Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan is gister dus al de eerste aflevering geweest? Ik ga eens kijken op uitzendinggemist. |
![]() |
|
Ja, gister was de eerste aflevering. Ik vond Yvon af en toe wat overdreven doen, zoals de bij Boer zoekt vrouw ook kan doen. Maar het grootste deel van de aflevering vond ik dat ze het best goed deed. En ahhh waarom moeten die mensen nou allemaal ziek zijn?
![]()
|
Ik vind het op een bepaalde manier wel een 'mooi' programma. Het laat me in ieder geval stilstaan bij het feit dat het iedereen kan overkomen.
Ik vond dat Patrick Lodiers het heel goed kon presenteren, maar ik vond Yvon Jaspers in de eerste aflevering ook wel oke. Ik erger me niet zo aan haar houding, al had ze iets minder luid kunnen reageren op die uitvaartbeurs. Ze heeft wel een heel 'menselijke' uitstraling, vind ik. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond het verschrikkelijk! Niet vanwege yvon of zo, maar ik kreeg er gewoon echt een kutgevoel van. Vooral bij die jongen van 15 (naam even kwijt). Zo jong en dan zo ziek! Ik vind het heel eng. Bij de vorige seizoenen had ik het niet zo, maar nu voelde ik me echt rot tijdens het kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
Op die uitvaartbeurs had ik ook zo gereageerd. Ik vind het altijd een heel zielig programma maar toch ook weer mooi. Zo ziek zijn en dan altijd zo positief zijn, zo vol kracht!! Ik ga dit seizoen ook zeker weer kijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word er ook altijd een beetje naar van, maar aan de andere kant vind ik het juist ook weer heel erg mooi.
Ik vond Yvon het ook goed doen, ook wel een beetje in de BNN stijl van direct zijn en gewoon vragen wat je wil weten. Al vond ik haar reactie op de uitvaartbeurs wel lang doorgaan. Dat je even 'ie!' roept als je dat onverwacht ziet liggen snap ik wel, maar zij ging wel erg lang door. |
![]() |
|
Dit was best wel heftig, ik weet niet of ik het nog eens ga kijken. Ik word er best wel bang van, en zopas is er nog iemand in mijn naaste familie overleden aan darmkanker dus dat brengt herinneringen en ieder geval is zo anders dat ik met hele dubbele en rare gevoelens naar het programma kijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind ze allemaal erg leuk, geloof ik. Alleen heb ik het idee dat we Bob nog niet echt veel gezien hebben, wel erg sneu dat die zwangerschap geen stand heeft gehouden
![]() ![]() En pfoe, Maartje ging echt super hard achteruit ineens, het ene moment lijkt alles nog vrij goed te gaan, het volgende moment krijgt ze te horen dat de chemo geen nut meer heeft en dan ineens raakt alles in een stroomversnelling de verkeerde kant op... Ik vond dat best moeilijk om te zien, hoe ze daar zo zat met haar zus (geloof ik) en haar nichtje... En ik heb zooveel respect voor Bas (de vriend van Sandra), hij blijft zo rustig en lief. Toen ik hem zag moest ik ook meteen huilen, het lijkt me zo zwaar om je vriend(in) te moeten verliezen aan zo'n nare ziekte... Ik vind het echt een heel mooi programma ![]() |
![]() |
|
Dat heb ik helemaal niet, dat ik er een naar gevoel van krijg. Maar ik vind het wel een aangrijpend programma, natuurlijk. En ja, het ging heel snel bij Maartje, zo zielig, vond haar erg sympathiek.
|
Ik zag het toevallig gisteren en vond het ook erg heftig. Ik wist wel dat als het eenmaal achteruit gaat het keihard kan gaan, maar dit is toch altijd wel confronterend. Ik vind het zo lastig, ik ga dan ook altijd zelf nadenken over de dood en hoe het zou zijn als ik een vorm van kanker zou krijgen en wist dat ik dood zou gaan enzo, brrr.
||
Citaat:
Niet dat ik echt bang ben voor de dood, maar ik vind het veel te leuk om te leven ![]()
||
Citaat:
Eentje zegt ook in het filmpje 'Willen ze me dood hebben ofzo?' Dat vind ik wel typerend hoe men met hun ziekte om gaat, ze maken zelf ook woordgrapjes enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind het echt een mooi programma. Die jongeren zijn echt zo top, echt respect. En Yvonne vind ik het best goed doen, heel menselijk en ze krijgt moeilijke onderwerpen besproken. |
![]() |
|
kan je het vooraf al op internet zien? Wat raar... ik moet die van vorige week nog kijken op uitzending gemist. Zo te zien een zware hap :/
Ik vind Sandra het moeilijkst om naar te kijken; ze wordt zo close in beeld gebracht en het is zo'n geweldige vrouw. En wat zij heeft, heeft iemand in mijn familie ook laatst gehad en is daardoor overleden, het komt erg veel terug zo... maar ik vind het wel goed om te kijken mede daardoor ook. |
![]() |
|
Ik heb echt diep respect voor Yvon als presentatrice. Het moet echt heel moeilijk zijn om ergens binnen te komen en dan een gesprek aan te gaan. Telkens slecht nieuws, en ja, wat moet je dan zeggen? Het lijkt me zó lastig, heel knap hoe ze het aanpakt. Af en toe denk ik wel eens, waarom vraag of doe je dat, maar over het algemeen weet ze zich toch wel de juiste houding te geven.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oproep: nieuw seizoen Over Mijn Lijk (BNN) overmijnlijk | 2 | 15-01-2013 19:46 | |
Films, TV & Radio |
Over Mijn Lijk Verwijderd | 88 | 22-05-2006 21:48 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over mijn lange relatie Innocence | 51 | 27-02-2005 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
*mist over mijn gevoel * *Norena* | 6 | 08-09-2003 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |