Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
zelf gebruik ik een heel klein beetje foundation ivm verwonding in mn gezicht wat blijvend is.. en klein beetje mascara. als ik me vergelijk met klasgenoten/vriendinnen. ben ik blanco, hun de kleurplaat...
16 jaar trouwens.
|
Verwijderd
|
Om uit te gaan durf ik wel eens wat subtiele mascara en glans make-up aanbrengen, maar waar ik uitga is dat danook vrij normaal.
![]() Voor werk en dagelijkse bezigheid, zweer ik bij wat foundetain in lichte tinte (nearly white (6)). Ideaal om wallen of eventuele uitslag mee weg te werken zou ik zeggen. ;-) |
![]() |
|
Mascara vind ik wel goed, laatst had een meisje een dag geen mascara op, ze zag eruit als een lijk! (en dat kwam niet omdat ze geen poeder op had maar echt door die mascara) Plamuur spul hoeft van mij niet, alleen als je een krater hoofd (met puisten) hebt snap ik nog wel dat je het gebruikt. Is ook fijner voor het meisje zelf denk ik
![]() Ik ben trouwens een jongens van 17 jaar |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind nog steeds dat make-up niet overdreven en niet dagelijks gebruikt moet worden, als ik kijk naar Paris Hilton bijvoorbeeld moet ik zeggen dat ik haar niet echt mooi vind ondanks al die make-up.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zij is uiterst professioneel opgemaakt en heeft een haarstylist en een kledingstylist. Maar juist daardoor valt het op dat ze helemaal geen natuurlijke schoonheid heeft. Als ze er wat natureller uit zou zijn, zou haar eigen uiterlijk niet zo afsteken tegen haar make-up. |
![]() |
|
Whahaha, ik drukte net op het linkje van hierboven en kwam bij een filmpje waarin een meisje laat zien hoe je 'extreme ogen' creeert. Zegt ze in het filmpje letterlijk:"Dit is make-up dat ze in bepaald soort films dragen. *stilte* In 18+ films zeg maar..." klik
Verschrikkelijk al die zooi op je gezicht..
|
je hebt ook van die meiden die hebben zoveel makeup op dat ze gwn oranje zijn
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik draag zelf geen make-up. Vind het niet echt nodig en heb geen zin om daar tijd en geld aan te besteden.
Mascara is bij de meeste meiden wel mooi, omdat ze vaak blonde wimpers hebben. Door ze aan te zetten met mascara krijg je dan meer uitstraling. Verder vind ik een beetje oogschaduw bij speciale gelegenheden ook mooi. Maar zeker niet meer!
|
![]() |
Make-up is totaal geen probleem als je er daardoor beter uitziet, maar je moet het niet overdrijven zodat iedereen je aankijkt en zegt dat je helemaal bent dicht geplamuurd.
En als je er zonder make-up niet uitziet om het even grof te zeggen, dan vind ik niet dat je uren moet bezig zijn met make-up om er voor de jongens goed uit te zien. Ik hoef iig niemand die er met make-up lekker uitziet maar zonder make-up of met maar een klein beetje stukken lelijker is, je moet niet helemaal je gezicht bedekken zodat niemand meer ziet hoe je er eigenlijk uit ziet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vind jij van make-up? xmanon | 47 | 30-09-2010 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |