![]() |
|
Verwijderd
|
Blaat:
hmm... kijk sinds kort moet ik voor mezelf koken he. En dus heb ik ondervonden dat je vlees niet zomaar in een pan moet gooien en dan bakken. Er moet nl boter bij anders brand het aan (in mijn pan met mijn kookkunsten dan toch). En aangezien sperma 'smurrie' is zeg maar (niet helemaal vloeibaar, zoals water zeg maar) zal er toch misschien iets bij moeten anders brand het gewoon aan de bodem van je pan vast ofzo dénk ik (ja of je moet idd een halve liter bij elkaar 'gevonden' hebben...) ![]() Maar goed, ik denk niet dat het echt gassig wordt. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat de zaadcellen zelf op den duur nog in de pan liggen. Want die zijn zooo klein dat niet ineens heel je pan vol ligt met kleine pitjes ofzo, die dan je zaadcellen voor moeten stellen. Oke met mijn intelligente ( ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zoiets is wel zo'n sickass spel wat iemand me in s.com-chat een keer vertelde.. zo'n hele groep rukken op een brood, en wie 't laatst klaarkomt moet het brood opeten.. haha.. ziekelijk ![]()
|
|