bed verschonen
was draaien
afwas (daar ben ik wel 2 uur zoet mee ;x )
huiskamer enigszins netjes
bureau opruimen
stofzuigen
koelkast opruimen
slaapkamer enigszins aan kant
boodschappen
uhhooh
09-08-2009, 23:11
Verwijderd
Waarom heb ik op weg naar huis nou geen sigaretten gehaald? .
Mijn internet doet het al een halfuur achter elkaar. Het is niet heel snel, maar 't valt tenminste niet uit. Dus ik zit telkens zo van want het kan echt elk moment weer uitvallen.
Mijn internet doet het al een halfuur achter elkaar. Het is niet heel snel, maar 't valt tenminste niet uit. Dus ik zit telkens zo van want het kan echt elk moment weer uitvallen.
Ja En de helpdesk zou me terugbellen maar dat kunnen ze niet want ze zijn kennelijk te dom om m'n mobiele nummer te gebruiken. En als internet het niet doet dan doet de vaste telefoon het ook niet. Dus.
10-08-2009, 01:09
Verwijderd
Hallo.
10-08-2009, 01:13
Verwijderd
Goedenavond.
10-08-2009, 01:14
Verwijderd
Ik ben pas een uur of zes/zeven wakker, maar toch ben ik moe. Het komt vast door de koffie. Ik zit op een punt waarop ik moe word van koffie, maar keiharde hoofdpijn krijg als ik het niet drink. Lame :')
Ja En de helpdesk zou me terugbellen maar dat kunnen ze niet want ze zijn kennelijk te dom om m'n mobiele nummer te gebruiken. En als internet het niet doet dan doet de vaste telefoon het ook niet. Dus.
Oh ja dat las ik ergens Dat is echt een klassieke fout ofzo.
En hoi jaeger!
10-08-2009, 01:30
Verwijderd
Dag Lisa.
----
Het is hier echt belachelijk warm. Ik geloof dat de enige oplossing is zó lam worden dat ik maar een bed hoef aan te raken om in slaap te vallen.
10-08-2009, 01:36
Verwijderd
Ik vind die streepjes heel grappig Zo van jaaa ik zeg dit niet tegen jou
Maarmaarmaar.. zo warm was het toch niet? Waarom is het bij jou dan nu zo warm?
10-08-2009, 01:38
Verwijderd
Er is hier al zeker een week geen deur of raam open geweest + plat dak = TERINGHITTE.
10-08-2009, 01:39
Verwijderd
Ohja je was weg! Naar Friesland! Was daar ook bier?
10-08-2009, 01:44
Verwijderd
Daar was bier, maar dan wel in het huisje. Ik ging het dorp amper in.