Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moeilijk te zeggen, want ik ben niet met veel landen bekend, en anders alleen van vakanties en dat is toch anders dan ergens wonen. Maar ik zou het denk ik niet erg vinden om in (Zuid-)Frankrijk te wonen. Of in het Malibu beach house van Charlie. Schotland is ook geweldig, maar ehh dat weer
![]() Als ik emigreer is het sowieso naar een oord waar het beter weer is dan hier. |
![]() |
|
Ik hou eigenlijk teveel van Nederland om ooit te emigreren.
Australië lijkt me wel wat, maar ben ik er nog nooit geweest dus ik weet niet of mijn beeld ervan klopt. Bovendien is het wel ontzettend ver.
|
De VS trekt me juist helemaal niet. Ik zou niet weten wat ik daar te zoeken zou hebben.
Ik ben een beetje verliefd op scandinavie, zoals veel van jullie wel weten. Ik weet niet of ik er echt zou willen wonen, ik zou vooral vrienden en familie toch wel erg missen (nu zou het nog niet zo heel erg zijn maar als ik kinderen of zo zou krijgen wel). Maar goed.. er zijn best wel wat landen in Europa waar ik best een tweede huisje zou willen hebben ![]()
|
![]() |
Wat ik kut vind aan Nederland:
Veel te dure huizen. Je koopt voor 200k een flatje in Den Haag. Met dat zelfde geld koop je een huis met zwembad in de VS. Geen mooie natuur Hinderlijke snelheden op de snelweg, dan 80, dan 50 en dan weer 70. Naar een andere stad voor afwisseling ? Vergeet het maar. Bijna alle steden zijn het zelfde. Hinderlijke programma's op TV. 1 Programma's zoals Pauw en Witteman, de gouden kooi of botergeile meiden die je leeg willen zuigen (na 11u) Weinig fantasie. Huisje Boompje Beestje, en dat is het. Veel te veel auto's zoals Suzuki Alto's.. Een auto is namelijk "te amerikaans" voor sommige Nederlanders. Teveel stress (levenstijl) Duur rijbewijs Dure brandstof Frustrerend gedoe op de snelweg. Maar aan de andere kant, kan je niet doodgaan van de honger in Nederland, wat ik dus wel goed vind. Er zijn sowieso pro's en cons. Laatst gewijzigd op 07-03-2010 om 14:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het liefst blijf ik in Nederland... anders net over de grens in Duitslans dan maar?
![]() Of eventueel in België (want dichtbij en makkelijk met taal), Engeland (want makkelijk met taal en vriend is er gek op), Noorwegen of Denemarken (want prettige mentaliteit en huisartsentekort). En als ik gepensioneerd ben wil ik best een tweede huis in Frankrijk of Spanje. |
![]() |
|
London, San Francisco, Barcelona. Grote steden, geen rust en leegte voor mij. Voorlopig blijft Rotterdam echter goed genoeg voor mij.
|
Bijvoorbeeld in een mooi stadje in Tirol, Innsbruck ofzo. In Nashville wonen lijkt me ook wel iets hebben. Of Bergen in Noorwegen.
Een van die drie, maar ik denk dat ik het liefst hier blijf.
|
Eigenlijk Ierland, maar omdat ze daar nog niet zo modern zijn (abortus is daar bijvoorbeeld verboden), kies ik bij deze voor één van de Scandinavische landen - waarschijnlijk Denemarken, omdat ik Deens nog het beste kan begrijpen (vergeleken met Noors en Zweeds) en daar dus vast makkelijker zou kunnen integreren.
![]()
|||
Ik heb op dit moment geen enkel verlangen om voorgoed te vertrekken naar het buitenland. Nederland bevalt me uitstekend.
Mocht het toch ook zover komen, zou ik vast naar Skandinavië vetrekken, waarschijnlijk Denemarken (Kopenhagen of misschien Aarhus). Ik denk dat ik Engeland ook wel kan waarderen, maar daar ben ik nog nooit geweest, dus misschien vind ik het wel niks. En verder: Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik weet niet, ik denk niet dat ik ooit ga emigreren. Nederland is me wel best, ik heb hier een verloofde, een baan, een huis en familie en dat wil ik niet allemaal achter me laten.
IJsland vond ik wel relaxed, alleen heb ik gehoord dat ze daar een klein begrotingstekort hebben. Van andere scandinavische landen heb ik ook goede dingen gehoord, maar daar ben ik nooit geweest. Dat zijn waarschijnlijk de eerste landen waaraan ik zou denken als het gaat over emigreren.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
De Kantine |
Wat als je door middel van een tijdreis jezelf opzocht van toen je klein was... Cherry Springs | 39 | 07-02-2008 00:05 | |
De Kantine |
In welke stad zou jij wel willen wonen? Lolita | 67 | 30-04-2007 07:18 | |
De Kantine |
Waar zou je willen wonen? Verwijderd | 53 | 29-03-2006 10:03 | |
De Kantine |
Kantine Dorpje Femme-Fatale | 500 | 05-04-2004 18:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia/Boulimia Yamyam | 57 | 24-11-2002 10:22 |