Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat mensen daar soms 3 baantjes hebben om de huur te kunnen betalen? Het is in Nederland helemaal nog niet zo slecht geregeld hoor.
||
Citaat:
![]() Pluspunten: Studeren is hier VEEL goedkoper, Iedereen hier kan zomaar naar de dokter, je bouwt een pensioen op waardoor je niet tot je dood hoeft te werken, zelfs met een laag loon is het mogelijk om een eigen huisje te hebben etc. Natuurlijk zijn er mensen die er misbruik van maken en vanaf hun 20ste leven van een uitkering, maar daarom is het nog niet slechter om in Nederland te leven. Ik denk dat mensen het leven in Amerika teveel ophemelen vanwege allerlei domme films en TV-programma's. Ik spreek regelmatig met Amerikanen en als ik zie watvoor moeite zij moeten doen om een studie te kunnen volgen en een appartementje van 10m2 te betalen ben ik blij dat ik hier woon.
|
Op bepaalde punten ben ik het zeker met je eens dat het in Nederland beter geregeld is dan in de VS. Maar het probleem vind ik juist dat het werken voor je geld een optie is i.p.v. pure noodzaak. Naar mijn mening wordt daar momenteel nog altijd veel te veel misbruik van gemaakt in Nederland.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
De Kantine |
Wat als je door middel van een tijdreis jezelf opzocht van toen je klein was... Cherry Springs | 39 | 07-02-2008 00:05 | |
De Kantine |
In welke stad zou jij wel willen wonen? Lolita | 67 | 30-04-2007 07:18 | |
De Kantine |
Waar zou je willen wonen? Verwijderd | 53 | 29-03-2006 10:03 | |
De Kantine |
Kantine Dorpje Femme-Fatale | 500 | 05-04-2004 18:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia/Boulimia Yamyam | 57 | 24-11-2002 10:22 |