Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga wel iemand bellen op het moment dat ik op centraal sta en dan vind ik jullie vanzelf wel. Ik kan jullie wel aanraden om niet midden in het centrum op het terras te gaan zitten omdat alles daar duurder is dan net er buiten. Net erbuiten is net zo goed gezellig (misschien wel gezelliger want een stuk minder domme idioten) maar het scheelt wel in de kosten.
||
Verwijderd
|
ja uuuh...doe dan maar gewoon centraal, dat ligt wat centraler.
![]() morgen dus 18.00, waar op a' dam centraal? maar ik weet daar geen handig afspreekpunt. doe maar op perron 15b ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lol @ topicpagina 2 ^^
ik hoef in principe alleen langs Amstel als Zowie m'n spullen kan aannemen tegen kw v 6, dus allenmaal naar Amstel komen is idd redelijk ridicuul als we het centerum in willen ![]() Zowie nou antwoordt dan weten we iig of ík om 18 of ff daarna op Centraal ben. Verder goed, goed geregeld jongens ![]() Wat gingen we nou nog es doen? De kutste voorgedraaide zoeken? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh ik zie nu dat ik maar tot 15.15 naar school hoef, en niet tot kwart over 5. vannacht om half 2 kwam ik er ook al achter dat ik vanmorgen om 9.00 basistoets nederlands had...mijn rooster zit er nog niet zo in :')
maargoed mocht er iemand iets vroeger in a'dam zijn ofzo, bel maar, ik ben dan toch vrij ![]() en anders 18.00 amsterdam centraal perron 15b!!! |
![]() |
||
Citaat:
Maja, goeie planning allemaal, ik bel sietse wel als ik klaar ben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha ;p in de stad was ik idd nogal suf en stoned, had de nacht ervoor ook al niet veel geslapen. maar later bij zowie heb ik met die keta op volgens mij nog wel best veel geluld
![]() ![]() lijp spul die ketamine, aan de ene kant echt wel vet, aan de andere kant heel erg kil, sinister en hard. maja zeker voor herhaling vatbaar ![]() maar de meeting was zeker geslaagd! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Maja, vond het wel het vetste wat ie had gehad ![]() En idd vette avond, iets meer echt een D&A meet dan ik had verwacht, maja, was natuurlijk weer de schuld van sietse ![]() ![]() En props voor alle mensen met lange treinreizen en vroeg op moeten ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|