Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wacht, ik ben verkeerd geinformeerd, het is toch voor alle partijen of iets dat een "kleur" heeft. Maar VVD mag dan weer wel "omdat het geen personenauto betreft". Dus een personenauto mag geen politieke kleur hebben maar een bestelbusje wel?
Laatst gewijzigd op 13-11-2009 om 13:58. Reden: foutje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Dat is ook zoiets. Iedereen loopt weer te kankeren op het RDW. Als ze nou eens lezen,
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een bandenplakdoosje koopt zitten er van die haakjes in, ze heten bandenlichters, en plakkers en lijm, en bij mijn doosje staat binnenin het deksel hoe je de bandenlichters gebruikt.
Ik heb trouwens leren bandenplakken op de basisschool, hebben jullie dat niet? In groep 7. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat kan inderdaad een ramp zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben het nu over het vervangen van een band hea niet over het plakken ![]() Met het vervangen moet je de oude binnenband kapot knippen en dan inderdaad zoals barabas zegt iets losschroeven zodat je de nieuwe erin kan schuiven. Kijk maar is bij je fiets die band haal je er niet zo maar af ![]()
|
Verwijderd
|
Oh ik had alleen gelezen vanaf de post van white trash van 19:06. daar ging het eerst over band eraf halen en toen over plakken, dus ik nam aan dat het ging over band eraf halen om 'm te plakken
![]() Ja ja ik weet dat een fietsband een frame aan twee kanten heeft zitten. Ik wist alleen niet waar jullie het over hadden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|