Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2009, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Is dat lekker Katje? Nooit gehad.
Niet heel bijzonder, maar in een uitgebreide sandwich is het wel geschikt.
Advertentie
Oud 15-10-2009, 14:48
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee . Al mijn vrienden zijn óf ouder dan 18 óf ze forumen en msn-en en youtuben en hyven of downloaden illegale dingen. .
kj, maar twitteren en facebooken dus niet?
En forummen doen jonge jongeren dus ook nog steeds? of alleen jouw vrienden?
Oud 15-10-2009, 14:48
Verwijderd
Citaat:
katje de puberruil loek en luuk doet het nu wel goed!
Ah cool en dan is er nog een nieuwe SP en heel veel Over de kook. Ik kan er weer even tegenaan
Oud 15-10-2009, 14:49
Verwijderd
Citaat:
barabas en miekje! jullie zijn allebei nog best wel jong toch? Wat doen jullie leeftijdsgenoten allemaal op internet? Jullie zijn een beetje uitzonderingen dat jullie nog forummen toch, dat doen niet heel veel mensen meer? Wat doen ze wel naast youtuben, msn-en en hyven?

Ik weet van mijn leeftijdscategorie (oudere jongeren) dat er veel mensen facebooken en twitteren en NU.nllen en uitzending gemist kijken. Maar van de jonge jongeren weet ik het niet meer echt, en jullie zitter er een beetje tussenin dus moeten dat nog weten. Verlicht me. Is chatten nog hip? (tmfchat bijv.)

(ik heb themaweek jeugdcultuur)
Hyves, youtube. msn. Dat is het wel een beetje. Of een spel als travian of iets wat daar op lijkt.
Oud 15-10-2009, 14:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
kj, maar twitteren en facebooken dus niet?
En forummen doen jonge jongeren dus ook nog steeds? of alleen jouw vrienden?
Kweetniet! *schouders ophaalt* Ik vraag nooit aan mijn klasgenoten wat ze allemaal op internet uitspoken.
Verwijderd
Die puberruil met de """"punker"""" en dat gristenmeisje was ook weer ernstig :')
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die puberruil met de """"punker"""" en dat gristenmeisje was ook weer ernstig :')
Linklink?
Oud 15-10-2009, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ah cool en dan is er nog een nieuwe SP en heel veel Over de kook. Ik kan er weer even tegenaan
oooooooohjaaa!nieuwe sp
over de kook heb ik allemaal al gezien, ik kijk dat elke dag!
Citaat:
haha ja idd
Oud 15-10-2009, 14:51
Verwijderd
Ehh ze heetten Maria en Alex, het is een van de nieuwste en het staat op de puberruilsite.
Oud 15-10-2009, 14:53
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Hyves, youtube. msn. Dat is het wel een beetje. Of een spel als travian of iets wat daar op lijkt.
oh, nou dan ben ik wel op de hoogte blijkbaar want die drie dingen wist ik al. Maar ik deed nog veel meer altijd op internet, dus ik dacht de tieners van nu ook wel. Blijkbaar zijn ze minder pcnerd dan ik.
Oud 15-10-2009, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben geïnspireerd Katje! Nu heb ik maisbrood besmeerd met van die bieslookroomkaas (van zo'n ring), en daarna belegd met komkommer, tomaat en gewone kaas .
Oud 15-10-2009, 14:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga 'm kijken .
Oud 15-10-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geïnspireerd Katje! Nu heb ik maisbrood besmeerd met van die bieslookroomkaas (van zo'n ring), en daarna belegd met komkommer, tomaat en gewone kaas .
Fancy broodjes ftw
Oud 15-10-2009, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet heel bijzonder, maar in een uitgebreide sandwich is het wel geschikt.
Nou ja, dan mis ik vast niets .

Citaat:
Fancy broodjes ftw
Oud 15-10-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
oh, nou dan ben ik wel op de hoogte blijkbaar want die drie dingen wist ik al. Maar ik deed nog veel meer altijd op internet, dus ik dacht de tieners van nu ook wel. Blijkbaar zijn ze minder pcnerd dan ik.
Ja, mij verbaast het ook altijd wel, vooral dat ze er de hele dag mee bezig kunnen zijn.
Oud 15-10-2009, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dan mis ik vast niets
Nah. Wat wel lekker is, is die vega gebraden gehakt met bieslook van de AH die meurt alleen wel, dus die wil je niet in publieke gelegenheden eten
Oud 15-10-2009, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nah. Wat wel lekker is, is die vega gebraden gehakt met bieslook van de AH die meurt alleen wel, dus die wil je niet in publieke gelegenheden eten
Ah, moet ik dat maar eens proberen .
Oud 15-10-2009, 14:59
Verwijderd
Ik wou dat ik nooit Hyves had genomen. Ik krijg duizend mailtjes en allemaal van die achterlijke doorstuurberichten en je moet mensen accepteren of niet baaah. Maar je kunt je account niet deleten volgens mij ;x
Oud 15-10-2009, 15:01
Verwijderd
Dat kan wel, even zoeken
Verwijderd
En anders kan je je emailadres veranderen, krijg je die mails niet meer.
Verwijderd
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da
Oud 15-10-2009, 15:03
Verwijderd
nu alleen nog mijn wachtwoord weten ;(
Oud 15-10-2009, 15:04
Verwijderd
Oud 15-10-2009, 15:05
Verwijderd
mijn darmen zijn al een paar dagen verstopt
Oud 15-10-2009, 15:05
Miekje*
Miekje* is offline
Whaha, die gristenen zijn echt wereldvreemd :').
Oud 15-10-2009, 15:07
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
nu alleen nog mijn wachtwoord weten ;(
staat in je mailbox ergens als het goed is, even je gmail searchen voor 'hyves wachtwoord', dan heb je het zo.

Maar ja, dan moet je niet zo conservatief zijn dat je nog steeds hotmail hebt natuurlijk ;p
Oud 15-10-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
staat in je mailbox ergens als het goed is, even je gmail searchen voor 'hyves wachtwoord', dan heb je het zo.

Maar ja, dan moet je niet zo conservatief zijn dat je nog steeds hotmail hebt natuurlijk ;p
Ik heb hotmail en daarin kun je ook in je mail zoeken hoor maarrr ik heb die mail niet meer
Oud 15-10-2009, 15:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
In hotmail kan je ook wel zoeken in mails hoor
Oud 15-10-2009, 15:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihihi ik moest laatst denken aan dat liedje van Blink182 waarin ze zingen 'nobody likes you wen you're twenty three'. Ik denk dat ik een moeilijk jaar ga krijgen .
Oud 15-10-2009, 15:12
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
In hotmail kan je ook wel zoeken in mails hoor
maar toch alleen op verzender? of hebben ze die functie inmiddels uitgebreid? In gmail is het iig niet nodig om je mail te verwijderen, dus had je hem nog gehad ;p
Oud 15-10-2009, 15:14
Verwijderd
Citaat:
maar toch alleen op verzender? of hebben ze die functie inmiddels uitgebreid? In gmail is het iig niet nodig om je mail te verwijderen, dus had je hem nog gehad ;p
Nee, in de mails. En nee, want ik delete altijd bijna al mijn mail dus dan had ik hem ook niet meer gehad.
Oud 15-10-2009, 15:14
Verwijderd
Argh, ik heb alle wachtwoorden die ik vaak gebruik(te) al geprobeerd, maar nog geen prijs ;(
Oud 15-10-2009, 15:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Thuisss. Ik heb het kookboek "Skinny bitch in da kitch" gekocht. Het is bedoeld voor Victoria Beckhams. En hardcore veganistisch en gezond. Zelfs olijfolie is verboden. Er staan dingen in als "Niet alle glazuur opeten voor je het op de taart smeert, varken." Interessant. Nu eet ik een sandwich van geroosterd bruinbrood met avocado, tomaat, vega kipfilet met tuinkruiden en mayo. Geinspireerd op een recept uit het boek.
Die mayo hoort er dan vast niet bij als olijfolie al niet eens mag!
Oud 15-10-2009, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Die mayo hoort er dan vast niet bij als olijfolie al niet eens mag!
Nee, dat moest veganistische mayo zijn. Wat daar ook in moge zitten.
Oud 15-10-2009, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Argh, ik heb alle wachtwoorden die ik vaak gebruik(te) al geprobeerd, maar nog geen prijs ;(
"stuur wachtwoord toe"
Oud 15-10-2009, 15:22
Miekje*
Miekje* is offline
Wtf, die punker krijgt een jongerenbijbel. Die dingen zijn echt teringduur.
Oud 15-10-2009, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat moest veganistische mayo zijn. Wat daar ook in moge zitten.
Is het dan niet gewoon fritessaus voor de vijfvoudige prijs?
Oud 15-10-2009, 15:23
Verwijderd
Ik heb het principe van een jongerenbijbel nooit zo begrepen. Zelf heb ik een normale bijbel (NBG '51) bij de Slegte gehaald voor 5 euro ofzo, tweedehands.
Oud 15-10-2009, 15:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb het principe van een jongerenbijbel nooit zo begrepen. Zelf heb ik een normale bijbel (NBG '51) bij de Slegte gehaald voor 5 euro ofzo, tweedehands.
Nee, het is gewoon de NieuweBijbelVertaling, alleen in een ander jasje en met extra stukjes enzo.
Oud 15-10-2009, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is hier best een teringzooi. Maar ik heb geen zin om op te ruimen .
Oud 15-10-2009, 15:26
Verwijderd
Ik vind het wel opvallend dat mensen nog christen kunnen zijn na het lezen van de bijbel.
Oud 15-10-2009, 15:27
Verwijderd
Citaat:
"stuur wachtwoord toe"
Kan ik niet vinden en zoeken op die site kan ook niet ofzo, alleen op hyvers en gadgewts en shit. :hyveskneus: stomme hyves
Oud 15-10-2009, 15:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het wel opvallend dat mensen nog christen kunnen zijn na het lezen van de bijbel.
Die snap ik niet helemaal.
Oud 15-10-2009, 15:28
Verwijderd
nomnom cup a soup kerrie met kaasstengels.
Oud 15-10-2009, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Die snap ik niet helemaal.
Nou, god komt er naar voren als een onrechtvaardige, onredelijke, onbetrouwbare, onvoorspelbare, inconsequente, wraakzuchtige, moordlustige tiran.
Oud 15-10-2009, 15:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, god komt er naar voren als een onrechtvaardige, onredelijke, onbetrouwbare, onvoorspelbare, inconsequente, wraakzuchtige, moordlustige tiran.
Dat mag je vinden.
Oud 15-10-2009, 15:33
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Kan ik niet vinden en zoeken op die site kan ook niet ofzo, alleen op hyvers en gadgewts en shit. :hyveskneus: stomme hyves
Hè maar je bent laatst nog online geweest. Je staat bij mij al op pagina twee en daar staan de paar uur geleden online mensen altijd.
Oud 15-10-2009, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Dat mag je vinden.
Wat een dooddoener, .
Oud 15-10-2009, 15:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een dooddoener, .
Hoezo?
Oud 15-10-2009, 15:59