Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap eigenlijk niet waarom zijn vriendin zo doet. Als iemand mij lastig valt en niet luistert als ik er iets van zeg, vind ik het prettig als iemand anders het voor me opneemt (of dat nou wel of niet mijn vriend is). Maar hoe dan ook vind ik zelf dat TS het goed heeft aangepakt, jammer van je avondje uit maar het is nu wel duidelijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou toch te gek zijn als ik bepaalde plaatsen moet vermijden omdat een bepaald persoon niet met zijn jatten van me af kan blijven? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
^ Je moet wel bedenken dat het de zoveelste keer was. En er was echt geen waarschuwing nodig om hem duidelijk te maken dat 'ie fout zat; dat wist ie zelf ook wel. Het enige wat Ertur beter had kunnen doen, was het fysieke deel: overtuigend wegduwen en verder alleen verdedigen of de boel voor zover mogelijk laten voor wat het is, was goed genoeg geweest. Even laten zien dat je het niet pikt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind ook echt wel dat ie er iets van moest zeggen/er iets aan moest doen. Maar hardhandig wegslingeren vind ik gewoon dom. Tsja, sorry hoor.
||
Citaat:
|
Tjeez... Nee, ik vind dat niet overdreven. Ik zeg toch niet dat ik het zou uitmaken ofzo?! Maar ik vind dat je best eerst fatsoenlijk een gesprek kunt voeren voordat je je handjes laat wapperen alsof je een of andere Neanderthaler bent. Maar zooo belangrijk vind ik het nou ook weer niet. Ik zou niet dagenlang kwaad blijven ofzo. En ik vind de vriendin van de TS ook niet helemaal logisch hoor. Zij had al veel eerder iets moeten doen.
Het irriteerde me ook nogal dat de TS alles op 'ons' afschoof: 'hebben jullie nog meer fijne adviezen?'
|
Wie geen hersens heeft om in te zien dat je gewoon van andermans vriendin af moet blijven, en zowieso afblijven in het algemeen + dat je zelf ook nog eens een damn vriendin hebt, moet gewoon harde stoot aan verkocht worden.
Zo iemand moet flink doorelkaar geschud worden zodat de stof die hij in z'n lichaam mist weer naar z'n hersenen stijgt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan is het ineens niet leuk als je vriend je verdedigt he. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik iemand niet van me af kan praten danwel schoppen, vind ik het wel prima als de vriend met een flinke rechtse mijn aanvaller onderuit mept ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ingewikkelde vriendschap (dilemma's) Anoniem120200 | 5 | 12-01-2017 13:40 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Verhalen & Gedichten |
langdradige pijn! sannemaria | 4 | 02-05-2011 19:27 | |