Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nouja ik voel de drang er niet toe om te roken ik heb dan weer andere dignen waar ik me mee bezig houd sommige mensen gaan roken vanwege stress ik zoek dus de dingen en doe dus de dingen die mij mijn stress eigenlijk wegnemen zoals ik vaak bezig ben met computers geeft het aan de ene kant een gevoel van ontspanning omdat ik ergens mee bezig ben waar ik graag mee bezig ben ik heb eigenlijk nooit stress en als ik het goed heb komt dat ook omdat ik nooit reden heb om te stressen ^^ ik hoop dat je dit een beetje begrijpt want ik heb begrepen dat ik nog al vaag kan zijn ^^
|
![]() |
|
Ik heb gerookt. Ben gestopt omdat ik zin had om te stoppen. Had er verder niet echt een reden voor maar soms heb ik opeens ideeën in mijn hoofd en voer ik die uit. Ik ben nu ook heel december gestopt met blowen. Moet kijken of ik daarna weer begin. Ben nu wel een paar honderd euro rijker! Maar een plantje kost natuurlijk ook niks.
Rokers moeten roken als ze willen roken. Ik ben er trots op dat ik niemand aan het roken/blowen heb gebracht. Ik zal niet tegen rokers gaan klagen dat ze moeten stoppen of dat het slecht voor ze is. Ik wil alleen dat het raam open gaat als ze bij mij over de vloer zijn en roken. Ook al is het -15. Maar tot nu toe kan elke roker daarmee leven. Het enige dat ik soms kan opmerken is dat de roker stinkt. Als iemand net gerookt heeft en mij dan een knuffel wil geven heb ik daar meestal niet zo'n zin in omdat er toch best een grote stinkwalm om die persoon zit. Maar tot nu toe snapt elke roker dat ook. Ik ben heel erg van het leef en laat leven. Ik ben niet in de positie om te oordelen over anderen, net als de rest dat niet is. Mocht een van mijn vrienden willen stoppen met roken dan zal ik ze daar natuurlijk in steunen. Totdat ze zeggen dat ze geen steun meer willen. Daar heb ik ook respect voor, het stoppen met stoppen. Ik vind het alleen jammer dat met het stappen ik elke 20 minuten of alleen sta omdat iedereen gaat roken of mee naar buiten moet de kou in omdat iedereen staat te roken. |
![]() |
|
Mijn mening?
Het is duur, snel weg, het stinkt, je conditie word er niet beter van, zwarte longen, verslavend, het klinkt verschikkelijk (alleen het woord: "peuk" al.. brrr), je beschadigd anderen (meeroken schijnt net zo slecht te zijn), mensen zeggen dat ze stoppen maar kunnen het vaak maar half of niet (alleen wanneer je écht, écht heel graag wil is het haalbaar), het lijkt mij verschrikkelijk er iedere keer aan toe te moeten geven dat je lichaam niet zonder kan. Wanneer mensen willen roken, prima hoor! Maar mijn steun erin krijg je niet, wel wanneer men wil stoppen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook 3 of 4 jaar "soms in het weekend" gerookt en nu rook ik dagelijks 10 saffe ^^ nicotine is verslavende shit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik dat sommige rokers zich ook aan etiquette moet houden. Oftewel, gewoon ergens gaan staan waar niemand er last van heeft. Doe ik zelf ook, dus ja.
|
Waarom zou je gaan roken xD. Je betaald kweetniet hoeveel geld voor zo'n pakje, en je gaat er een aantal jaar eerder dood door. Het is volgens mij gewoon Euthanasie in een stokkie .....
Je kan er het best gewoon, weet ik veel, iets leuks van kopen (iets waar je wat aan hebt)
||
Citaat:
Meerdere vrienden van me roken niet, maar hebben wel een hardcore nicotine verslaving, alleen door het blowen. Merkte ook bij mezelf dat toen ik stopte met roken, ik meer ging blowen. Was vroeger van mening dat roken evil was en je beter kon blowen, maar neem nu af en toe een sigaret als ik gewoon geen zin heb stoned (of stoneder ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat het leuk/lekker is! |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ach, dood ga je toch wel ^^
Ik vind het zelf wel jammer dat ik veel meer ben beginnen roken toen ik in bepaalde omstandigheden zat. Daarvoor rookte ik al jaren bijna alleen in het weekend. Heb zelfs tijden maanden niet gerookt. Dat vond ik wel tof. Op festivals kwam ik zelfs met 1 tot 2 pakjes toe. Dat was echt voor het lekkere. Sinds een tweetal jaar rook ik echt veel meer en ik vind het vooral vervelend omdat het zoveel kost. Nu schiet ik mijn sigaretten wel zelf, maar dan nog. En ik vind het uitermate vervelend dat ik tegenwoordig overal buiten word gepest met anti-rook-wetten. Dat ik bij niet-rokers-vrienden buiten ga staan, vind ik vanzelfsprekend overigens. Het is tenslotte hun huis en rook gaat nou eenmaal overal op en in zitten. Mijn bankstel zal ook wel gruwelijk stinken ^^ Verder vind ik dat iedereen het zelf moet weten of ze roken of niet. Vroeger was ik een irritant rotjong dat er tegen roken was en mijn ouders altijd liep te pesten met betweterigheid dat ze moesten stoppen. Ruzie heb ik gemaakt erover ^^ en nu zijn zij al jaren gestopt en ben ik de roker. En wtf zijn personeel-loze cafés? Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Haal je je drank uit de muur ofzo, is dat iets Nederlands? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
een.. dumper..
![]() ik ga sowieso niet nemen met rokende lui je hebt er geen ene flikker aan! ik heb een hekel aan die gozers die in het fietsenhok stoer proberen te doen met die sigaretten en dan zien die brugwuppe dat en dan gaan zij ook medoen ![]() beetje zielig.. hè!! btw het is goed dat mensen niet meer in openbare ruimtes mogen roken, andere mensen gaan anders meeroken (en dan bedoel ik niet roken ..) en dat is ook heel slecht voor je maar ja dit is mijn mening ![]() |
![]() |
|
ik vind het gwn smerig, duur en slecht. mijn ouders roken allebij, en mijn kleding stinkt zelfs naar rook
![]() ![]()
|
![]() |
Als mensen zo nodig moeten roken, prima. Maar ik ga wel uit de wind staan. Vind het dus ook niet kunnen als mensen in massa drukt op stations in de niet-rokers-gebieden ineens wél gaan roken. Maar of ze roken, tja, zelf weten.
Zou geen vriendin nemen die rookt, hoef doorgaands ook geen diepgaand gesprek met zwaardere rokers, het stinkt dermate erg dat het lastig is om je op het gesprek te concentreren en je gezichtsuitdrukking normaal te houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |