Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2009, 09:17
snoopy
snoopy is offline
Volgens mij is er ook meerdere keren op aangedrongen dat fysiek 'geweld' juist niet handig was, maar goed...
Oud 07-09-2009, 09:32
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Volgens mij heb je gewoon het juiste gedaan. Je bent de kroeg uit genaaid, nou en? Ik denk dat die knakker nu wel weet dat je serieus bent en dat hij het de volgende keer wel laat.
Oud 07-09-2009, 14:21
Verwijderd
Luister vriend. Als een gozer aan de billen van je chick zit moet hij in check worden gehouden. Lukt het de chick in kwestie zelf niet, dan pak jij hem aan. Hij begrijpt zelf heus wel dat het not done is om aan andermans vrouwen te zitten maar niemand wijst hem daarop dus hij blijft het gewoon doen.

Jij hebt hem recht gezet en hem laten weten hoe de vork in de steel zit. Dit alles zonder ook daadwerkelijk op de vuist met hem te zijn gegaan. Ik weet niet waarom die chick van jou nu lastig doet maar als ze slimmer is dan haar commentaar doet vermoeden zal ze ook wel bijdraaien.

Geef trouwens nooit forummers de schuld van je eigen acties. Hoe oud ben je nou?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 15:36
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik snap jouw vriendin eigenlijk heel goed en ik ben verbaasd dat er zoveel mensen zijn die wel voor fysiek geweld van jouw kant zijn terwijl zij niet heeft aangegeven dat ze dat wil.. als er een jongen aan mij zit is dat mijn probleem en pas als ik mijn vriend vraag om er iets aan te doen (op wat voor manier dan ook, fysiek of anders) zou ik het okee vinden als hij gaat slaan of schelden. Ik ben geen arm zielig meisje wat een ridder nodig heeft om haar te redden, ik kan prima voor mezelf zorgen, en ik denk dat dat ook geldt voor Erturs vriendin. Natuurlijk zou mijn vriend maar al te graag de ridder spelen, maar als het om mij gaat vind ik het wel fijn als ie dat tenminste met mij bespreekt..

Natuurlijk bedoel je het goed en ik wil je helemaal niet veroordelen, maar ik vind het ook absoluut niet raar van haar dat ze zo reageert, ik heb er een hekel aan als mijn vriend over fysiek geweld begint.
Oud 07-09-2009, 16:42
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Inderdaad.

Heel grappig maar eerder andersom:

hij deed het zaterdagavond weer, ik had wat gedronken en mede ook doordat jullie allemaal aandringen op fysiek duidelijk maken dat ik het niet wil, heb ik hard zijn pols vastgegrepen en hem hardhandig "weggeslingerd". Dat resulteerde in wat getrek en geduw. We werden allebei eruit gegooid. Mijn vriendin is nu pissig op me omdat, en ik quote, "HET OOK ANDERS KON". Teamgenoot niet meer gesproken, ook neit via een ander gehoord wat hij ervan vond.

Hebben jullie nog meer leuke tips?
Jammer dat je het advies in de wind hebt geslagen om geen geweld te gebruiken. Ik kan heel goed begrijpen dat jouw vriendin het niet leuk vindt wat jij hebt gedaan. Als jullie van te voren hadden overlegd, dan hadden jullie hier geen ruzie over gehad. Jammer! Hoe dan ook, ik denk dat jouw punt nu wel duidelijk is en dat jouw teamgenoot zich voorlopig wel zal gedragen! Wees trots dat je voor jezelf bent opgekomen en uiteindelijk zal je vriendin wel weer bijdraaien!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 16:47
Mobius
Mobius is offline
Lol, "door ons aandringen"
Oud 07-09-2009, 18:55
metallica
metallica is offline
Ik snap eigenlijk niet waarom zijn vriendin zo doet. Als iemand mij lastig valt en niet luistert als ik er iets van zeg, vind ik het prettig als iemand anders het voor me opneemt (of dat nou wel of niet mijn vriend is). Maar hoe dan ook vind ik zelf dat TS het goed heeft aangepakt, jammer van je avondje uit maar het is nu wel duidelijk
Oud 07-09-2009, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik snap jouw vriendin ook niet helemaal. Ik had 'em allang een stoot verkocht. Ze heeft het al een paar keer aangegeven en wie niet horen wil, moet maar voelen.
Ja inderdaad, verlaag je tot zijn SBS6-gehalte
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 19:59
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
de jerry springer show was anders best leuk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dit heeft niets met een SBS-gehalte te maken. Als iemand het nodig vindt om aan mij te zitten, dan zeg ik er wat van. Als-ie het dan nog een keer doet, dan maak ik het nog iets duidelijker dat ik er niet van gediend ben. Maar als het keer op keer gebeurt en die persoon nog steeds niet luistert, dan is de koek gewoon op.

Het zou toch te gek zijn als ik bepaalde plaatsen moet vermijden omdat een bepaald persoon niet met zijn jatten van me af kan blijven?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 22:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Moet je anders een brief schrijven ofzo?
Oud 07-09-2009, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Moet je anders een brief schrijven ofzo?
Oh jah, er bestaat ook geen gulden middenweg waarin je hem verbaal helemaal kapot kan maken en daar is Ertur intelligent genoeg voor.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 23:42
Verwijderd
Goed gedaan Ertur. Scholierenpower! Nu die doos nog dumpen want iemand die gaat lopen zeiken dat haar vriendje het voor haar opneemt omdat een of ander debiel aan haar kont zit, spoort niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 00:59
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Ik snap alleen niet waarom je vriendin nu ineens boos op je is? Terwijl jij haar beschermd en voor je rechten opkomt.

Hij heeft haar meerdere keren betast, en wanneer puntje bij paaltje komt wordt ze boos.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 03:27
Verwijderd
Nou heb je er in elk geval IETS aan gedaan, je vriendin draait wel weer bij... hoop ik. Ik zou het in ieder geval niet waarderen als iemand aan mij zat en mijn vriend niets zou zeggen, of een hand weg zou trekken. (Slaan is weer wat anders heh)

Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 10:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Inderdaad.

Heel grappig maar eerder andersom:

hij deed het zaterdagavond weer, ik had wat gedronken en mede ook doordat jullie allemaal aandringen op fysiek duidelijk maken dat ik het niet wil, heb ik hard zijn pols vastgegrepen en hem hardhandig "weggeslingerd". Dat resulteerde in wat getrek en geduw. We werden allebei eruit gegooid. Mijn vriendin is nu pissig op me omdat, en ik quote, "HET OOK ANDERS KON". Teamgenoot niet meer gesproken, ook neit via een ander gehoord wat hij ervan vond.

Hebben jullie nog meer leuke tips?
Check pm dude.
Oud 08-09-2009, 10:49
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Goed gedaan Ertur. Scholierenpower! Nu die doos nog dumpen want iemand die gaat lopen zeiken dat haar vriendje het voor haar opneemt omdat een of ander debiel aan haar kont zit, spoort niet.
^^
Oud 08-09-2009, 18:48
Verwijderd
Hahaha wtf
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Oi wat een eikel Als ik jouw vriendin was had die dude allang een dreun van mij gekregen. En als ik jou was had die dude ook allang een dreun van mij gekregen
die dus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 22:56
Maaike.
Maaike. is offline
Hahaha ertur Goeie laatste post.
Oud 09-09-2009, 15:57
Klein-Prinsesje
Citaat:
Volgens mij is er ook meerdere keren op aangedrongen dat fysiek 'geweld' juist niet handig was, maar goed...
Wie niet horen wil, moet maar voelen. Zeker zo'n eikel als die gozer.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 16:16
capibara
capibara is offline
Citaat:
Hahaha wtf
Oud 09-09-2009, 17:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wie niet horen wil, moet maar voelen. Zeker zo'n eikel als die gozer.
Ja, mij best hoor... Maar ik zou ook zeggen dat m'n vriend normaal moest doen als ie ging duwen en trekken.
Oud 09-09-2009, 18:39
Changshan
Changshan is offline
^ Je moet wel bedenken dat het de zoveelste keer was. En er was echt geen waarschuwing nodig om hem duidelijk te maken dat 'ie fout zat; dat wist ie zelf ook wel. Het enige wat Ertur beter had kunnen doen, was het fysieke deel: overtuigend wegduwen en verder alleen verdedigen of de boel voor zover mogelijk laten voor wat het is, was goed genoeg geweest. Even laten zien dat je het niet pikt.
Oud 09-09-2009, 18:47
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ja, mij best hoor... Maar ik zou ook zeggen dat m'n vriend normaal moest doen als ie ging duwen en trekken.
Vanuit evolutionair oogpunt niet echt slim om commentaar te leveren als je verdedigd wordt. Ze moet juist blij zijn dat het mannetje voor zijn nest opkomt als het vrouwtje bedreigd wordt door een indringer.
Oud 09-09-2009, 18:55
Lente
Lente is offline
is ze nog steeds boos?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 19:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
^ Je moet wel bedenken dat het de zoveelste keer was. En er was echt geen waarschuwing nodig om hem duidelijk te maken dat 'ie fout zat; dat wist ie zelf ook wel. Het enige wat Ertur beter had kunnen doen, was het fysieke deel: overtuigend wegduwen en verder alleen verdedigen of de boel voor zover mogelijk laten voor wat het is, was goed genoeg geweest. Even laten zien dat je het niet pikt.

Ik vind ook echt wel dat ie er iets van moest zeggen/er iets aan moest doen. Maar hardhandig wegslingeren vind ik gewoon dom. Tsja, sorry hoor.
Oud 09-09-2009, 20:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Vanuit evolutionair oogpunt niet echt slim om commentaar te leveren als je verdedigd wordt. Ze moet juist blij zijn dat het mannetje voor zijn nest opkomt als het vrouwtje bedreigd wordt door een indringer.
Zoals gezegd: ik vind wel dat hij er iets aan moest doen. Sterker nog: ik vind dat hij veel te lang niks heeft gedaan. Maar om dan met fysieke acties te beginnen... Mja, not my style.
Oud 09-09-2009, 20:16
Mobius
Mobius is offline
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Oud 09-09-2009, 20:17
snoopy
snoopy is offline
Mja, van mij mag het allemaal hoor. Zeg alleen dat ik ook pissig zou zijn.
Oud 09-09-2009, 20:19
Mobius
Mobius is offline
Vind je dat niet een beetje overdreven?
Oud 09-09-2009, 20:24
snoopy
snoopy is offline
Tjeez... Nee, ik vind dat niet overdreven. Ik zeg toch niet dat ik het zou uitmaken ofzo?! Maar ik vind dat je best eerst fatsoenlijk een gesprek kunt voeren voordat je je handjes laat wapperen alsof je een of andere Neanderthaler bent. Maar zooo belangrijk vind ik het nou ook weer niet. Ik zou niet dagenlang kwaad blijven ofzo. En ik vind de vriendin van de TS ook niet helemaal logisch hoor. Zij had al veel eerder iets moeten doen.
Het irriteerde me ook nogal dat de TS alles op 'ons' afschoof: 'hebben jullie nog meer fijne adviezen?'
Oud 09-09-2009, 20:25
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik vind ook echt wel dat ie er iets van moest zeggen/er iets aan moest doen. Maar hardhandig wegslingeren vind ik gewoon dom. Tsja, sorry hoor.
echt zo aan zn arm boven je hoofd rondzwaaien
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
echt zo aan zn arm boven je hoofd rondzwaaien
Nee, aan z'n haar! Net als juffrouw Bulstronk

(k ga slapen trouwens. Welterusten )
Oud 10-09-2009, 18:44
Changshan
Changshan is offline
^ Hij had die actie door moeten trekken en z'n pissige vriendin aan d'r haar terug moeten slepen naar z'n grot.
Oud 11-09-2009, 19:30
Klein-Prinsesje
Wie geen hersens heeft om in te zien dat je gewoon van andermans vriendin af moet blijven, en zowieso afblijven in het algemeen + dat je zelf ook nog eens een damn vriendin hebt, moet gewoon harde stoot aan verkocht worden.

Zo iemand moet flink doorelkaar geschud worden zodat de stof die hij in z'n lichaam mist weer naar z'n hersenen stijgt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 20:07
Verwijderd
Ik zou eerlijk gezegd ook chagrijnig worden als mijn vriend besluit dat soort dingen te doen als ik heb gezegd dat ik dat niet wil... then again, ik had die gast allang zelf over z'n tengels gemept. Behalve als ik het lekker vond natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 20:52
Myuki
Myuki is offline
hahaha is dit topic serieus?
Oud 11-09-2009, 21:10
Klein-Prinsesje
Citaat:
Ik zou eerlijk gezegd ook chagrijnig worden als mijn vriend besluit dat soort dingen te doen als ik heb gezegd dat ik dat niet wil... then again, ik had die gast allang zelf over z'n tengels gemept. Behalve als ik het lekker vond natuurlijk.
Zal wel komen omdat je je dan gevleid voelt dat zo iemand je versiert.
Dan is het ineens niet leuk als je vriend je verdedigt he.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 08:12
snoopy
snoopy is offline
*zucht*
Oud 12-09-2009, 08:58
Verwijderd
Citaat:
is ze nog steeds boos?
Nee hoor, dat was maar een dagje ofzo.

Vanavond weer even de stad in (niet te lang) en morgen eerste wedstrijd, geef morgenavond ofzo wel een update al verwacht ik eigenlijk dat er niets gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Zal wel komen omdat je je dan gevleid voelt dat zo iemand je versiert.
Dan is het ineens niet leuk als je vriend je verdedigt he.
Ik voel me altijd gevleid als iemand me versiert, wie niet? Maar ik voel me niet gevleid als iemand zomaar aan m'n kont zit. Hoe dan ook, ik vind het inderdaad niet leuk als mijn vriend me verdedigd in zulke situaties, want dat kan ik heel goed zelf Hij hoeft me pas te verdedigen als ik het verbaal niet meer aankan. Fysiek trouwens ook, want ik heb een venijnig knietje. Op het moment dat m'n vriendje besluit zich er tegenaan te bemoeien terwijl ik gezegd heb dat dat niet nodig is, krijg ik het gevoel dat hij geen vertrouwen heeft in mijn kunnen danwel respect voor mijn beslissing. En nee, daar word ik niet blij van.

Als ik iemand niet van me af kan praten danwel schoppen, vind ik het wel prima als de vriend met een flinke rechtse mijn aanvaller onderuit mept Maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om in zo'n situatie verzeild te raken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Oi wat een eikel Als ik jouw vriendin was had die dude allang een dreun van mij gekregen. En als ik jou was had die dude ook allang een dreun van mij gekregen
qft.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 15:19
Jean Bob
Jean Bob is offline
Dat wordt degradatie dit jaar.
Reageren

Regels voor berichten