Advertentie | |
|
![]() |
|
In je laatste alinea geef je al antwoord op je eigen vraag.
Sowieso, dat je je vriendin ieder weekend laat harrassen omdat je zelf zo graag kampioen wil worden, vind ik erg vreemd. Ik zou zeggen, FUCK dat kampioenschap, je gaat nu tandjes tuffen.
|
Verwijderd
|
Ertur, dit is supervervelend voor jou dus ik zou in een luchtig gesprekje met hem aangeven dat het arelaxt voor zowel jou als jouw vriendin is. En of hij er per direct mee wil kappen.
Heb zelf ook zoiets meegemaakt en ik had die jongen voor schut gezet waar zn vrienden bij waren. Hij werd helemaal rood en heeft het daarna nooit meer geprobeerd. ![]() |
![]() |
|
Wat 'n dt-fout.
![]() Hem er op aanspreken, als dat niet helpt gewoon 'n keertje wat duwen en trekken ofzo. Wat 'n randmongool. En als dat nog niet helpt, tja, gewoon, kletsen geven eah?
|
Het is belachelijk dat die teamgenoot aan de kont van jouw vriendin zit. Het is niet alleen vervelend voor jou, maar hoogstwaarschijnlijk ook voor haar. Ondanks dat ze jouw teamgenoot duidelijk heeft gemaakt dat ze niet gediend is van zijn handtastelijkheden, blijft hij hier mee doorgaan. Je hoopt dat jouw vriendin zo geëmancipeerd is dat ze het zelf oplost, maar misschien is het beter om van te voren met je vriendin te bespreken, wie van jullie twee jouw teamgenoot voor de laatste keer vriendelijk, maar wel dwingend verzoekt om zijn handen thuis te houden. Ik vind niet dat je de confrontatie uit de weg moet goed vanwege jullie kansen op het kampioenschap. Daarnaast sta je volkomen in je recht om je teamgenoot op zijn gedrag aan te spreken, zijn gedrag is gewoon abnormaal. Bespreek dit nogmaals met je vriendin en begin AJB niet over jouw persoonlijke sportambities, anders zou jouw vriendin zich nog schuldig gaan voelen als ze iets tegen jouw teamgenoot zou zeggen over zijn gedrag. Wees niet bang om jouw teamgenoot hier op aan te spreken, hoogstwaarschijnlijk wil hij ook kampioen worden en zal daarom ook zijn gedrag aanpassen. Een goed moment om jouw teamgenoot aan te spreken op zijn handtastelijke gedrag is de volgende keer dat hij jouw vriendin aanraakt.
|
![]() |
|
Zodra hij aan je vriendin zit zeg je er gewoon wat van. Kapt hij niet tik je em op z'n smoel. Duidelijk zijn en niet dreigen. Weet hij direct hoe laat het is. Misschien is het beter om het met woorden op te lossen, maar dan moet je wel zorgen dat je geloofwaardig overkomt.
En fuck dat kampioenschap, sommige dingen zijn belangrijker. En waarom zou je geen kampioen meer kunnen worden? Hij voetbalt met z'n benen, niet met z'n tanden=).
|
Verwijderd
|
Ik snap mijn vriendin wel, ze heeft stijl en klasse.
In wat voor uitgaansgelegenheden (en uit wat voor milieu maar dat terzijde) komen jullie, al die mensen die meteen erbovenop willen klappen? Waar ik kom, word je na één slag meteen hardhandig door de uitsmijters de tent uit gezet, en terecht. ![]() ![]() Ik ga doen wat Kuise en Cerenrenenernernenrentola (Er kan een kleine spelfout in de naam zitten) zeggen, eerst met vriendin overleggen en als zij het goed vindt zal ik hem rustig vertellen dat hij niet meer aan haar moet zitten en haar liefst gewoon met rust laten. En dan zien we dan wel weer verder ![]() |
![]() |
|
Hmm, heeft niks met principe of uitgaansgelegenheid te maken. Ik heb ook een hekel aan geweld. Maar dit is gewoon een principekwestie. Je blijft met je poten van andermans vriendin af. Wat een eikel die vent. En wie niet horen wil moet maar voelen. Dat lijkt me duidelijk.
Wat je natuurlijk ook kan doen is het even duidelijk maken met handelen. Hiermee bedoel ik; Als hij aan je vriendin zit, geef jij je vriendin een zoen. Dan is het lekker duidelijk dat hij dom bezig is. Heb ik ook wel es gedaan, werkt perfect.
||
Citaat:
![]() Maar heb je het hier uberhaupt al met je vriendin over gehad? Edit: Oh laat maar, ik zie al dat je dit nog van plan bent.
|
Spreek die knul erop aan en laat heel duidelijk merken dat je 't niet kan waarderen. Vat hij dit niet, kan een beetje dreigende houding geen kwaad. Dat heeft niets met uitgaansgelegenheden te maken, maar met respect (ook al wordt dat woord teveel misbruikt...): je blijft van een ander af, ZEKER wanneer deze al heeft aangegeven het niet te willen.
|
Spreek hem er op aan, als dat niet werkt zet je hem voor lul voor z'n vrienden en je team. Als dat niet werkt sla je hem op zijn bek.
|
Verwijderd
|
Ik heb net mijn vriendin gesproken. Ze zegt er iedere kere wat van tegen hem, haar zus heeft hem al eens erg duidelijk gemaakt dat hij het niet meer moest doen. De volgende keer dat ik hem zie vertel ik hem ook nog eens dat hij het niet moet doen.
Overigens heb ik er al eens iets van gezegd en houdt hij altijd op als ik eraan kom, mijn vriendin zei letterlijk "ik ontloop hem nu ook als jij er niet bent" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat ik dat ben, ik ben geen meisje maar een vent, vandaar de v ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Ertur Tsja en verder kan je vrienden wel stijl en klasse hebben, maar er komt een moment wanneer het genoeg is. Een keer een hand op de kont kan nog 'per ongeluk'. Maar als hij weet wie je bent, weet dat je een vriend hebt, dan is het na een keer genoeg. Waarom ze het dan toelaat dat hij elke keer weer aan haar zit? En het nu zo erg is dat ze hem gaat ontlopen? Ik zou er echt allang wat van gezegd hebben. En als dat niet werkt hem in het openbaar een beetje vernederen (de opmerking net iets luider uitspreken). Slaan zou ik niet zo snel doen, maar als hij met bovenstaande aanpak nog niet ophoudt, zou ik hem toch een keer een elleboog naar achter geven of een mep in zijn gezicht. Kom op zeg, van mijn lichaam hoort hij af te blijven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ontzettend moeilijk zeg. Slaan is uiteraard geen optie, dat ben ik met je eens, maar ik vind eerlijk gezegd wel dat je een vreemde afweging maakt in het voorop stellen van het teambelang. Zeker wanneer je vriendin nu al aangeeft hem te gaan ontlopen, het lijkt me dat er toch ergens iets misgaat wanneer jullie je moeten aanpassen aan hem. Sport is blijkbaar belangrijk voor je, je zal op hoog niveau actief zijn,maar uit eigen ervaring zou ik haast zeggen dat sluimerende conflicten je sportieve prestaties net zo goed kunnen beinvloeden als wanneer je hem er wel mee confronteert. Het voordeel van een directe confrontatie is echter wel weer dat dingen beter oplosbaar zijn als het volledig duidelijk is waar je mee zit.
Ik zou er overigens wel heel veel moeite mee hebben mn handen op mn rug te houden wanneer ik die gozer voor de zoveelste keer aan mn vriendin zou zien zitten... good luck anyway ps. wat voor sport? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Andere jongens slaat ze gewoon met de vlakke hand in het gezicht als ze dit doen hoor ![]() ![]() Citaat:
![]() De vorige keer jeukten mijn vingers ook, maar hij liep zelf weg toen hij mij zag en heb hem daarna niet meer gezien. Anders had ik hem toen al aangesproken. ps. privé ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als jouw vingers jeuken als je hem ziet en je vriendin liever niet meegaat als hij er is, dan zíjn er toch al hard feelings? Probeer je nu wel zíjn gevoelens te sparen omdat het zielig is als hij niet meer aan je vriendin mag zitten, maar niet die van je vriendin en jezelf? Dat vind ik een beetje vreemde prioriteiten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben ik nou zo dom of heeft die gast al meer dan genoeg kansen gehad? Slaan is geen optie, hoor ik mensen zeggen. Maar wanneer het geen zin heeft om hem te vertellen dat-ie met zijn poten van haar af moet blijven en dat ook al door andere mensen is gezegd en hij dan NOG STEEDS door blijft gaan, dan is de koek toch op? Ik sla ook niet iedereen meteen, maar op een gegeven moment is het gewoon genoeg.
Jouw vriendin gaat hem nu al ontlopen en jij wil nog een keertje 'rustig met hem gaan praten'? Er is iets mis met dit plaatje, maar volgens mij wil jij dat niet inzien. Sowieso heeft die gast het lekker makkelijk. Hij komt ergens 10 keer mee weg omdat-ie bij jou in het team zit. Achja.. Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo blij zou zijn als mijn vriend zo zou reageren als jij, maar dat is een tweede. |
![]() |
||
Citaat:
edit: moet ik wel mijn advies geven natuurlijk. Ik zou eens een opmerking maken als hij het weer doet. Gewoon iets van; 'hee, handjes thuis he?!'
Laatst gewijzigd op 06-09-2009 om 09:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() hij deed het zaterdagavond weer, ik had wat gedronken en mede ook doordat jullie allemaal aandringen op fysiek duidelijk maken dat ik het niet wil, heb ik hard zijn pols vastgegrepen en hem hardhandig "weggeslingerd". Dat resulteerde in wat getrek en geduw. We werden allebei eruit gegooid. Mijn vriendin is nu pissig op me omdat, en ik quote, "HET OOK ANDERS KON". Teamgenoot niet meer gesproken, ook neit via een ander gehoord wat hij ervan vond. Hebben jullie nog meer leuke tips? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het punt zal bij hem nu wel duidelijk zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |