Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja dat is me opgevallen !
des te meer reden om te zeggen : daar passen Zalm en de Grave niet in ; hadden ze vooraf net zo goed kunnen bedenken als achteraf ![]() je gaat immers niet bij een bedrijf werken waarvan je eig al vooraf weten kunt dat het dubieuze praktijken hanteert (schandalige prijsstellingen/koppelverkopingen i.v.m. hypotheken) - dat wil zeggen : iemand die door en door integer is, doet dat niet ; enne - - komt bij dat beiden riante uitkeringen hadden uit vorige arbeid, dus armoe was geen reden in hun geval ; gewoon fout duzz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens snap ik je bewering dat ze het vooraf hadden kunnen weten niet. Ook de Rabobank doet aan koppelverkoop en producten met schandalig hoge verborgen provisies, om een voorbeeld te noemen. Dat soort spul was gemeengoed bij vrijwel alle banken, tot de ophef erover. Dan zou je uitspraak betekenen dat niemand mag werken in de hele banksector als ze ethisch verantwoord willen zijn. Dat lijkt me niet realistisch, dus dan is het beter om Zalm en De Grave te zien als twee mensen die gewoon werk deden bij een bank, maar die eruit gewerkt zijn omdat ze teveel hechten aan eerlijk zaken doen, en het bedrijf redden. Hun opvattingen over ethisch zaken doen waren gewoon niet te verenigen met de Scheringa-cultus die de DSB beheerste, en vernietigde.
|
![]() |
|
|