Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik schrijf echt heel onregelmatig. Als ik drie letters achter elkaar in dezelfde stijl schrijf is het veel. Los, vast, wisselt in een woord soms wel per letter. Groot, klein, aflopend. Het is nooit een gestructureerd geheel en mijn kleine letters zijn soms hoofdletters en andersom. Naar links hellend, naar rechts hellend, uitgetrokken, op elkaar gepropt, recht... Hopeloos
![]() |
![]() |
|
Tadaaa. De tekeningetjes staan in al mijn schriften, en vooral de vlieg teken ik in allerlei houdingen. En de giraf kijkt stoned,maar dat kijkt 'ie vaak en ik teken hem ook vaak in kritieke toestand. En hij kijkt nu vooral stoned omdat ik nerveus ben en dat op hem overslaat
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() edit: niet alleen de blokletter zie ik nu. mooie gewoonte ![]() |
![]() |
|
Ik vind het redelijk lastig te lezen maar het ziet er tenminste wel mooi uit. Mijn handschrift is onleesbaar én lelijk
![]() Mijn aantekeningen kunnen sowieso alleen door mij gelezen worden (en zelfs dat gaat nog wel eens moeizaam). Op momenten dat ik voor anderen schrijf is het wel leesbaar maar niet mooi. Ik kan wel eventjes mooi schrijven als ik hard m'n best doe maar dat hou ik niet erg lang vol en er moeten lijntjes staan anders is het sowieso een hopeloze zaak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
^ Het eerste wat me daaraan opviel was Bullshit en QUATSCH!
![]() ot: Ik heb geen scanner en geen camera, maar wel een berichtje wat ik tig jaar geleden op een ander forum heb gepost. It'll 'ave to do. ![]() edit: Het valt me op dat ik toen een stuk netter schreef. Hmm.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 12-09-2009 om 02:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |