Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2010, 18:50
Verwijderd
ja haha hardlopen, ik weet niet, de scores die ik haalde bij gym stonden niet eens in het scoretabel, zó laag
Advertentie
Oud 07-02-2010, 18:51
Verwijderd
is rivka ook je echte naam?
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hardlopen werkt verslavend.
Ik kan 2 minuten achter elkaar hardlopen en dan heb ik 2 dagen in bed nodig om bij te komen :')
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
is rivka ook je echte naam?
Ja.
Oud 07-02-2010, 18:52
Verwijderd
oh toffe shizzle, ik zou wel rivka willen heten
Oud 07-02-2010, 18:52
Verwijderd
maar het is al ludwig geworden, helaas!
Oud 07-02-2010, 18:53
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ja haha hardlopen, ik weet niet, de scores die ik haalde bij gym stonden niet eens in het scoretabel, zó laag
Ik had bij die 'piepjestest' (ofzo) op een schaal van 1 tot 10 (voor meisjes) een 3. Zelfs de dikste en logste mensen hadden nog hoger
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
maar het is al ludwig geworden, helaas!
Ludwig? Wut?
Verwijderd
te herkenbaar
Verwijderd
Citaat:
Ludwig? Wut?
ja ludwig
Sherlock
Sherlock is offline
Waar is je nieuwe account Rivka?
Rivka
Rivka is offline
Is dat je bijnaam?
Oud 07-02-2010, 18:54
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Waar is je nieuwe account Rivka?
Verdwenen. Ik kon er niet aan wennen Dan maar met stomme ster.
Verwijderd
nee ik heb mijn naam laten veranderen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hai!
Oud 07-02-2010, 18:55
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik had bij die 'piepjestest' (ofzo) op een schaal van 1 tot 10 (voor meisjes) een 3. Zelfs de dikste en logste mensen hadden nog hoger
Ik haal achten
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
nee ik heb mijn naam laten veranderen
Ludwig heeft wel iets indrukwekkends.
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik ook hoor. Je moet in het begin ook wel een hoop doorzettingsvermogen hebben om een beetje conditie op te bouwen (en eigenlijk ook een vriend(in), die je braaf iedere keer meesleurt), maar als je eenmaal een begin hebt, wordt het steeds makkelijker.
Oud 07-02-2010, 18:56
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik haal achten
Een jongen uit mijn klas haalde de 13. Iedereen was: Lucky bastard. En ach, ik heb liever een sterke grijze massa in een niet zo heel sterk lichaam dan andersom.
Oud 07-02-2010, 18:57
Verwijderd
zo nu ga ik voedselen
Oud 07-02-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Hardlopen werkt verslavend.
Als het buiten niet dusdanig glad is dat benen breken een realistisch scenario is, quite so.

Moet weer eens beginnen :')
Oud 07-02-2010, 18:58
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat had ik ook hoor. Je moet in het begin ook wel een hoop doorzettingsvermogen hebben om een beetje conditie op te bouwen (en eigenlijk ook een vriend(in), die je braaf iedere keer meesleurt), maar als je eenmaal een begin hebt, wordt het steeds makkelijker.
Sport is sowieso niet echt mijn ding. (Bah wat is dat toch en stomme uitdrukking, wie heeft die verzonnen?!) en ik fiets 5x per week een uur per dag, tenzij het regent, dus een enorm gebrek aan beweging heb ik niet.
Verwijderd
Oh en de piepjestest heb ik uitgelopen.
Verwijderd
Citaat:
Als het buiten niet dusdanig glad is dat benen breken een realistisch scenario is, quite so.

Moet weer eens beginnen :')
Dit weer houdt mij ook wel tegen ja... En ik moet ook eerst eens een route vinden waarlangs ik niet half dood ga aan uitlaatgasvergiftiging.
Oud 07-02-2010, 18:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik haalde meestal rond de 8 voor de coopertest, we deden geen piepjestest.

Mijn conditie was niet goed, want ik adem dus altijd te hoog en ik rende gewoon tot ik moest overgeven, en dan kon ik daarna niet meer terug naar huis fietsen.
Oud 07-02-2010, 19:00
Rivka
Rivka is offline
Ik zou een route moeten vinden waarin ik niet vanaf het balkon word uitgelachen door de halve wijk, áls ik al zou beginnen.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik haalde meestal rond de 8 voor de coopertest, we deden geen piepjestest.
Snelle Fizzle!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou een route moeten vinden waarin ik niet vanaf het balkon word uitgelachen door de halve wijk, áls ik al zou beginnen.

en ik ben supersnel joh
Oud 07-02-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Wat zei je nou bij je eerste saaitopic?
Klopt

Maar ik had hem al gemaakt
Oud 07-02-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Sport is sowieso niet echt mijn ding. (Bah wat is dat toch en stomme uitdrukking, wie heeft die verzonnen?!) en ik fiets 5x per week een uur per dag, tenzij het regent, dus een enorm gebrek aan beweging heb ik niet.
Sport is van alle dingen het minste mijn ding, dus ik snap je helemaal hoor.
Oud 07-02-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Een jongen uit mijn klas haalde de 13. Iedereen was: Lucky bastard. En ach, ik heb liever een sterke grijze massa in een niet zo heel sterk lichaam dan andersom.
Dat sluit elkaar niet uit hoor.
Oud 07-02-2010, 19:04
Rationeel
Rationeel is offline
elke keer als ik bedenk dat ik bijna ga hardlopen dan zie ik er echt enorm tegenop. maar zodra ik in mijn outfitje buiten sta heb ik er echt zin in.

ik moet alleen een nieuwe trainingsbroek kopen, want die ik nu heb zakt van mijn reet.
Oud 07-02-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik haal achten
Ik haalde tienen
Rivka
Rivka is offline
Ik leef heel erg in mijn hoofd. Ik faal met alles wat ook maar in de buurt van bewegen komt, dus meestal waag ik me er niet aan.
Rationeel
Rationeel is offline
oei, hopelijk snel genoeg gecorrigeerd
Oud 07-02-2010, 19:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik haalde tienen
Jezus jullie lijken mijn broertjes wel .
Oud 07-02-2010, 19:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dit weer houdt mij ook wel tegen ja... En ik moet ook eerst eens een route vinden waarlangs ik niet half dood ga aan uitlaatgasvergiftiging.
nu het niet meer glad is, is het weer juist fantastisch. binnen een paar minuten heb ik het zo heet dat ik de kou wel kan waarderen
Oud 07-02-2010, 19:07
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben sowieso meer een tenniser
Oud 07-02-2010, 19:08
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat sluit elkaar niet uit hoor.
Nee, maar in mijn hoofd zit er een enorme kloof tussen taal/denken en rekenen/motorisch, > gigantisch disharmonisch profiel.
Oud 07-02-2010, 19:11
Rationeel
Rationeel is offline
ow god ja, sportdag op de middelbare school met de gymnasiumklas was ook dramatisch. echt al die meisjes waren motorisch gestoord en dan moest je honkballen en korfballen tegen havo-klassen met alleen maar jongens :')
Oud 07-02-2010, 19:12
Rationeel
Rationeel is offline
maar in de 3e heb ik de waterflessen van onze klas aangelengd met wodka en grappa en toen werden we eerste
Oud 07-02-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
nu het niet meer glad is, is het weer juist fantastisch. binnen een paar minuten heb ik het zo heet dat ik de kou wel kan waarderen
Ik ben te lang niet geweest, dan verlies ik de moed en de zin, terwijl het nu inderdaad wel prima weer is.
Oud 07-02-2010, 19:15
Sherlock
Sherlock is offline
Op het vmbo was het ook huilen met de pet op zeg al die tutjes
Oud 07-02-2010, 19:16
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
maar in de 3e heb ik de waterflessen van onze klas aangelengd met wodka en grappa en toen werden we eerste
;Dd
Oud 07-02-2010, 19:18
Verwijderd
Wtf er was net een soort korstluiting die geen kortsluiting was bij mijn bureaulampje. Hij staat uit, maar toch was er eens stroom-knetter-dinges.
Oud 07-02-2010, 19:19
Rivka
Rivka is offline
Eng?
Oud 07-02-2010, 19:19
Verwijderd
piepjestest. In de brugklas deed ik nog m'n best om ver te komen, en m'n hoogste is 4 geloof ik. Maar in hogere klassen hield ik het bij 1 wel voor gezien.
Oud 07-02-2010, 19:20
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eng?
Waarom zou dat eng zijn ?
Oud 07-02-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat eng zijn ?
Nou ik schrok er anders wel van!
Oud 07-02-2010, 19:22