Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat is vreemdgaan?
Flirten 12 13.04%
Afspreken/smsen/etc maar verder niets 6 6.52%
verliefd worden maar verder niets 4 4.35%
zoenen 54 58.70%
alles behalve seks 3 3.26%
seks 13 14.13%
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2010, 22:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het heeft dus niets te maken met egoisme en het feit dat je bang bent om iets wat goed voor jou is, kwijt te raken? Maar je beschermt je partner van iets vreselijk? Aah, wat een lieve gedachte! Ik hoop dat je een vriendin hebt/treft die net zoveel voor jou over heeft als jij voor haar.
In mijn geval gaat het niet op, want ik ga niet vreemd. Ik vind een keer seks niet opwegen tegen het verdriet dat je je partner ermee aandoet, mocht hij/haar erachter komen. Maar als je het soort persoon bent dat dat wel oké vindt, vind ik het socialer om het gewoon met je mee het graf in te nemen, en egoïstisch als je dat niet kunt en daarom je partner problemen gaat bezorgen.
Oud 02-04-2010, 10:19
Volk
Volk is offline
Als mijn partner vreemdgaat mag ik toch hopen dat hij me dat komt vertellen. Als ik er later achter kom dat hij is vreemdgegaan en mij dat niet heeft verteld om mij leed te besparen ligt hij er meteen uit. Maar dat komt vooral doordat we de afspraak hebben dat je de ander zoiets meteen vertelt.

Ik vind het wel leuk om te zien dat iedereen er zo'n andere mening over heeft. Eigenlijk zou je dus bij elke relatie goed moeten onderzoeken wat de ander vindt omdat eigenlijk bijna niemand er helemaal hetzelfde over denkt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 02:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar dat komt vooral doordat we de afspraak hebben dat je de ander zoiets meteen vertelt.
Wij hebben de afspraak dat je überhaupt niet vreemdgaat. Vind ik eigenlijk beter.
Oud 03-04-2010, 03:39
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Teveel zout op je eten gooien is een fout. Besluiten met iemand anders te zoenen/neuken doe je volledig bewust.

Nee, voor je houden. Het is jouw probleem; waarom zou je je partner ermee lastig vallen? Als je het zelf als reden ziet om de relatie te beëindigen, doen, en als je denkt dat jullie nog verder kunnen, ook goed, maar onder geen beding vertellen. Dat is pas zwak: dat je er zelf in dergelijke mate niet mee om kan gaan, dat je je partner zulke vreselijke informatie geeft om het samen 'op te lossen'.
Ik noem dat nóg een keer vreemdgaan; je partner het niet vertellen. Trouw blijven en eerlijk zijn (eigenlijk ook een vorm van trouw blijven) vind ik even belangrijk.
Oud 12-04-2010, 22:43
Loudy^
Loudy^ is offline
ligt eraan hoe ver dat flirten en smsjes sturen gaat enzso vind ik. ik denk dat je niet vreemdgaat als je een beetje met iemand kut. dat hoort er juist wel bij en dat houd je relatie zelf ook een beetje spannend.. en flirten kan makkelijk vind ik. ik geef ook meedere jongen een kus op hun mond. gewoon goede vrienden. als mijn vriend dat zou doen zou ik dat niet leuk vinden idd. maarja je moet dezelfde regels hebben he. tongen vind ik pas echt vreemdgaan, of aan iemand borsten zitten enzo. dat vind ik ook echt niet kunnen !
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 08:05
Volk
Volk is offline
Citaat:
ligt eraan hoe ver dat flirten en smsjes sturen gaat enzso vind ik. ik denk dat je niet vreemdgaat als je een beetje met iemand kut. dat hoort er juist wel bij en dat houd je relatie zelf ook een beetje spannend.. en flirten kan makkelijk vind ik. ik geef ook meedere jongen een kus op hun mond. gewoon goede vrienden. als mijn vriend dat zou doen zou ik dat niet leuk vinden idd. maarja je moet dezelfde regels hebben he. tongen vind ik pas echt vreemdgaan, of aan iemand borsten zitten enzo. dat vind ik ook echt niet kunnen !
Hihi, mijn vriend mag aan alle borsten zitten, zolang hij het maar vertelt. Ik weet nog de eerste keer dat hij aan een meisje haar borsten had gezeten en hij durfde het bijna niet te vertellen, was bang dat ik boos zou zijn. Hij was dan ook heel opgelucht toen ik reageerde met: Ik heb ook aan haar borsten gezeten, ze zijn lekker zacht he?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten