Advertentie | |
|
![]() |
|
cod4 is beter imo.
mw2 heeft bijzonder korte sp en de multiplayer is chaotisch met al die fucking popups en shit dat je een mooie kill hebt gemaakt over lange afstand en andere vage challenges en ranks. midden in je scherm, 20000 kleuren overal. plus die rare callsigns en emblems enzo. leuk hoor een plaatje bij je naam... ![]() overkill aan en rare volgorde van (oninteressante) unlocks. hoezo krijg je die ak47 pas als laatste? dat ding zuigt anyway maar hoort er wel bij imo. de maps zijn op zich wel aardig maar nog kleiner dan in cod4 en ook nog eens extreem veel obstakels etc dus snipen is echt bs. alleen wasteland heeft het bijna zin om te snipen en dat is een remake van brecourt uit cod1. veel vertical gameplay in de meeste maps, schijnen veel mensen geweldig te vinden. en niet te vergeten geen lean en dedis ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
hoewel ik maar level 23 ofzo ben zie ik wel dat popups blijven in de vorm van long range kill en dergelijke, vaak ook meerdere achter elkaar door dezelfde kill. weet niet eens wat er allemaal staat. en die callsigns blijf je zien bij iedere kill en death, allemaal afleidende shit die verder geen kont toevoegt. whats up trouwens met dat wiet thema in sommige van die callsigns? kan het niet helemaal rijmen met het spel verder.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
CoD1 had geen vehicles. Alleen World at War volgens mij en die maps waren weer enorm en neukte je framerate weer hard. Plus een vehicle buiten je spawn is gay as fuck. Vehicles horen bij de battlefield serie, CoD (MW) is een infantry MP.
ACR en chopper gunner blijven belachelijk overpowered. Elke 4-5 potjes kan ik een nuke krijgen puur door de chopper gunner en nuke te selecteren, 11 kill streak en klaar, nuke. Vraagje aan de console gamers. Had je in CoD4 auto-aim met je knife? PC is in principe een port van de consoles en het valt me op hoe doodsimpel het is om te knifen. Je kijkt naast iemand en je knifet alsnog raak, je kan ook om hoeken knifen en wat niet. Is dit ook nieuw voor MW2 op de console of zat het er altijd al in? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik doe niet meer aan kniven. Pak liever me gun om me challanges sneller te krijgen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ze heetten dus anders maar de crew zit nu dus bij Treyarch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of...ited_Offensive http://www.psonly.nl/bedrijven/144/Treyarch/ |
![]() |
|
http://www.modernwarfail2.com/2009/1...after-2-weeks/
ik speel mw2 iig tot de laatste rank en dan prolly weer mw1, blijkbaar doen meer mensen dat.
||
Citaat:
oh ik had eens op het hoesje gekeken en daar stond wel infinity ward op. geen treyarch gezien. maargoed |
![]() |
||
Citaat:
|
Kapt. Roodbaard
Zag je al paar keer online komen, maar constant busy. Vanavond search & destroy? M16 eindelijk me FMJ. Nu nog even 40 kills ermee maken. Wat is het overigens toch tijdrovend om steady aim op pro te krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
sitrep pro schijnt nice te zijn (voetstappen van tegenstanders zijn 4x zo luid, waarmee je ninja pro countered omdat die dan 0,25x normaal zou zijn)
maar wtf, 120 enemy devices slopen. niemand gebruikt claymores tegenwoordig omdat ze ipv nades zijn
|
Net singleplayer uitgespeeld die zit tenminste prima in elkaar
![]() ![]() En multiplayer vind ik te makkelijk zelfs met rank 15 met kut wapens sta ik geregeld bovenaan en natuurlijk de hearthbeatsensor die kk overpowered is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ondertussen toch aan de praat gekregen en singleplayer binnen een paar uurtjes uitgespeeld. Ik vond iig de singeplayer toch meer van hetzelfde en zo bijzonder awesome was het nou ook weer niet allemaal. Helaas speel ik al genoeg spellen mp dus die laat ik ook maar achterwege. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Zeker een goed spel. SP nu op veteran helemaal uitgespeeld
![]() ![]() Citaat:
Hieronder staat echt helemaal niets! [hint] :: Niet doorvertellen maar als je nou de SKIDROW proper versie naar beneden laad. Daar doet Co-op LAN hetzelfs op ::[/hint] en anders ligt het misschien aan je PC? te weinig geheugen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vroeg niet om een oplossing en het heeft niets te maken met mijn computer. Als je iets verder las zag je ook al dat ik het had opgelost en dat ik het spel sterk overhyped vind, kijkende naar de single player. Daarnaast zei ik ook al geen interesse te hebben in de mp. Bovendien was het geen stelling. Daarnaast ben ik welzeker te cheap om te betalen voor een matig single player spel.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is ook gewoon een console port. PC reviews liggen gemiddeld stukken lager dan die van de consoles en zelfs de "suck-up" sites die normaliter niets tegen grote uitgevers zeggen raten het zelfs lager. Het is nog leuk maar het zal niet half zo lang doorslepen als CoD4 aangezien ProMod 80% van de community bijeenhield wat nu dus niet mogelijk is.
Akimbo 1889 zullen gewoon alles blijven ownen. |
![]() |
|
infinity ward --> COD1,2, MW1/MW2
treyarch --> COD3, COD:WOW, COD7 MW1/MW2 draaien nog op een zeer omgebouwde versie van de Quake3 tech; dus ik gok dat MW3 ook nog geen grote open maps/voertuigen zal bevatten omdat die engine daar simpelweg niet echt goed mee om kan gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er voornamelijk om dat je als team wint, niet de meeste kills hebt, dat is een leuke bijeenkomstigheid. Dat zou meer een persoonlijke missie zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vingeroefeningentopic #2 Dingaantouwtje | 469 | 03-07-2013 17:18 | |
De Kantine |
Al scheen ook nergens meer de zon, toch speelde hij saaiccordeon #1587 Verwijderd | 501 | 25-07-2011 21:12 | |
Games |
call of duty modern warfare 3 cenarulez | 10 | 07-04-2011 17:27 | |
Games |
Cod 7 - Black Ops JUR-95 | 80 | 12-01-2011 19:37 |