Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfoeh, dacht ik dat het na afl 6 niet erger kon met de tranen, heb ik net afl 7 online gekeken..jeetje, aan een stuk door zitten janken zowat...
toch blijft het een mooi (en idd integer) programma ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het vorige seizoen ook gekeken, en dat vond ik toen ook wel erg heftig!!
Zag laatst op de bnn site, dat de laatste uiteindelijk ook overleden was, Keek vaak nog even terug naar de blogs die ze schreven. Deze seizoen vind ik ook dat yvonne het erg goed doet, vind het alleen jammer dat ik het idee heb dat ze nu wel allemaal al snel overlijden. Is natuurlijk niet te voorspellen allemaal. Maar ik heb het idee dat we bij de vorige seizoen, toch iets langer van de mensen hebben gezien op de een of andere manier. Ik kijk elke week vol bewondering naar die mensen, hoe ze het toch dagelijks voor elkaar krijgen om met een ziekte te leven. En bij Sandra (zo heet ze geloof ik) heb ik ook echt een traantje laten vallen. Ze had gewoon iets bijzonders en lief! Dus aankomende week zit ik ook weer voor de buis! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat ze sneller overlijden, maar dat het gewoon aan de montage ligt. Sandra is bijvoorbeeld al in februari 2009 overleden, en Maartje in december. Pieter Jan al eind 2008. Ik denk dat ze als mensen overlijden dat ze dat apart per aflevering willen laten zien, dus niet twee mensen die overlijden in één aflevering.
Ik voelde me zo naar na aflevering 5, dat ik nog steeds 6 niet gekeken heb.. Ik denk ook dat er nog maar een of twee afleveringen komen, want de vorige seizoenen hadden er ook 7 of 8. |
![]() |
|
Ja, volgens mij zijn er acht afleveringen. Twee mensen die overlijden in één aflevering zou ook wel wat te veel van het goede zijn hè... (wacht, dat is echt een stomme formulering, het is sowieso niet goed
![]()
|
Verwijderd
|
Twee afleveringen nog maar?
Jeetje wat gaat het snel dan! De afleveringen gaan dan veels te snel! Het kan inderdaad mischien aan de montage liggen, Ik weet het niet, ik bedoel van Sandra hebben we veel meer gezien dan Maartje, Nou ja ieder z'n eigen keuze wat diegene wel en niet wilt laten zien natuurlijk. Het blijft zowiezo een fascinerend programma |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE=Lievemeid;30413849]Ik heb het vorige seizoen ook gekeken, en dat vond ik toen ook wel erg heftig!!
Zag laatst op de bnn site, dat de laatste uiteindelijk ook overleden was, Keek vaak nog even terug naar de blogs die ze schreven. QUOTE] Volgens mij is Wiebe nog niet overleden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site staat dat er in het afgelopen anderhalf jaar gefilmd is. Dus zeg maar juli 2008 tot januari 2010 ofzo? Ik denk dat van iedere persoon alle opnames van die tijd gebruikt worden, zodat je een soort chronologisch beeld krijgt per persoon tot ze gestopt zijn met filmen, of tot het overlijden. Voor Pieter Jan hebben ze dan een half jaartje materiaal verspreid over 8 afleveringen, en voor Lonneke anderhalf jaar.
|
![]() |
|
Nou dat vraag ik me dus af.. Want in oktober 2009 werden er nog mensen gezocht voor de serie, ook hier op dit forum.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me dat ook altijd af als ik het programma kijk, want ik heb echt geen flauw idee van tijdsverloop. Het zou fijner zijn als ze bijvoorbeeld elke keer even de datum in beeld zetten of de maand en het jaar noemen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er zijn ook mensen geweest met een tumor.
@HaWaHaai: heb je wel gelijk in, maar ik heb er eigenlijk wel behoefte aan om te weten of iemand binnen 3 weken zo afgetakeld is of binnen 10 maanden. En bij Lonneke en Bob vraag ik me bij uitspraken als 'ik denk dat ik nog wel 2 jaar leef' af of die opnames dan uit begin 2008 komen of uit eind 2009. Het lijkt nu alsof Sandra en Maartje binnen 3 maanden weg waren, terwijl Lonneke en Bob het al ruim een jaar volhouden met hun ziekte. Maar ze kunnen net zo goed de opnames pas anderhalf jaar later gestart zijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oproep: nieuw seizoen Over Mijn Lijk (BNN) overmijnlijk | 2 | 15-01-2013 19:46 | |
Films, TV & Radio |
Over Mijn Lijk Verwijderd | 88 | 22-05-2006 21:48 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
*mist over mijn gevoel * *Norena* | 6 | 08-09-2003 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |