ik zou het niet weten, ik heb het van a tot z meegekeken bij mijn vriend maar niet zelf gespeeld. Ja, alleen als een gedeelte hem niet lukte, dan ging ik even pimpen en speelde hij daarna verder.
16-02-2010, 11:17
Verwijderd
en stiekem als hij ging plassen, dan schoot ik iedereen dood en rende ik snel weer naar de plek waar freeman eerst stond. 'hey, ben ik hier al geweest, iedereen is dood?' OOOhhh die verwarde oogjes van 'm!
ohja, dat is ook een mooie en hugo heeft ook een fantastisch gesmeerde stem, ik ben benieuwd hoe dat klinkt met rare stotter!
16-02-2010, 12:04
Verwijderd
Wat een enge meneren allemaal.
16-02-2010, 12:09
Verwijderd
Ik leef in een omgekeerde wereld. Voor een inhoudelijk vak hoef ik voor morgen maar twee artikelen te lezen, terwijl ik voor één les van een practicum een heel boek uit moet hebben, vijf artikelen moet lezen, een presentatie moet geven en arresten moet opzoeken en bestuderen. Ik ben al moe als ik het opschrijf. /zeur.
Ik leef in een omgekeerde wereld. Voor een inhoudelijk vak hoef ik voor morgen maar twee artikelen te lezen, terwijl ik voor één les van een practicum een heel boek uit moet hebben, vijf artikelen moet lezen, een presentatie moet geven en arresten moet opzoeken en bestuderen. Ik ben al moe als ik het opschrijf. /zeur.
Lees jij voorgeschreven arresten altijd helemaal?
(ik heb het gevoel dat ik dit al eens eerder gevraagd heb, maar goed)
Lees jij voorgeschreven arresten altijd helemaal?
(ik heb het gevoel dat ik dit al eens eerder gevraagd heb, maar goed)
Nee, eigenlijk nooit. Maar ik moet dinsdag een verweerschrift inleveren en bij de casus zijn een aantal arresten genoemd, die waarschijnlijk wel handig zijn om een argumentatie op te zetten. Aangezien we de grootscheeps falende partij zijn.
Nee, eigenlijk nooit. Maar ik moet dinsdag een verweerschrift inleveren en bij de casus zijn een aantal arresten genoemd, die waarschijnlijk wel handig zijn om een argumentatie op te zetten. Aangezien we de grootscheeps falende partij zijn.