Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah dan viel je nog wel mee als teacher's pet.
Op de universiteit heb ik ooit een keer in mijn eerste jaar een website moeten maken (serieus ja, lekker academisch). Een meisje had een heel overdreven eerbetoon geschreven over de docent hoe dankbaar ze wel niet was dat ze iets van haar mocht leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben drie keer geschorst geweest; een keer in de derde en twee keer in de vijfde, om redenen die ik niet openbaar ga maken. Laten we het er maar op houden dat het terecht was.
Verder heb ik nooit hoeven nablijven, behalve een keer in de brugklas toen ik de slappe lach had en nog harder ging lachen toen de docent daar kwaad om werd. Maar dat sloeg nergens op. Verder heb ik vooral de laatste twee jaar op de middelbare veel gespijbeld, maar daar kwam ik altijd mee weg omdat ik een soort van aparte regeling had en alles onder de noemer ziekmelding viel, waar ik met enige regelmaat misbruik van maakte. Daarbij haalde ik over het algemeen goeie cijfers en kon ik het goed met de docenten vinden, dus afwezigheid of huiswerk niet maken werd eigenlijk altijd wel getolereerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kantine stagaire lekker iriteren ( maar die is ook gods vervelend ) |
![]() |
|
Ik ben nog nooit geschorst. Ik ben in zes jaar maar één keer uit de klas gezet en heb mij maar één keer eerder moeten melden. Met schijnheilig gedrag kan je met veel wegkomen, zeker als de docenten gevoelig voor complimenten zijn. Zes keer geschorst? Jij komt er wel.
|
Verwijderd
|
Met scheinheilig gedrag kan ik vrijwel overal mee wegkomen.
Kan aardig acteren, eigenlijk ben ik 5x geschorst aangezien de laatste niet officieel is gemaakt. Ik ben er zeker niet trots op maar als een iemand die leraar/directeur ofzoiets is een hekel aan je heeft heb je wel een probleem |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nooit geschorst. Ook nooit eruit gestuurd ofzo. (wel vaak in groep 4 en 5 van de basisschool, vervelend kind was ik toen
![]() Ik zat wel heel vaak te praten, daar heb ik een keer strafwerk voor gehad. :') Dat was het wel. Maar ook op mijn school moest je het wel erg bont maken wilde je geschorst worden. Laatst gewijzigd op 25-10-2009 om 17:19. |
![]() |
|
Ik ben nog nooit geschorst. Daar ben ik geloof ik te braaf voor
![]() Ik ben er wel een paar keer uitgestuurd, maar dat kon mij noch die docent toen schelen.
|
Verwijderd
|
Ik was 1x geschorst voor 1 dag. Waarom weet ik niet precies meer. Op onze school moest je het ook te bont maken wilde je geschorst worden. Was echt niet leuk. Moest de hele dag van 8 tot 5 in een kamertje zitten zonder ramen en domme opdrachten maken. De conrector kwam elke 1-2-3 uur langs om te kijken hoe ver ik gevorderd was met de opdrachten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier willen ze je voor alles schorsen Maar ik dacht dat onoficieel schorsen niet mag en zeker niet voor een vakantie omdat het dan een snipperdag is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Een klasgenoot van mij vorig jaar werd geschorst omdat hij op de een of andere manier op het e-mailadres van een docente kon komen, en toen dit mailtje stuurde, aan mij:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik wel vaak te horen kreeg dat ik me moest omdraaien en niet anderen moet afleiden. Zoals mijn leraar natuurkunde zei tegen de mij en de jongen naast me: Ik vind het niet zo erg als jullie niets doen, zolang jullie anderen ook maar niet van hun werk afhouden. |
![]() |
||
Nog nooit geschorst, misschien één of twee keer uit de klas gestuurd. Wel redelijk wat gespijbeld, vanaf de vijfde klas. Ging na een bepaald incident (één van de weinige keren dat ik eruit ben gestuurd) standaard niet meer naar Duits, maar die docent mocht me niet, dus hij vond het wel prima dat hij geen last van me had. Dat was trouwens de enige docent die me niet mocht, met de rest kon ik het prima vinden. Ik kwam standaard bij sommige docenten te laat. En als ik dan al na de tweede bel de school binnenwandelde, ging ik ook altijd eerst op m'n dooie gemak naar m'n kluisje.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geweld vind ik niet goed en als ik daarvoor zou worden geschorst ben ik het daar ook helemaal mee eens hoe kut het ook is. Maar sommige dingen gaan gewoon te furr te furr. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nooit geschorst, ben er maar één keer uitgestuurd (door een docent die geen orde kon houden, nieuw was en tijdens een van de eerste uren de helft van de klas eruit had gestuurd). Ik was wel veel te laat, nooit het eerste uur, maar altijd andere uren. Ik heb zeker in de laatste twee jaren veel gespijbeld. Maar heb er nooit wat van gehoord. Ook de zelfstudie-uren die we moesten doen heb ik nooit gedaan en is altijd gelukt. Ik had altijd een grote bek in de klas en kon zeer aanwezig zijn. Dat ook de andere leerlingen ophitste.
Om de een of andere vreemde reden heb ik nooit straf gehad. De meeste docenten vonden het wel hilarisch denk ik zomaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moest vrijwel elke dag eerder komen en nablijven, omdat ik altijd te laat was. Natuurlijk kwam ik voor dat nablijf gebeuren ook nooit opdraven en op een gegeven moment hebben ze het maar opggegeven met me.
Ik ben op de basisschool wel een keer de klas uitgestuurd, omdat de jongen naast mij me constant zat te pesten. Alleen hij deed dat stil en geniepig en ik ontplofte zowat, wat resulteerde in een hoop gescheld dat íe op moest rotten en een pakje chocolademelk wat ik in mijn woede kapotsloeg. Ik vraag me af of ze die vlek ooit van de muur hebben gekregen.
|
6 keer geschorst is wel heel veel zeg dan heb je het wel erg bont gemaakt of je word gewoon heel snel geschorst. ikzelf ben nooit geschorst maar dan moest je wel hard je best doen om bij ons op school geschorst te worden. ik kwam wel bijna elke dag te laat moest ik me ook om 8 uur melden maar als je het niet deed was het no big deal.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een keer samen met een vriendin een mailtje geschreven van de ene docent naar de andere vanuit hun emailadressen over dat ze hun geheime affaire beeindigden. En toen kopietjes gemaakt en in postvakken van docenten gestopt en bij de kamers van de betreffende docenten naar binnen gegooid. De concierge was wel heel kwaad, maar die kon niet bedenken wie het gedaan had. Die ene docent wist uiteraard dat wij het gedaan hadden, maar heeft niets gezegd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
GP van VS bartke518 | 256 | 01-07-2005 20:52 | |
Vrije tijd |
Kampioen van de goudengids divisie ? Spsup19 | 17 | 12-01-2005 19:48 | |
Vrije tijd |
Het algemene eredivisie topic #1 Verwijderd | 500 | 28-01-2004 20:41 | |