Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2009, 17:41
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Ik krijg de indruk dat dit de beste COD tot nu toe is, maar zelf nog niet gespeeld (schande!). Wat vinden jullie, is dit de beste uit de reeks of geniet de voorkeur naar een van de vorige versies?
Ja, vooral online heeft hij het helemaal waar gemaakt. Wat een madness, wat een opties, wat een skills
Oud 25-11-2009, 18:00
BendeBen
BendeBen is offline
cod4 is beter imo.

mw2 heeft bijzonder korte sp en de multiplayer is chaotisch met al die fucking popups en shit dat je een mooie kill hebt gemaakt over lange afstand en andere vage challenges en ranks. midden in je scherm, 20000 kleuren overal. plus die rare callsigns en emblems enzo. leuk hoor een plaatje bij je naam...

overkill aan en rare volgorde van (oninteressante) unlocks. hoezo krijg je die ak47 pas als laatste? dat ding zuigt anyway maar hoort er wel bij imo.

de maps zijn op zich wel aardig maar nog kleiner dan in cod4 en ook nog eens extreem veel obstakels etc dus snipen is echt bs. alleen wasteland heeft het bijna zin om te snipen en dat is een remake van brecourt uit cod1. veel vertical gameplay in de meeste maps, schijnen veel mensen geweldig te vinden.

en niet te vergeten geen lean en dedis
Oud 25-11-2009, 18:46
Thinus
Thinus is offline
snap niet dat ze niet gewoon grotere maps en voertuigen in deze cod hebben gedaan dat miste ik zo bij cod4.
en die overhoeveelheid aan perks en challenges en weet ik welke poespas was voor mij ook niet nodig geweest.

maarja heb m zelf nog niet gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 08:25
Young Predator
Citaat:
mw2 heeft bijzonder korte sp en de multiplayer is chaotisch met al die fucking popups en shit dat je een mooie kill hebt gemaakt over lange afstand en andere vage challenges en ranks. midden in je scherm, 20000 kleuren overal. plus die rare callsigns en emblems enzo. leuk hoor een plaatje bij je naam.
Die popups en chaos verdwijnen vanzelf namate je een hoger level krijgt. Die callsigns en emblems zijn optioneel. Ik snap het probleem dan ook niet. Volgens mij heb je een kleine TV waardoor je gewoon niet genoeg ziet

Citaat:
snap niet dat ze niet gewoon grotere maps en voertuigen in deze cod hebben gedaan dat miste ik zo bij cod4.
en die overhoeveelheid aan perks en challenges en weet ik welke poespas was voor mij ook niet nodig geweest.
Ik ben juist blij dat er geen vehicles in zitten, allemaal die bullshit met roadkills etc, elkaars vehicles jatten, nee. Vehicles zijn leuk in battlefield maar niet in MW2. Deze game trekt gewoon meer naar de Ghost Recon serie. Rustig blijven, afwachten, gecontroleerd gamen, luisteren en niet als een malle rondrennen.
Oud 26-11-2009, 10:12
Thinus
Thinus is offline
ze hoeven het niet in alle maps te doen, maar ze hadden best een paar (grote) maps met voertuigen kunnen doen net als cod1 voor degene die het wel leuk vinden. zo hadden ze meer mensen kunnen intereseren denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 10:59
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Die popups en chaos verdwijnen vanzelf namate je een hoger level krijgt. Die callsigns en emblems zijn optioneel. Ik snap het probleem dan ook niet. Volgens mij heb je een kleine TV waardoor je gewoon niet genoeg ziet
ik speel het op de pc.
hoewel ik maar level 23 ofzo ben zie ik wel dat popups blijven in de vorm van long range kill en dergelijke, vaak ook meerdere achter elkaar door dezelfde kill. weet niet eens wat er allemaal staat. en die callsigns blijf je zien bij iedere kill en death, allemaal afleidende shit die verder geen kont toevoegt. whats up trouwens met dat wiet thema in sommige van die callsigns? kan het niet helemaal rijmen met het spel verder.
Oud 26-11-2009, 11:43
Young Predator
Citaat:
whats up trouwens met dat wiet thema in sommige van die callsigns? kan het niet helemaal rijmen met het spel verder.
?

Citaat:
hoewel ik maar level 23 ofzo ben zie ik wel dat popups blijven in de vorm van long range kill en dergelijke, vaak ook meerdere achter elkaar door dezelfde kill. weet niet eens wat er allemaal staat. en die callsigns blijf je zien bij iedere kill en death, allemaal afleidende shit die verder geen kont toevoegt.
Ik ben het hier niet mee eens. Juist deze 'challanges' en special kills maken deze game tot wat het is, i.p.v. een standaard shooter zoals die er al zoveel zijn. Als ik alleen maar kills wou maken om de kills zou ik unreal tournament spelen. Nee, ik wil dikke kills maken waarvoor je skills moet hebben zoals goede aim. Ik weet overigens niet waar jij die pop ups ziet, maar bij mij boven in het scherm. Kan dus gewoon ongestoord verder gaan met de game.
Oud 26-11-2009, 16:47
Verwijderd
CoD1 had geen vehicles. Alleen World at War volgens mij en die maps waren weer enorm en neukte je framerate weer hard. Plus een vehicle buiten je spawn is gay as fuck. Vehicles horen bij de battlefield serie, CoD (MW) is een infantry MP.
ACR en chopper gunner blijven belachelijk overpowered. Elke 4-5 potjes kan ik een nuke krijgen puur door de chopper gunner en nuke te selecteren, 11 kill streak en klaar, nuke.

Vraagje aan de console gamers. Had je in CoD4 auto-aim met je knife? PC is in principe een port van de consoles en het valt me op hoe doodsimpel het is om te knifen. Je kijkt naast iemand en je knifet alsnog raak, je kan ook om hoeken knifen en wat niet. Is dit ook nieuw voor MW2 op de console of zat het er altijd al in?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 19:59
Thinus
Thinus is offline
euh cod1 had wel degelijk tanks en jeeps
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 20:01
tommie almighty
tommie almighty is offline
ik heb mw1 en en mw2 zal snel komen, heb 'm nog niet kunnen halen maar kijk er al helemaal naar uit!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 08:06
Young Predator
Citaat:
Vraagje aan de console gamers. Had je in CoD4 auto-aim met je knife? PC is in principe een port van de consoles en het valt me op hoe doodsimpel het is om te knifen. Je kijkt naast iemand en je knifet alsnog raak, je kan ook om hoeken knifen en wat niet. Is dit ook nieuw voor MW2 op de console of zat het er altijd al in?
Mhz, ik heb wel vaak dat ik mis terwijl ik zou zweren raak zou kniven. Volgens mij is er ook iets van een perk of zo iets waardoor je melee distance langer is. Dan kun je goed kniven. Dat auto aimen is er wel met een throwing knife.

Maar ik doe niet meer aan kniven. Pak liever me gun om me challanges sneller te krijgen.
Oud 27-11-2009, 18:33
QuackDuckyQuack
QuackDuckyQuack is offline
Citaat:
Daar bedoel je vast cod3 en die is gemaakt door dezelfde makes van WaW.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 18:35
QuackDuckyQuack
QuackDuckyQuack is offline
Citaat:
Deze game trekt gewoon meer naar de Ghost Recon serie. Rustig blijven, afwachten, gecontroleerd gamen, luisteren en niet als een malle rondrennen.
BWAHAHAHHAHAHAHA!

Oh ja, campers rennen niet rond, das waar ook.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Link dan maar naar een filmpje. Misschien heb je het over united offensive, misschien over CoD3 of CoD5 maar ik kan me niets qua multiplayer verhicles van CoD1 herinneren.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 02:14
MiBe
MiBe is offline
Single player was te kort begon net en kreeg de credits al in beeld
Oud 28-11-2009, 11:13
Sherlock
Sherlock is offline
Over 4 dagen loon dan eindelijk
Oud 28-11-2009, 14:10
Verwijderd
Voor degene onder ons die het spelen op een xbox, elkaar even toevoegen?

Ik ben kapt roodbaard, zonder puntje dus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 14:49
Thinus
Thinus is offline
ja united offensive inderdaad maar zaten ze dan niet in cod1?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 11:30
Verwijderd
Een expansion ervan ja maar die is gemaakt door Treyarch, niet door activision.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 11:34
Young Predator
Citaat:
En gaan niet dood

Citaat:
Voor degene onder ons die het spelen op een xbox, elkaar even toevoegen?

Ik ben kapt roodbaard, zonder puntje dus
Ik ben Y0ung Predat0r op Xboxlive. Speel overigens veel Search & destroy
Oud 29-11-2009, 11:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Een expansion ervan ja maar die is gemaakt door Treyarch, niet door activision.
je bedoelt infinity ward Activision is de uitgever van de hele reeks dus ook van 3 en 5 die Treyarch heeft gemaakt
Oud 29-11-2009, 13:51
Thinus
Thinus is offline
united offensive is ook van infinity ward niet van treyarch
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 16:53
Verwijderd
Citaat:
je bedoelt infinity ward Activision is de uitgever van de hele reeks dus ook van 3 en 5 die Treyarch heeft gemaakt
True my bad.

en united offensive is wel degelijke door treyarch ontwikkeld.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 16:54
Verwijderd
Ze heetten dus anders maar de crew zit nu dus bij Treyarch.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of...ited_Offensive

http://www.psonly.nl/bedrijven/144/Treyarch/
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:44
BendeBen
BendeBen is offline
ffs. net bijna een hardcore tdm zonder death gehaald flikkert de "server" er uit terwijl ik net in mn ac130 zit. zoals gewoonlijk geen nieuwe host gevonden. thank you IW
Oud 29-11-2009, 17:49
Sherlock
Sherlock is offline
Het is ook echt 1 van de domste dingen ooit gedaan kijk hoe groot cod1/2/4 was in CB en andere ladders door de private servers! En dan nu opeens met fcking steam zijn er opeens meer dan 10,000 preorders op de pc gecanceld like wtf?
Oud 29-11-2009, 18:27
BendeBen
BendeBen is offline
http://www.modernwarfail2.com/2009/1...after-2-weeks/

ik speel mw2 iig tot de laatste rank en dan prolly weer mw1, blijkbaar doen meer mensen dat.
Oud 29-11-2009, 19:01
Thinus
Thinus is offline

oh ik had eens op het hoesje gekeken en daar stond wel infinity ward op. geen treyarch gezien. maargoed
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 22:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
http://www.modernwarfail2.com/2009/1...after-2-weeks/

ik speel mw2 iig tot de laatste rank en dan prolly weer mw1, blijkbaar doen meer mensen dat.
ja paar maten van mij ook spelen nog wel Mw2 voor de grap of als ze alleen zijn maar wars doen we nu weer echt op Cod4
Oud 01-12-2009, 15:14
Young Predator
Kapt. Roodbaard

Zag je al paar keer online komen, maar constant busy. Vanavond search & destroy?

M16 eindelijk me FMJ. Nu nog even 40 kills ermee maken. Wat is het overigens toch tijdrovend om steady aim op pro te krijgen.
Oud 01-12-2009, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Kapt. Roodbaard

Zag je al paar keer online komen, maar constant busy. Vanavond search & destroy?

M16 eindelijk me FMJ. Nu nog even 40 kills ermee maken. Wat is het overigens toch tijdrovend om steady aim op pro te krijgen.
Ben net pas thuis van werk Wellicht dat ik zo nog even online ga, misschien ben je er ook nog! En anders ehm.. morgenavond?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 08:19
Young Predator
Ik weet nog niet als ik vanavond online ben. Zal dan pas rond half 11 zijn denk ik.
Oud 02-12-2009, 17:50
Verwijderd
zzz. 3 keer gedownload voordat ik eindelijk een versie had die werkte, bij de 2e missie crashed hij en sindsdien (en na 3 reinstalls) crasht hij elke keer na het laden, net op het moment dat je zelf kan gaan spelen.

Nu ga ik het spel al helemaal niet kopen!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 07:55
Young Predator
Wacht gewoon op een steam sale

@ Kapt. Roodbaard. Gisteren me Cold Blooded Perk Pro gescoord. Jeetje, heb nu geen crosshair en rode naam boven me hoofd, samen met Ninja Perk en me shotgun gisteren 42-12 gescoord ^^
Oud 03-12-2009, 13:43
BendeBen
BendeBen is offline
sitrep pro schijnt nice te zijn (voetstappen van tegenstanders zijn 4x zo luid, waarmee je ninja pro countered omdat die dan 0,25x normaal zou zijn)

maar wtf, 120 enemy devices slopen. niemand gebruikt claymores tegenwoordig omdat ze ipv nades zijn
Oud 03-12-2009, 14:12
Young Predator
Sitrep ga ik niet aan beginnen.

Ik vond Cold Blooded op Pro krijgen al moeilijk genoeg. Koste me ook dagen werk
Oud 03-12-2009, 14:43
BendeBen
BendeBen is offline
lal ik heb een soa
ik knifede net iemand en toen kreeg ik "STD - transmission completed" ofzo in beeld. unlockt een callsign. iemand een idee waarom dat precies gebeurde?
Oud 03-12-2009, 15:48
Young Predator
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Uhm... unknown
Oud 03-12-2009, 21:48
Sherlock
Sherlock is offline
Net singleplayer uitgespeeld die zit tenminste prima in elkaar Jammer dat 90% al zo'n beetje was gedaan in cod4

En multiplayer vind ik te makkelijk zelfs met rank 15 met kut wapens sta ik geregeld bovenaan en natuurlijk de hearthbeatsensor die kk overpowered is al met al is de multiplayer toch wel geinig
Oud 03-12-2009, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Wacht gewoon op een steam sale
kost duur.

Ondertussen toch aan de praat gekregen en singleplayer binnen een paar uurtjes uitgespeeld. Ik vond iig de singeplayer toch meer van hetzelfde en zo bijzonder awesome was het nou ook weer niet allemaal. Helaas speel ik al genoeg spellen mp dus die laat ik ook maar achterwege.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Net singleplayer uitgespeeld die zit tenminste prima in elkaar Jammer dat 90% al zo'n beetje was gedaan in cod4

En multiplayer vind ik te makkelijk zelfs met rank 15 met kut wapens sta ik geregeld bovenaan en natuurlijk de hearthbeatsensor die kk overpowered is al met al is de multiplayer toch wel geinig
Met hogere rangen krijg je weer unlocks die je tegen die sensor helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 13:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Met hogere rangen krijg je weer unlocks die je tegen die sensor helpen.
Ja daar ben ik onderhand ook al toch zijn ze nog op aangezien iedereen ander die perk aan moet hebben ik heb hem alleen in mijn sniper/stealth class verder alles stopping power
Oud 04-12-2009, 17:15
Cpt. Milkcan
Cpt. Milkcan is offline
Zeker een goed spel. SP nu op veteran helemaal uitgespeeld Best wel heel erg veeel moeilijker dan COD4 die ik met 2 vingers in me neus uitspeelde op veteran ....

Citaat:
zzz. 3 keer gedownload voordat ik eindelijk een versie had die werkte, bij de 2e missie crashed hij en sindsdien (en na 3 reinstalls) crasht hij elke keer na het laden, net op het moment dat je zelf kan gaan spelen.

Nu ga ik het spel al helemaal niet kopen!
Of je koopt het spel, of je neemt de tijd om een goede versie te downloaden aangezien je toch niet betaald. Je standpunt slaat eigenlijk helemaal nergens op'; Ik ben te cheap om te betalen daarom download ik het , maar me gecrackte download doet het niet dus het is een slecht spel. Beetje rare stelling imho
Hieronder staat echt helemaal niets! [hint]

:: Niet doorvertellen maar als je nou de SKIDROW proper versie naar beneden laad. Daar doet Co-op LAN hetzelfs op ::
[/hint]

en anders ligt het misschien aan je PC? te weinig geheugen?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 17:44
Verwijderd
Ik vroeg niet om een oplossing en het heeft niets te maken met mijn computer. Als je iets verder las zag je ook al dat ik het had opgelost en dat ik het spel sterk overhyped vind, kijkende naar de single player. Daarnaast zei ik ook al geen interesse te hebben in de mp. Bovendien was het geen stelling. Daarnaast ben ik welzeker te cheap om te betalen voor een matig single player spel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 13:22
Verwijderd
Het is ook gewoon een console port. PC reviews liggen gemiddeld stukken lager dan die van de consoles en zelfs de "suck-up" sites die normaliter niets tegen grote uitgevers zeggen raten het zelfs lager. Het is nog leuk maar het zal niet half zo lang doorslepen als CoD4 aangezien ProMod 80% van de community bijeenhield wat nu dus niet mogelijk is.

Akimbo 1889 zullen gewoon alles blijven ownen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 00:07
Carn
Carn is offline
infinity ward --> COD1,2, MW1/MW2
treyarch --> COD3, COD:WOW, COD7

MW1/MW2 draaien nog op een zeer omgebouwde versie van de Quake3 tech; dus ik gok dat MW3 ook nog geen grote open maps/voertuigen zal bevatten omdat die engine daar simpelweg niet echt goed mee om kan gaan.
Oud 09-12-2009, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Het is ook gewoon een console port. PC reviews liggen gemiddeld stukken lager dan die van de consoles en zelfs de "suck-up" sites die normaliter niets tegen grote uitgevers zeggen raten het zelfs lager. Het is nog leuk maar het zal niet half zo lang doorslepen als CoD4 aangezien ProMod 80% van de community bijeenhield wat nu dus niet mogelijk is.

Akimbo 1889 zullen gewoon alles blijven ownen.
wat is promod? ik ben te gaar om het zelf uit te zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 10:44
Q
Q is offline
Citaat:
BWAHAHAHHAHAHAHA!

Het hele "campers" concept vind ik naar mijn mening zo achterhaald. Vooral als je capture the flag e.d. speelt, je moet een offence hebben om zo punten te halen, maar aan de andere kant moet je ook verdediging hebben om zo de tegenpartij tegen te houden. Om die verdedigende mensen dan campers te noemen vind ik zo de plank mis slaan.

Het gaat er voornamelijk om dat je als team wint, niet de meeste kills hebt, dat is een leuke bijeenkomstigheid. Dat zou meer een persoonlijke missie zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 11:19
BendeBen
BendeBen is offline
echt campen is sowieso bijna niet te doen in mw2 aangezien de maps echt "overproduced" zijn. je kan op ieder punt in de map wel van 2 kanten komen eigenlijk en als er maar 1 toegang is is het een crappy spot.
Oud 09-12-2009, 11:27
Sherlock
Sherlock is offline
Riot shield + akimbo ranger is zo fucking overpowered in sommige maps
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten