervroeg met kabel dus koning. de eerste actie was volgens mij haa tee tee pee dubbele punt slash slash wee wee wee punt pokemon.com samen met mn broertje intypen

daarna eenofandere random chat in. a/s/l? bleek het een amerikaan te zijn dat geloofde we niet. vlak voordat ie weg ging zei hij "lol" dus wij lachen want haha zie je wel toch gewoon een nederlander groener wordt het niet.

en op school afspreken met je vriendjes naar huis te gaan en online te komen op icq... compleet andere wereld was dat toch eigenlijk.

oja en toen kwamen de warez...
Oud 24-07-2009, 16:50
Lychee
Lychee is offline
Spele.nl natuurlijk
en mijn eerste emailadres.
Vernoemd naar mijn cavia. (die er al niet meer is )

Ik weet nog wel dat ik toen ik in groep 6 ofzo zat Drugsdealer en Simgirls veel speelde xDD
Oud 24-07-2009, 16:52
Verwijderd
Ik denk dat het ook '97 was toen wij internet kregen. Het eerste wat ik deed was een hotmail-adres aanmaken, want ik had al eens in de bieb gezien hoe dat moest Verder ben ik vanaf toen een beetje gaan chatten - vond het eerst heel spannend ik weet niet meer precies waar ik chatte, wel af en toe op Ilse, maar ook op andere sites, ik gebruikte toen vaak 'Klaartje' als nickname We mochten iedere dag een uurtje op internet, dan ging de telefoonkabel er weer uit en kon het dus niet meer (wisten mijn ouders veel dat ik ook gewoon de telefoonkabel van de telefoon in de pc stak overdag en mijn vader had het niet eens door als ik inbelde waar hij bij stond, hij wist niet dat dat geluid van het modem kwam ). Paar jaar later kregen we kabel en was het hek van de dam natuurlijk Heb altijd veel ge-icq'd, ik weet nog dat we druk bezig waren smileys te ontdekken (die pas later echt icoontjes werden). In '99 begon ik te chatten met iemand, vervolgens een jaar mee gemaild en uiteindelijk zijn we nu in 2009 beland en getrouwd, dus wat dat betreft was het internet wel succesvol voor mij Oh, en Napster natuurlijk! Altijd leuk om me weer te bedenken dat het vroeger net zo lang duurde om één nummertje te downloaden als het nu duurt om een film te downloaden

Geen idee meer wanneer ik op s.com kwam, maar dit account was niet mijn eerste (ik had eerst iets als Muiz, geloof ik).
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:04
Verwijderd
Oh, op m'n elfde werd ik trouwens een WHIZZKID en ging ik pc's van onbekende mensen hacken. Voornamelijk crap met trojans, maar ik deed niet veel gemeens. Het was vooral cd-laatjes van mensen open en dicht doen, de wallpaper veranderen, het geluid heel hard zetten, etc.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Oh, op m'n elfde werd ik trouwens een WHIZZKID en ging ik pc's van onbekende mensen hacken. Voornamelijk crap met trojans, maar ik deed niet veel gemeens. Het was vooral cd-laatjes van mensen open en dicht doen, de wallpaper veranderen, het geluid heel hard zetten, etc.

Je had zeker een 6-cijferig ICQ-nummer o.i.d.?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:36
Verwijderd
Citaat:

Je had zeker een 6-cijferig ICQ-nummer o.i.d.?
Ja, zes of zeven cijfers en hij begon met een 4 Maar daarvan vergat ik op een gegeven moment het wachtwoord dus toen kreeg ik een 8-cijferige. 76559153.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:43
Verwijderd
Ha, dan win ik toch nog een beetje! Ik heb 72107366.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:44
Verwijderd
Citaat:
O dat deed ik ook, met subSeven enzo
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:53
Verwijderd
Ik kreeg in 1999/2000 (kabel!!)internet thuis, van het toen nieuwe Chello. Ik was toen al 18. Ik weet niet hoe ik het de jaren ervoor heb uitgehouden zonder internet (nooit inbelmodem gehad). Als ik op mijn 12e internet had gehad, was ik misschien wat sneller wereldwijzer geworden, denk ik, ipv enkel tv kijken en tekenen en huiswerk maken en offline gamen.

Daarvoor had ik op school in de mediatheek al wel wat geinternet (in '97/'98), wat heel spannend was! Altavista.com misbruiken en oude games downloaden die op een floppy mee naar huis konden (zoals de demo van Monkey Island 1).

Toen we thuis dus internet kregen, ging ik vooral de grotere speldemo's downloaden van officiële sites, en multiplayer-opties van spelletjes uitproberen. Ik ging mIRC'en met vrienden en klasgenoten, met hun Quake en Half-Life deathmatch spelen, ICQ gebruiken (veel cooler dan MSN destijds) en Napster/Kazaa gebruiken. Oh, en slechte websites maken op geocities en homestead.com. Ah, die goeie ouwe tijd.

Laatst gewijzigd op 24-07-2009 om 17:59.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ha, dan win ik toch nog een beetje! Ik heb 72107366.
Ik weet hem ook nog, 53851334
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 17:56
Verwijderd
vroeger was er ook www.mp3top40.nl waar ik nummers van downloade. Een van de eerste nummers was N.E.R.D. - She Wants to Move. Ik heb het nummer nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 18:02
Verwijderd
Haha, mijn geeky Final Fantasy-fansite uit 2000

http://www.geocities.com/ff_sabin/

188 bezoekers in 9 jaar tijd. Ja, ik weet wel hoe ik moet designen! Er zaten ook midi-muziekjes bij, alleen die doen het nu niet meer ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 18:03
Allure
Allure is offline
Toen ik 13/14 was kregen we kabelinternet, daarvoor kostte het telefoontikken. Ik ging, ook voordat we kabelinternet hadden, weleens chatten op tmf chat en chat tv en ook af en toe neopets spelen.

ICQ heb ik niet meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Haha, mijn geeky Final Fantasy-fansite uit 2000

http://www.geocities.com/ff_sabin/

188 bezoekers in 9 jaar tijd. Ja, ik weet wel hoe ik moet designen! Er zaten ook midi-muziekjes bij, alleen die doen het nu niet meer ofzo.
En of ze het doen!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 20:14
Verwijderd
Citaat:
En of ze het doen!
Oh, in Firefox niet. Nou, dat die herrie maar lekker uit je speakers mag schallen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 12:27
PV
PV is offline
ohja, ICQ en schaapje.exe en van die kerstverlichting die je rondom je bureaublad kon zetten. ICQ had ik 5589811 geloof ik, iets in die buurt.
het eerste gedownloade nummer was No Doubt - Don't Speak. Maar dat was een .wav bestand, want dat was gemakkelijk af te spelen op een pc zonder winamp enzo. en dat draaide ik dan tijdens het spelen van patience
ik had later zelf een site gemaakt met agendarijmpjes en songteksten. met een felgele achtergrond
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 12:38
Verwijderd
Volgens mij kregen wij in 2000 internet, en toen maakte ik een krezipmail-adres aan. minkey@krezipmail.com of zoiets. Vet kut.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 18:58
Fantôme
Fantôme is offline
hmm, ik moet even nadenken. Wij kregen internet in 2000 denk ik.
Het ging toen nog over de telefoonlijn dus ik gebruikte het niet veel. mocht het al helemaal niet gebruiken om te chatten of te msn-en. Ik weet nog dat klasgenootjes aan iedereen gingen vragen 'heb jij msn?' en dan het hotmailadres op gingen schrijven. en dan moest ik dus echt teleurstellend antwoorden 'nee, maar ik heb wel mail, wil je die?' nou nee dus

mijn redding was het jaar erop toen we een uitwisseling hadden met wedstrijdzwemmen. Ik was al een keer in Engeland geweest en het hele gezin waar ik toen was (Melissa + ouders) kwamen toen bij ons. haar ouders waren mee als begeleider. Mick vond het de grootste onzin van mn ouders dat ze nog steeds () internet over de telefoonlijn hadden en dat ik geen msn (of toen eigenlijk ICQ) mocht want dat was goed voor mijn sociale contacten
Oud 25-07-2009, 21:39
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Wij kregen in 1999 internet. Ik begon met chatten op Ilse, dit heb ik heel lang erg fanatiek gedaan. Dingen opzoeken of spelletjes spelen deed ik eigenlijk niet, wel had ik ICQ.
In eerste instantie had ik een Dolfijn e-mailadres want dat vond ik veel makkelijker dan een (toen nog) engelstalig hotmailadres.

Het heeft vrij lang geduurd voordat ik MSN kreeg want ik vond ICQ veel cooler. Maar op een gegeven moment had niemand meer ICQ dus 'moest' ik wel.

Het duurde in mijn boerengat trouwens vrij lang voordat we internet via de kabel kregen, wat resulteerde in telefoonrekeningen van 600 euro of meer.
Oud 25-07-2009, 22:53
Verwijderd
Citaat:
ohja, ICQ en schaapje.exe en van die kerstverlichting die je rondom je bureaublad kon zetten. ICQ had ik 5589811 geloof ik, iets in die buurt.
het eerste gedownloade nummer was No Doubt - Don't Speak. Maar dat was een .wav bestand, want dat was gemakkelijk af te spelen op een pc zonder winamp enzo. en dat draaide ik dan tijdens het spelen van patience
ik had later zelf een site gemaakt met agendarijmpjes en songteksten. met een felgele achtergrond
http://www.xs4all.nl/~pbraut/lampje.zip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten