Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2009, 13:28
Tink*
Tink* is offline
-_-* Echt get a life. Laatst waren ze toch ook al kwaad om iets stoms, ik weet niet meer wat.
Oud 13-11-2009, 13:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De PVV is weer eens kwaad, .
Je snapt toch wel dat mensne dat niet willen de PVV weer hoor
Oud 13-11-2009, 13:31
Verwijderd
Politiek op hoog niveau!
Oud 13-11-2009, 13:32
Verwijderd
Ze zijn ook boos omdat op sommige bedrijfswagens de combinatie VVD wel voorkomt. Die kentekens waren uitgegeven voor het verbod.
Oud 13-11-2009, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ongewenste combinaties
Begin dit jaar besloot de RDW een lijst te maken van alle ongewenste lettercombinaties op de nieuwe kentekenplaten. In een enkel geval zijn de letters VVD op nummerplaten van bestelbusjes te vinden, maar die kentekenplaten waren volgens de RDW al gemaakt voor het verbod.

Op de lijst met verboden combinaties staat ook NSB, KKK, PSV, GVD, TBS en LPF.
En dan de reacties op Elsevier, .

Citaat:
Daar gaan we weer. De PVV in een adem met de NSB, KKK en al dat fraais nog meer. Het is niet te geloven hoe een stelletje nitwits keer op keer probeert om de PVV in een kwaad daglicht te stellen. En dan de motivatie! Die slaat werkelijk alles. De lettercombinatie PVV zou kwetsend kunnen zijn of geweld uitlokken. Het lijkt mij voor de hand te liggen om de onverlaten aan te pakken in plaats van de lettercombinatie te verbieden. Maar dit is Nederland. Een mohammedaans bananenstaat in spé.
Ja, er zal verdomme maar PSV op je auto staan.
Oud 13-11-2009, 13:36
Rivka
Rivka is offline
Weekend!
Oud 13-11-2009, 13:42
Verwijderd
Die reacties, daar moest ik ook om lachen ja
Oud 13-11-2009, 13:50
Verwijderd
Vooral de mensen die zich boosmaken dat CDA en zo wel zou mogen. Nee, dat mag ook niet, vriendelijke vriend.
Oud 13-11-2009, 13:51
Verwijderd
Ik ben ze nu allemaal aan het lezen en ik heb me toch een lol. Vooral mensen die enkel gebruik maken van persoonlijke aanvallen naar lezers die wel een beetje geïnformeerd zijn, en dan vervolgens claimen dat ze "gedemoniseerd" worden. .
Oud 13-11-2009, 13:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De PVV is weer eens kwaad, .
Ja ik vind het ook wel een beetje dom van de VWS. Het is natuurlijk koren op de molen van Wilders, net alsof hij al niet genoeg aandacht krijgt. Overigens ben ik het voor één keer eens met de PVV.

Wacht, ik ben verkeerd geinformeerd, het is toch voor alle partijen of iets dat een "kleur" heeft. Maar VVD mag dan weer wel "omdat het geen personenauto betreft". Dus een personenauto mag geen politieke kleur hebben maar een bestelbusje wel?

Laatst gewijzigd op 13-11-2009 om 13:58. Reden: foutje
Oud 13-11-2009, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Vooral de mensen die zich boosmaken dat CDA en zo wel zou mogen. Nee, dat mag ook niet, vriendelijke vriend.
Vriendelijke vriend
Oud 13-11-2009, 13:56
Verwijderd
Ze hebben er ook kamervragen over gesteld, niet? Hoe duur was één kamervraag ookalweer, 7500 euro oid? Hmhm welbesteed belastinggeld
Oud 13-11-2009, 13:56
Verwijderd
Dat is ook zoiets. Iedereen loopt weer te kankeren op het RDW. Als ze nou eens lezen, .

Citaat:
De RDW benadrukt dat de dienst niet zelf bepaalt wat wel en niet kan. Dat doet het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Zodra het ministerie meldt dat een combinatie niet wenselijk is, kan de RDW binnen een uur de combinatie in de ban doen.
Oud 13-11-2009, 14:02
Verwijderd
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
Oud 13-11-2009, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Met PVV in het kenteken is de kans in ieder geval wel heel groot dat je niet onnodig links blijft rijden.
.
Oud 13-11-2009, 14:09
Martiño
Martiño is offline
Wat een dijenkletser.
Oud 13-11-2009, 14:19
Verwijderd
oei weer werken met m'n gare hoofd. neem nog maar een ibuprofennetje. zondag een dagje vrij.
Oud 13-11-2009, 14:20
Sherlock
Sherlock is offline
Nieuwe aflevering southpark
Oud 13-11-2009, 14:32
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Nieuwe aflevering southpark
Oh leuk! Ik ga ook kijken
Oud 13-11-2009, 14:33
Sherlock
Sherlock is offline
Een van de zwakste van seizoen 13 helaas...
Oud 13-11-2009, 14:37
Sherlock
Sherlock is offline
Whahahaa die Avatar reverentie is wel geniaal
Oud 13-11-2009, 14:42
Verwijderd
Als je Glenn Beck kent, is ie wel vrij geniaal.
Oud 13-11-2009, 15:01
Rivka
Rivka is offline
Moe
Oud 13-11-2009, 15:22
Sherlock
Sherlock is offline
Fallout 3 op 10% 80kbs doet ie goed met 3 seeds
Oud 13-11-2009, 15:42
Verwijderd
de spanjaarden zijn zó vermoeiend
Oud 13-11-2009, 15:44
Sherlock
Sherlock is offline
wtf mijn band is weer leeg 2de keer plakken vandaag...
Oud 13-11-2009, 15:57
Verwijderd
Citaat:
de spanjaarden zijn zó vermoeiend
Ohja gaaf jij bent toch in Barcelona voor dat project? Waarom zijn ze vermoeiend, zijn ze lui en besluiteloos?
Oud 13-11-2009, 16:10
Verwijderd
Citaat:
wtf mijn band is weer leeg 2de keer plakken vandaag...
Nieuwe binnenband kost geen drol hoor.
Oud 13-11-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ohja gaaf jij bent toch in Barcelona voor dat project? Waarom zijn ze vermoeiend, zijn ze lui en besluiteloos?
nee ze zijn eerst nog een weekje hier en ze zijn vermoeiend omdat het engels er niet echt lekker inzit bij ze. Vooral de spaanse docent houdt van zijn eigen verhalen maar hij zegt alles in het spaans, dat moet men dan weer vertalen en grnjqrjlgjasegf
Oud 13-11-2009, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Arbeidskosten om te leggen wel.
Oud 13-11-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Arbeidskosten om te leggen wel.
Want dat kan je niet zelf?
Oud 13-11-2009, 17:57
Verwijderd
Ik weet serieus niet hoe je een band moet plakken of hoe je de band überhaupt er af moet halen
Oud 13-11-2009, 17:59
Verwijderd
Verwend kakjong!
Oud 13-11-2009, 18:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik weet serieus niet hoe je een band moet plakken of hoe je de band überhaupt er af moet halen
this.remove(tire());
Oud 13-11-2009, 18:06
Verwijderd
Ik vraag me nog steeds of hoe je een band van een fiets afkrijgt want je kunt ze er toch niet afduwen. Anyway, dat zal best dom klinken maar daarom laat ik dit soort taferelen over aan de fietsenmaker.
Oud 13-11-2009, 18:07
Verwijderd
Daarvoor is een schroevendraaier nodig.
Oud 13-11-2009, 18:09
Verwijderd
Ohja deze wijsheid komt van de held die ook niet begreep dat je alleen maar spijkers met een hamer ergens in kan slaan en schroeven niet.
Oud 13-11-2009, 18:10
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
plakken is goedkoper
Oud 13-11-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind het ook wel een beetje dom van de VWS. Het is natuurlijk koren op de molen van Wilders, net alsof hij al niet genoeg aandacht krijgt. Overigens ben ik het voor één keer eens met de PVV.

Wacht, ik ben verkeerd geinformeerd, het is toch voor alle partijen of iets dat een "kleur" heeft. Maar VVD mag dan weer wel "omdat het geen personenauto betreft". Dus een personenauto mag geen politieke kleur hebben maar een bestelbusje wel?
die bestelbusjes hebben hun nummerborden gekregen voordat het verbod werd uitgevaardigd. Op bestelbusjes die nu worden verkocht mag het niet meer.
Oud 13-11-2009, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor is een schroevendraaier nodig.
Of van die haakjes. Eraf is best makkelijk. Terug erop is een groter probleem.
Oud 13-11-2009, 18:12
Verwijderd
Citaat:
plakken is goedkoper
Als ie steeds weer lek gaat, noem ik dat verkeerde zuinigheid.
Oud 13-11-2009, 18:13
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als ie steeds weer lek gaat, noem ik dat verkeerde zuinigheid.
niet als je er net een nieuwe in hebt zitten

Citaat:
Van die haakjes heb je alleen op een racefiets
Oud 13-11-2009, 18:14
Verwijderd
Als je een bandenplakdoosje koopt zitten er van die haakjes in, ze heten bandenlichters, en plakkers en lijm, en bij mijn doosje staat binnenin het deksel hoe je de bandenlichters gebruikt.

Ik heb trouwens leren bandenplakken op de basisschool, hebben jullie dat niet? In groep 7.
Oud 13-11-2009, 18:14
Verwijderd
Citaat:
niet als je er net een nieuwe in hebt zitten

Van die haakjes heb je alleen op een racefiets
Bandenlichters zitten niet op je fiets, ze zitten in je gereedschapskist
Oud 13-11-2009, 18:15
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Bandenlichters zitten niet op je fiets, ze zitten in je gereedschapskist
daarmee haal je geen hele band eraf. alleen de buitenband omhoog voor het plakken
Oud 13-11-2009, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Als je een nieuwe band erop moet zetten moet de oude er af, dat kan wel met de schaar, maar een nieuwe band erop is het echt wel nodig om de fiets een stukje los te schroeven

Maar dat kan inderdaad een ramp zijn
Oud 13-11-2009, 18:16
Verwijderd
Ik had dat geleerd moeten hebben in groep 7, maar mijn vader heeft het me pas deze zomer uitgelegd
Oud 13-11-2009, 18:17
Verwijderd
Citaat:
daarmee haal je geen hele band eraf. alleen de buitenband omhoog voor het plakken
Hmm ohja dat is waar ook. Maar de binnenband laat je gewoon leeglopen en dan trek je hem eraf, dus hoe kan dat nou problemen opleveren? Dan zit hij nog wel vast bij het ventiel maar dat is niet zo erg, een wiel kan draaien (zo niet, dan raad ik je aan een nieuwe fiets te kopen ).
Oud 13-11-2009, 18:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hmm ohja dat is waar ook. Maar de binnenband laat je gewoon leeglopen en dan trek je hem eraf, dus hoe kan dat nou problemen opleveren? Dan zit hij nog wel vast bij het ventiel maar dat is niet zo erg, een wiel kan draaien (zo niet, dan raad ik je aan een nieuwe fiets te kopen ).

We hebben het nu over het vervangen van een band hea niet over het plakken

Met het vervangen moet je de oude binnenband kapot knippen en dan inderdaad zoals barabas zegt iets losschroeven zodat je de nieuwe erin kan schuiven. Kijk maar is bij je fiets die band haal je er niet zo maar af
Oud 13-11-2009, 18:25
Verwijderd
Oh ik had alleen gelezen vanaf de post van white trash van 19:06. daar ging het eerst over band eraf halen en toen over plakken, dus ik nam aan dat het ging over band eraf halen om 'm te plakken

Ja ja ik weet dat een fietsband een frame aan twee kanten heeft zitten. Ik wist alleen niet waar jullie het over hadden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten