Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Weet iemand een goede kapper in Enschede?
Ik was vorige keer bij Capelli, en die knippen Theodoor en mijn vader altijd heel goed, maar bij mij was m'n pony ongelijk en deden ze niet wat ik vroeg. Dus daar wil ik niet weer naartoe. Dus nu overweeg ik maar gewoon naar de kapper om de hoek te gaan, hoewel die er van de buitenkant wel érg degelijk uitziet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het valt te proberen, misschien hebben ze daar een of ander speciaal programma voor. Of is het de procedure dat iemand ze tijdelijk mee naar huis neemt, ofzo. Nare situatie wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, het blijft een kutsituatie voor jou, want nu is het hele gedoe opeens jouw verantwoordelijkheid. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Missy, wat is het doel van de vakantie?!
Katje, wil je de kleine baby kat niet zelf houden, of weet je niet iemand die de kat hebben wil en als je de buren nou inelkaar slaat en zegt dat ze goede voor de babykat moeten zorgen en dat er dan over 6-8 weken iemand komt om het katje mee te nemen?! |
![]() |
|
Nou ja, ik denk dat je vooral moet opletten dat jullie idee van vakantie hetzelfde is. Als je de hele dag in Chersonissos gaat rondhangen heb je een heel ander soort vakantie dan wanneer je naar Heraklion gaat en naar het paleis van Knossos (of wat daar nog van over is)... of bijv naar die kloof aan de westkant.
|
![]() |
|
|