Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2009, 09:53
Verwijderd
Hmm, ik vind dit niet boeiend genoeg om een nieuw topic te maken, maar ik wil wel even jullie mening hebben.

Ik heb een vriend/kennis/teamgenoot, die al jaren een vriendin heeft en ook al jaren vreemdgaat. Echt op de schaal van ieder weekend weer een ander proberen te scoren. Zijn vriendin weet van een aantal gevallen maar blijft toch bij hem en ik ken haar verder niet, dus daar gaat dit verder niet om, maar het schetst wel een beetje wat voor type deze jongen is.

Nou heb ik sinds een paar maanden een vriendin. Mijn teamgenoot vindt haar ook erg interessant maar mijn vriendin moet niets van hem weten, voornamelijk omdat ze weet dat hij chronisch vreemdgaat en ook gewoon omdat ze hem niets vindt. Als mijn vriendin op stap is en ik ben er niet bij, hangt hij de hele tijd om haar heen en zit aan haar kont enzo. Mijn vriendin is wel wat gewend met dronken kerels. Ze vindt het niet echt leuk maar wil er verder ook geen drama van maken. Ik ben ook niet bang dat ze op hem in zal gaan ofzo. Maar ik vind het gewoon irritant. Het is niet fijn als een kerel de hele tijd aan je vriendin zit en haar probeert te versieren, hoe kansloos de pogingen ook zijn.

Voorbeeld: Afgelopen weekend was mijn vriendin in onze stamkroeg, mijn teamgenoot ook, en ik kwam wat later. Toen ik binnenkwam stond mijn vriendin aan de bar te bestellen, en hij stond schuin naast haar. Ik zag meteen dat hij verdekt achter iemand anders langs zijn hand op haar kont probeerde te leggen. Ze duwde die weg. Er is feitelijk niet zoveel aan de hand, mijn vriendin kan voor zichzelf opkomen, maar toch zit ik op dat moment te balen, temeer daar het IEDERE keer gebeurd (dat iemand in een dronken bui een keertje zoiets doet, boeiend) en dat het gewoon een teamgenoot is, niet direct een goede vriend maar iemand met wie ik verder wel erg goed kan opschieten. Hij weet dat het mijn vriendin is. Ik zit toch ook niet aan de vriendinnen van mijn vrienden/teamgenoten?

Uiteraard de vraag: wat moet ik doen? Ik wil geen ruzie met hem, dat is het me niet waard. Ik wil bovendien koste wat kost kampioen worden dit jaar om volgend jaar 1e klasse te kunnen spelen, dus onrust in het team wil ik ook niet. Mijn vriendin lijkt er niet echt onder te lijden. Ik ben degene die dit het meest vervelend vindt...

Moet ik me dan maar eroverheen zetten en het laten gebeuren? Of hem erop aanspreken? En in geval van dat laatste, een keer als hij het doet, of beter juist in een rustige omgeving zonder drank in het spel? En als ik hem erop aanspreek, gaat hij dan niet juist extra (als ik er niet ben) mijn vriendin lastig vallen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2009, 10:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Ertur: Zou het dan niet handiger zijn als je vriendin hem erop aanspreekt, dat ze er gewoon echt niet van gediend is en er totaal geen zin in heeft? Desnoods met jou erbij, maar ik denk dat je zo minder snel echt ruzie met hem krijgt, omdat het dan meer iets is tussen hem en haar? Wel een irritante situatie zeg...
Oud 03-09-2009, 10:18
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
verhaal
Oi wat een eikel Als ik jouw vriendin was had die dude allang een dreun van mij gekregen. En als ik jou was had die dude ook allang een dreun van mij gekregen
Oud 03-09-2009, 11:10
Verwijderd
Citaat:
@Ertur: Ik vind dat je zeker kan zeggen tegen hem dat je het vervelend vind dat hij probeert je vriendin te versieren. Kom op zeg. En ik vind het eerlijk gezegd een beetje maf dat je vriendin er zelf niets van zegt tegen hem (hoeft niet per se in de kroeg). Maar jij hebt er last van, dus je kunt er wat van zeggen tegen hem.
Buiten de kroeg ziet ze hem niet en ze heeft het wel eens tegen hem gezegd dat ze geen interesse in hem had. Van dat soort dingen trekt hij zich weinig aan. Ook daarom weet ik niet of het nut heeft als ik er iets van zeg.
Citaat:
@Ertur: Zou het dan niet handiger zijn als je vriendin hem erop aanspreekt, dat ze er gewoon echt niet van gediend is en er totaal geen zin in heeft? Desnoods met jou erbij, maar ik denk dat je zo minder snel echt ruzie met hem krijgt, omdat het dan meer iets is tussen hem en haar? Wel een irritante situatie zeg...
Ja, klopt, maar ik weet niet of mijn vriendin dat de moeite waard vindt.

Citaat:
Oi wat een eikel Als ik jouw vriendin was had die dude allang een dreun van mij gekregen. En als ik jou was had die dude ook allang een dreun van mij gekregen
Ik ga niet zomaar mensen slaan, ik wil hem eerst aangegeven hebben dat ik het niet wil. Als hij het dan nog eens doet zien we dan wel weer wat er gebeurt. En als mijn vriendin iedere kerel die haar probeert te versieren/aan haar kont zit een dreun verkocht, kan ze bezig blijven... Alleen doen de meeste kerels het niet als ze weten dat ze een vriend heeft en is voor de meeste kerels één afwijzing ook genoeg.

Maar zoals ik al zei: ik wil helemaal geen ruzie met hem. Kampioen worden is belangrijker dan dit.

Het is overigens niet alsof het al 100 keer gebeurd is, we hebben pas een paar maanden iets en met vakantie en alles is dit misschien drie, vier keer voorgevallen en de eerste twee keer kan hij beweren dat hij niet wist dat ik wat met haar had. Maar ik wil gewoon nu ingrijpen want ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij anders door blijft gaan. Sterker nog, ik ben bang dat hij hoe dan ook door blijft gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 11:20
Kitten
Kitten is offline
Ik heb hier toch even een topic van afgesplitst.
Oud 03-09-2009, 11:36
Mobius
Mobius is offline
In je laatste alinea geef je al antwoord op je eigen vraag.
Sowieso, dat je je vriendin ieder weekend laat harrassen omdat je zelf zo graag kampioen wil worden, vind ik erg vreemd. Ik zou zeggen, FUCK dat kampioenschap, je gaat nu tandjes tuffen.
Oud 03-09-2009, 12:00
Verwijderd
Ertur, dit is supervervelend voor jou dus ik zou in een luchtig gesprekje met hem aangeven dat het arelaxt voor zowel jou als jouw vriendin is. En of hij er per direct mee wil kappen.

Heb zelf ook zoiets meegemaakt en ik had die jongen voor schut gezet waar zn vrienden bij waren. Hij werd helemaal rood en heeft het daarna nooit meer geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 12:37
Methuselah
Methuselah is offline
Wat 'n dt-fout.

Hem er op aanspreken, als dat niet helpt gewoon 'n keertje wat duwen en trekken ofzo. Wat 'n randmongool. En als dat nog niet helpt, tja, gewoon, kletsen geven eah?
Oud 03-09-2009, 13:17
cenerentola
cenerentola is offline
Het is belachelijk dat die teamgenoot aan de kont van jouw vriendin zit. Het is niet alleen vervelend voor jou, maar hoogstwaarschijnlijk ook voor haar. Ondanks dat ze jouw teamgenoot duidelijk heeft gemaakt dat ze niet gediend is van zijn handtastelijkheden, blijft hij hier mee doorgaan. Je hoopt dat jouw vriendin zo geëmancipeerd is dat ze het zelf oplost, maar misschien is het beter om van te voren met je vriendin te bespreken, wie van jullie twee jouw teamgenoot voor de laatste keer vriendelijk, maar wel dwingend verzoekt om zijn handen thuis te houden. Ik vind niet dat je de confrontatie uit de weg moet goed vanwege jullie kansen op het kampioenschap. Daarnaast sta je volkomen in je recht om je teamgenoot op zijn gedrag aan te spreken, zijn gedrag is gewoon abnormaal. Bespreek dit nogmaals met je vriendin en begin AJB niet over jouw persoonlijke sportambities, anders zou jouw vriendin zich nog schuldig gaan voelen als ze iets tegen jouw teamgenoot zou zeggen over zijn gedrag. Wees niet bang om jouw teamgenoot hier op aan te spreken, hoogstwaarschijnlijk wil hij ook kampioen worden en zal daarom ook zijn gedrag aanpassen. Een goed moment om jouw teamgenoot aan te spreken op zijn handtastelijke gedrag is de volgende keer dat hij jouw vriendin aanraakt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 13:26
Verwijderd
Wat KK zegt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 17:07
Malossi
Malossi is offline
Zodra hij aan je vriendin zit zeg je er gewoon wat van. Kapt hij niet tik je em op z'n smoel. Duidelijk zijn en niet dreigen. Weet hij direct hoe laat het is. Misschien is het beter om het met woorden op te lossen, maar dan moet je wel zorgen dat je geloofwaardig overkomt.
En fuck dat kampioenschap, sommige dingen zijn belangrijker. En waarom zou je geen kampioen meer kunnen worden? Hij voetbalt met z'n benen, niet met z'n tanden=).
Oud 03-09-2009, 17:14
Verwijderd
Ik snap jouw vriendin ook niet helemaal. Ik had 'em allang een stoot verkocht. Ze heeft het al een paar keer aangegeven en wie niet horen wil, moet maar voelen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik snap jouw vriendin ook niet helemaal. Ik had 'em allang een stoot verkocht. Ze heeft het al een paar keer aangegeven en wie niet horen wil, moet maar voelen.
Oja en dit
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 18:31
Verwijderd
Schedel breken. Dat lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 18:35
Verwijderd
Ik snap mijn vriendin wel, ze heeft stijl en klasse.

In wat voor uitgaansgelegenheden (en uit wat voor milieu maar dat terzijde) komen jullie, al die mensen die meteen erbovenop willen klappen? Waar ik kom, word je na één slag meteen hardhandig door de uitsmijters de tent uit gezet, en terecht.

Ik ga doen wat Kuise en Cerenrenenernernenrentola (Er kan een kleine spelfout in de naam zitten) zeggen, eerst met vriendin overleggen en als zij het goed vindt zal ik hem rustig vertellen dat hij niet meer aan haar moet zitten en haar liefst gewoon met rust laten. En dan zien we dan wel weer verder
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 19:19
Malossi
Malossi is offline
Hmm, heeft niks met principe of uitgaansgelegenheid te maken. Ik heb ook een hekel aan geweld. Maar dit is gewoon een principekwestie. Je blijft met je poten van andermans vriendin af. Wat een eikel die vent. En wie niet horen wil moet maar voelen. Dat lijkt me duidelijk.

Wat je natuurlijk ook kan doen is het even duidelijk maken met handelen. Hiermee bedoel ik; Als hij aan je vriendin zit, geef jij je vriendin een zoen. Dan is het lekker duidelijk dat hij dom bezig is. Heb ik ook wel es gedaan, werkt perfect.
Oud 03-09-2009, 19:23
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Vraagje aan Ertur.

Je bent een meisje, en die vriendin is ook je vriendin als in relatie? Wou t alleen ff weten, want snap t niet zo.

Verder moet je voor/na die kampioenschap die gozer een gratis dreun verkopen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 19:51
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik ga niet zomaar mensen slaan, ik wil hem eerst aangegeven hebben dat ik het niet wil. Als hij het dan nog eens doet zien we dan wel weer wat er gebeurt. En als mijn vriendin iedere kerel die haar probeert te versieren/aan haar kont zit een dreun verkocht, kan ze bezig blijven... Alleen doen de meeste kerels het niet als ze weten dat ze een vriend heeft en is voor de meeste kerels één afwijzing ook genoeg.
.
Dat heeft je vriendin allang aangegeven... Maar je kunt hem even flink duidelijk maken dat ook jij dit niet okay vindt en mocht hij dan nog doorgaan: op zijn bek slaan.

Maar heb je het hier uberhaupt al met je vriendin over gehad?

Edit: Oh laat maar, ik zie al dat je dit nog van plan bent.
Oud 03-09-2009, 20:26
I C U
I C U is offline
Spreek die knul erop aan en laat heel duidelijk merken dat je 't niet kan waarderen. Vat hij dit niet, kan een beetje dreigende houding geen kwaad. Dat heeft niets met uitgaansgelegenheden te maken, maar met respect (ook al wordt dat woord teveel misbruikt...): je blijft van een ander af, ZEKER wanneer deze al heeft aangegeven het niet te willen.
Oud 03-09-2009, 20:35
Verwijderd
Gast, je ziet dat er iemand aan je chick zit en je zegt er niet eens wat van tegen die kerel? Dan ben je echt een bitch
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 22:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Spreek hem er op aan, als dat niet werkt zet je hem voor lul voor z'n vrienden en je team. Als dat niet werkt sla je hem op zijn bek.
Oud 03-09-2009, 22:37
Verwijderd
Ik heb net mijn vriendin gesproken. Ze zegt er iedere kere wat van tegen hem, haar zus heeft hem al eens erg duidelijk gemaakt dat hij het niet meer moest doen. De volgende keer dat ik hem zie vertel ik hem ook nog eens dat hij het niet moet doen.

Overigens heb ik er al eens iets van gezegd en houdt hij altijd op als ik eraan kom, mijn vriendin zei letterlijk "ik ontloop hem nu ook als jij er niet bent"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 23:21
metallica
metallica is offline
Citaat:
Oud 04-09-2009, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Vraagje aan Ertur.

Je bent een meisje, en die vriendin is ook je vriendin als in relatie? Wou t alleen ff weten, want snap t niet zo.

Nog nooit van lesbiennes gehoord ofzo?

Niet dat ik dat ben, ik ben geen meisje maar een vent, vandaar de v .
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 07:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vraagje aan Ertur.

Ertur is gewoon een man, maar hij vindt het leuk om mensen voor de gek te houden In het echt is hij ook geen 17, maar wat ouder.

@Ertur
Tsja en verder kan je vrienden wel stijl en klasse hebben, maar er komt een moment wanneer het genoeg is. Een keer een hand op de kont kan nog 'per ongeluk'. Maar als hij weet wie je bent, weet dat je een vriend hebt, dan is het na een keer genoeg. Waarom ze het dan toelaat dat hij elke keer weer aan haar zit? En het nu zo erg is dat ze hem gaat ontlopen?
Ik zou er echt allang wat van gezegd hebben. En als dat niet werkt hem in het openbaar een beetje vernederen (de opmerking net iets luider uitspreken). Slaan zou ik niet zo snel doen, maar als hij met bovenstaande aanpak nog niet ophoudt, zou ik hem toch een keer een elleboog naar achter geven of een mep in zijn gezicht. Kom op zeg, van mijn lichaam hoort hij af te blijven.
Oud 04-09-2009, 08:08
Verwijderd
hmm ontzettend moeilijk zeg. Slaan is uiteraard geen optie, dat ben ik met je eens, maar ik vind eerlijk gezegd wel dat je een vreemde afweging maakt in het voorop stellen van het teambelang. Zeker wanneer je vriendin nu al aangeeft hem te gaan ontlopen, het lijkt me dat er toch ergens iets misgaat wanneer jullie je moeten aanpassen aan hem. Sport is blijkbaar belangrijk voor je, je zal op hoog niveau actief zijn,maar uit eigen ervaring zou ik haast zeggen dat sluimerende conflicten je sportieve prestaties net zo goed kunnen beinvloeden als wanneer je hem er wel mee confronteert. Het voordeel van een directe confrontatie is echter wel weer dat dingen beter oplosbaar zijn als het volledig duidelijk is waar je mee zit.

Ik zou er overigens wel heel veel moeite mee hebben mn handen op mn rug te houden wanneer ik die gozer voor de zoveelste keer aan mn vriendin zou zien zitten...

good luck anyway

ps. wat voor sport?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ertur is gewoon een man, maar hij vindt het leuk om mensen voor de gek te houden In het echt is hij ook geen 17, maar wat ouder.

@Ertur
Tsja en verder kan je vrienden wel stijl en klasse hebben, maar er komt een moment wanneer het genoeg is. Een keer een hand op de kont kan nog 'per ongeluk'. Maar als hij weet wie je bent, weet dat je een vriend hebt, dan is het na een keer genoeg. Waarom ze het dan toelaat dat hij elke keer weer aan haar zit? En het nu zo erg is dat ze hem gaat ontlopen?
Ik zou er echt allang wat van gezegd hebben. En als dat niet werkt hem in het openbaar een beetje vernederen (de opmerking net iets luider uitspreken). Slaan zou ik niet zo snel doen, maar als hij met bovenstaande aanpak nog niet ophoudt, zou ik hem toch een keer een elleboog naar achter geven of een mep in zijn gezicht. Kom op zeg, van mijn lichaam hoort hij af te blijven.
Klikspaan

Andere jongens slaat ze gewoon met de vlakke hand in het gezicht als ze dit doen hoor Maar juist omdat hij in mijn team zit en enigszins bevriend is met mij en mijn vriendengroep, en hij vroeger wel eens bij haar thuis kwam (hij heeft een week een "relatie" gehad met haar zus tot haar zus erachter kwam dat hij toen al een half jaar een vriendin had), durft ze dat niet echt bij hem. Ze vertelde me gisteren ook dat ze het hem wel eens duidelijk heeft verteld, en haar zus daarnaa ook, en toen heeft hij haar een maand ofzo met rust gelaten. Het is pas onlangs dat het weer begonnen is. Daarom heb ik eigenlijk wel het idee dat als ik hem erop aanspreek, hij misschien ophoudt. Ik moet in zijn verdediging erbij toegeven dat hij in het begin wellicht echt gedacht heeft dat het niet serieus was tussen haar en mij, wegens gedoe met een ex van haar hingen we het niet meteen aan de grote klok. Maar inmiddels weet hij het donders goed.
Citaat:
hmm ontzettend moeilijk zeg. Slaan is uiteraard geen optie, dat ben ik met je eens, maar ik vind eerlijk gezegd wel dat je een vreemde afweging maakt in het voorop stellen van het teambelang. Zeker wanneer je vriendin nu al aangeeft hem te gaan ontlopen, het lijkt me dat er toch ergens iets misgaat wanneer jullie je moeten aanpassen aan hem. Sport is blijkbaar belangrijk voor je, je zal op hoog niveau actief zijn,maar uit eigen ervaring zou ik haast zeggen dat sluimerende conflicten je sportieve prestaties net zo goed kunnen beinvloeden als wanneer je hem er wel mee confronteert. Het voordeel van een directe confrontatie is echter wel weer dat dingen beter oplosbaar zijn als het volledig duidelijk is waar je mee zit.

Ik zou er overigens wel heel veel moeite mee hebben mn handen op mn rug te houden wanneer ik die gozer voor de zoveelste keer aan mn vriendin zou zien zitten...

good luck anyway

ps. wat voor sport?
Ik zeg niet dat ik dat per sé voorop stel, maar ik probeer aan te geven dat als er een optie is om dit zonder ruzie of hard feelings op te lossen, ik dat zal doen. Ik zal hem er op een rustig moment op aanspreken denk ik. En ik ben niet op erg hoog niveau actief hoor, maar wel heel wat hoger dan een kroegteam. Ik wil gewoon altijd winnen, en als we dit jaar promoveren, komen volgend jaar twee oud-spelers zeker terug en met die twee erbij maken we meteen weer kans op het kampioenschap. En dan ben je wel op een niveau dat je als "hoog" mag bestempelen. Maar goed, dat terzijde.

De vorige keer jeukten mijn vingers ook, maar hij liep zelf weg toen hij mij zag en heb hem daarna niet meer gezien. Anders had ik hem toen al aangesproken.

ps. privé als je onzin goed volgt kun je het wel afleiden
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 11:00
Verwijderd
Als jouw vingers jeuken als je hem ziet en je vriendin liever niet meegaat als hij er is, dan zíjn er toch al hard feelings? Probeer je nu wel zíjn gevoelens te sparen omdat het zielig is als hij niet meer aan je vriendin mag zitten, maar niet die van je vriendin en jezelf? Dat vind ik een beetje vreemde prioriteiten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 11:04
Verwijderd
Ja, zo zit het precies. Je hebt de topic goed doorgelezen. Ik ga er niets aan doen. Hij heeft er recht op om aan mijn vriendin te zitten. Dank je voor de heldere analyse.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 11:11
Verwijderd
Ik begrijp wel dat dat niet is hoe je denkt, maar dat is wel hoe je je gedraagt door er niets van te willen zeggen. Maar ik had inderdaad wel alleen de eerste helft van het topic gelezen en de laatste post, en dus niet gezien dat je al van plan was om dat wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 12:36
Metal
Metal is offline
Damn Ertur, wat een wijf ben jij. En dat noemt zichzelf een 'vent'. Die V van vrouw verdien je iig wel.
Oud 04-09-2009, 13:31
Verwijderd
Ben ik nou zo dom of heeft die gast al meer dan genoeg kansen gehad? Slaan is geen optie, hoor ik mensen zeggen. Maar wanneer het geen zin heeft om hem te vertellen dat-ie met zijn poten van haar af moet blijven en dat ook al door andere mensen is gezegd en hij dan NOG STEEDS door blijft gaan, dan is de koek toch op? Ik sla ook niet iedereen meteen, maar op een gegeven moment is het gewoon genoeg.

Jouw vriendin gaat hem nu al ontlopen en jij wil nog een keertje 'rustig met hem gaan praten'? Er is iets mis met dit plaatje, maar volgens mij wil jij dat niet inzien. Sowieso heeft die gast het lekker makkelijk. Hij komt ergens 10 keer mee weg omdat-ie bij jou in het team zit. Achja..

Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo blij zou zijn als mijn vriend zo zou reageren als jij, maar dat is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 16:15
cenerentola
cenerentola is offline
Slaan is geen oplossing als hij door blijft gaan, daar krijg je alleen maar problemen mee. Ik zou aangifte doen van ongewenste intimiteiten! Op zijn minst er mee dreigen!

Laatst gewijzigd op 04-09-2009 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 08:50
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Damn Ertur, wat een wijf ben jij. En dat noemt zichzelf een 'vent'. Die V van vrouw verdien je iig wel.
XD
Oud 05-09-2009, 15:00
Verwijderd
Slaan, en hard een beetje. Dit laat je toch niet gebeuren

Offtopic: Ik dacht trouwens dat TS homo was?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 17:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hij is de "man" in de relatie!
Oud 05-09-2009, 17:59
Malossi
Malossi is offline
Zwak persoon ben jij Ertur! Kom op zeg, je laat die lul toch zijn gang niet gaan omdat je bang bent voor de gevolgen als je er iets van zegt?!
HALLO, hij is degene die fout zit, niet jij!
Oud 05-09-2009, 19:27
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo blij zou zijn als mijn vriend zo zou reageren als jij, maar dat is een tweede.
eensch! mijn vriend verloofde ( ) is een echte ridder
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 20:03
Verwijderd
Op zich hoef je niet eens zo héél ridderlijk te zijn om het voor je vriendin op te nemen als iemand haar gedurende meerdere maanden telkens weer aanrandt. Maar dat heb ik vast weer verkeerd gelezen.

Laatst gewijzigd op 05-09-2009 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 03:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 06-09-2009, 08:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hij heeft er recht op om aan mijn vriendin te zitten.
Ik snap dat je hier sarcastisch over bent, maar het is wel een beetje de boodschap die je uitstraalt om eerlijk te zijn...

edit: moet ik wel mijn advies geven natuurlijk. Ik zou eens een opmerking maken als hij het weer doet. Gewoon iets van; 'hee, handjes thuis he?!'

Laatst gewijzigd op 06-09-2009 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 13:45
Master HJ
Master HJ is offline
Gewoon slaan.
Oud 06-09-2009, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat je hier sarcastisch over bent, maar het is wel een beetje de boodschap die je uitstraalt om eerlijk te zijn...

edit: moet ik wel mijn advies geven natuurlijk. Ik zou eens een opmerking maken als hij het weer doet. Gewoon iets van; 'hee, handjes thuis he?!'
Ja, maar dat is dus het probleem. Meerdere mensen hebben al meerdere malen tegen die gast gezegd dat-ie ermee moet kappen, en blijkbaar komt de boodschap gewoon niet over. Op een gegeven moment is de koek op en is het tijd om te stoppen met aardig zijn en rustig blijven.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 19:04
metallica
metallica is offline
Het weekend is zo ongeveer voorbij, ik ben benieuwd of TS al de kans heeft gehad actie te ondernemen
Oud 06-09-2009, 19:29
Mobius
Mobius is offline
Waarschijnlijk heeft zijn vriendin een geweldige nacht gehad met zijn teamgenoot. Maar gelukkig worden we dan wel kampioen!
Oud 07-09-2009, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Het weekend is zo ongeveer voorbij, ik ben benieuwd of TS al de kans heeft gehad actie te ondernemen
Inderdaad.

Citaat:
Waarschijnlijk heeft zijn vriendin een geweldige nacht gehad met zijn teamgenoot. Maar gelukkig worden we dan wel kampioen!
Heel grappig maar eerder andersom:

hij deed het zaterdagavond weer, ik had wat gedronken en mede ook doordat jullie allemaal aandringen op fysiek duidelijk maken dat ik het niet wil, heb ik hard zijn pols vastgegrepen en hem hardhandig "weggeslingerd". Dat resulteerde in wat getrek en geduw. We werden allebei eruit gegooid. Mijn vriendin is nu pissig op me omdat, en ik quote, "HET OOK ANDERS KON". Teamgenoot niet meer gesproken, ook neit via een ander gehoord wat hij ervan vond.

Hebben jullie nog meer leuke tips?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad.

Heel grappig maar eerder andersom:

hij deed het zaterdagavond weer, ik had wat gedronken en mede ook doordat jullie allemaal aandringen op fysiek duidelijk maken dat ik het niet wil, heb ik hard zijn pols vastgegrepen en hem hardhandig "weggeslingerd". Dat resulteerde in wat getrek en geduw. We werden allebei eruit gegooid. Mijn vriendin is nu pissig op me omdat, en ik quote, "HET OOK ANDERS KON". Teamgenoot niet meer gesproken, ook neit via een ander gehoord wat hij ervan vond.

Hebben jullie nog meer leuke tips?
Ja, kijk, de kroeg in combinatie met alcohol, is natuurlijk niet de meest handige plek om zoiets te doen. Dat je vriendin pissig is op jou, snap ik dan ook weer niet, maar goed, vrouwen.

Het punt zal bij hem nu wel duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 08:35
Verwijderd
Je bent voor mij wel een held hoor Ertur!
En je vriendin draait wel weer bij, ze zal begrijpen dat je het deed om haar te beschermen tegen die sukkel met zn ongewenste aanrakingen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 09:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jouw vriendin had ook al lang en breed de tijd om het anders te doen. Dat heeft ze ook niet gedaan, tenminste niet met succes. Dus...
Reageren

Regels voor berichten