Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2009, 23:15
DBZ
DBZ is offline
De ouders van degene bij wie ik ben hebben ook verantwoordelijkheidsgevoel Als mij iets overkomt, zijn hun de lul. Sowieso ben ik wel verstandig... Nja, niet veel van te merken, maar ik doe geen dingen die echt gevaarlijk zijn. Dusja, geen reden voor mijn ouders om ongerust te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2009, 23:55
Verwijderd
Ouders hebben geen 'reden' nodig om ongerust te zijn. It comes with the territory, so to speak.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 15:26
DiepDenker
DiepDenker is offline
weet je wat lastig is? als jouw ouders los zijn, maar de ouders van de ander niet.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 18:33
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
weet je wat lastig is? als jouw ouders los zijn, maar de ouders van de ander niet.
Andersom is juist erger, want dan ben je wss vreselijk jaloers
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 18:57
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
Andersom is juist erger, want dan ben je wss vreselijk jaloers
wat is erger jaloers zijn of elke keer weer op je tanden zitten te bijten zodat er niets uitfloept daarover?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 17:44
DBZ
DBZ is offline
Hehe, waarom zou er niks uit mogen floepen?;p

Maar me ouders zijn weer lekker bezig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 08:13
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn ouders. Héél soms. En dan is het de ene keer de schuld van mijn ouders en de andere keer van mij. Maar we hebben zelden écht ruzie.

Ik geloof trouwens niet dat ik zo heel lastig ben. Ik hoef niet zo nodig 's avonds weg. Tenzij ik naar dansen moet, maarja dat is natuurlijk wat anders dan een beetje bij vrienden hangen. Ik maak braaf mijn huiswerk, haal goede cijfers, hou mijn kamer netjes (en als het echt ontploft is, zoals nu, ruim ik braaf op tot het weer helemaal netjes is.) Ik wil niet uit. (Mijn moeder heeft al meerdere keren gezegd dat dat wel mag, maar ik hou daar gewoon niet zo van).
En als ik echt heel graag iets wil en het is een redelijk voorstel, dan overleg ik dat even met mijn ouders en soms zeggen ze dan ja en soms zeggen ze nee. Maar ze zijn altijd redelijk.

Ik heb gewoon geweldige ouders! Ik bof maar!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 10:41
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
Hehe, waarom zou er niks uit mogen floepen?;p

Maar me ouders zijn weer lekker bezig
dan maak je lekkere indruk op die ouders daarover! ik flap er al vaak genoeg iets raars uit!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 11:19
Verwijderd
Pff.. die jeugd van tegenwoordig.. Stelletje whiners.

Ik heb een vrij makkelijke jeugd gehad. Naja, ik hield me gewoon aan de regels, heb je ook geen gezeik. Waarom moeilijk doen. Befehl ist befehl.
Relatie heb ik pas op latere leeftijd gehad, dus daar hadden me ouders niet veel over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 15:24
miep92
miep92 is offline
Mijn ouders vonden t nog nieteens goed dat ik n vriendje had die 1 jaar ouder was dan mij! Ik was toen 17 en hij net 18 jaar en hij was mn eerste vriendje... Ik mocht niet alleen met hem boven zijn, niet alleen thuis zijn, ik mocht niet met hem uit en ze hielden me met alles in de gaten. Als ze dan 2 tellen uit de buurt waren gingen ze bellen waar ik was en toen ik mn telefoon een keer niet opnam werden ze woest omdat ik niet "eerlijk" was geweest! Ik word zo moe van mn ouders en na dit gedoe met mn eerste vriendje durf ik ze nieteens meer te vertellen dat ik nu onwijs verliefd ben op een hele leuke jongen die mij ook ziet staan en dat duidelijk heeft laten merken... WAt moet ik daar nou mee dan? Zouden jullie stiekem een relatie met iemand hebben of t gewoon eerlijk vertellen en dan al t gezeur weer mee gaan maken? Ik weet t namelijk niet meer zo goed... En ik doe geen rare dingen ofzo dus waarom ze zo "beschermend"doen snap ik niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten