Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2010, 13:02
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond Yvon wel goed. Jon niet, ongeveer één van de slechtste mollen. Maar dat seizoen had wel leuke kandidaten met Vivienne, Dennis en Sebastiaan. Dit seizoen teveel dummies, alleen Kim speelt het spel tot het uiterste.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2010, 13:43
Verwijderd
Ik vond het seizoen met Yvon wel heel erg leuk, ook al was zij niet echt een goede mol (maar ik geloof dat ik daar helemaal niet meer mee bezig was richting het eind, ik was gewoon aan het lachen ).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Yvon wel goed. Jon niet, ongeveer één van de slechtste mollen. Maar dat seizoen had wel leuke kandidaten met Vivienne, Dennis en Sebastiaan. Dit seizoen teveel dummies, alleen Kim speelt het spel tot het uiterste.
Ik ben het alleen met je eens wat betreft Jon. Hij was een slechte mol ja.
Maar Yvon vond ik slecht en Vivienne, Dennis, Sebastiaan én Kim irritant.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 19:27
Verwijderd
Nou, daar gaan we dan...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 20:26
Verwijderd
aaah had gelijk dat kennis is macht moeten aanhouden
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 20:31
Verwijderd
whuhu Zat vanaf de eerste afleveringen eigenlijk al goed, jammer dat ik daarna teveel gespreid heb.

Desondanks vond ik het toch geen leuk seizoen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 20:34
Verwijderd
Ik vond de ontknoping tegenvallen Geen echt leuke Molacties, de hints vond ik een beetje flauw (met name die K I M verwijzingen). Andere seizoenen vond ik de ontknoping heel grappig, nu eigenlijk helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 20:43
Aurora
Aurora is offline
Ik vond Jon juist wel een goede mol, en Kim ook. Ik heb beiden echt geen seconde verdacht.
Oud 25-03-2010, 20:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vond de ontknoping tegenvallen Geen echt leuke Molacties, de hints vond ik een beetje flauw (met name die K I M verwijzingen). Andere seizoenen vond ik de ontknoping heel grappig, nu eigenlijk helemaal niet.
QFT.

Zo heel erg veel hoefde Kim ook niet te mollen, want de andere kandidaten hadden door hun gepruts het meeste werk al voor haar gedaan. Daarom heeft ze ook zo lang voor veel mensen onzichtbaar kunnen blijven, denk ik. Op zich is ze dus niet per se een supermol (sowieso zal niemand ooit George overtreffen, IMHO), omdat ze zoveel aan anderen te danken had en haar molkwaliteiten daardoor nooit 100% tot uiting zijn kunnen komen.

Maar over George gesproken, nu vraag ik me toch af wat hij nu precies aan Sanne gegeven had in die eerste aflevering op Schiphol. Dat hebben ze helaas niet verteld in de eindaflevering van vandaag.
Oud 25-03-2010, 20:58
Verwijderd
Die KIM verwijzingen waren maar matig ja. Het waren ook heel normale zinnen, alsof iemand daar dan op gaat letten.
Ik vind het jammer dat de laatste seizoenen de Mol meer en meer meelift op het molgedrag en de fouten van anderen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 21:40
Giles
Giles is offline
Beh. Het doet mij allemaal niet zo veel meer. Mensen moeten ophouden met overdreven mollen en .. ik weet niet. Een beetje een anti-climax.
Oud 25-03-2010, 21:44
Verwijderd
Nou, UITEINDELIJK wisten Erik, Sanne en Frits het dus al.

Zo goed ben je dan volgens mij niet, als niemand niet weet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 21:45
Signy
Signy is offline
Beetje magere ontknoping....

Volgend jaar met onbekende Nederlanders... daar ben ik voor!!!
Oud 25-03-2010, 21:46
Verwijderd
Ik snap trouwens niet hoe Arjen die ene aflevering zonder jokers een groen scherm kon hebben (toen de rest hun scherm niet wilde zien) terwijl hij vol op Erik zat.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 22:09
Verwijderd
En:

niets is wat het lijkt? Zo speciaal vond ik deze 10e serie niet, er was in ieder geval niks ongewoons aan.

En, in aflevering 3 zou de Mol bekend gemaakt worden, dat is toch niet gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 23:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik snap trouwens niet hoe Arjen die ene aflevering zonder jokers een groen scherm kon hebben (toen de rest hun scherm niet wilde zien) terwijl hij vol op Erik zat.
Misschien had iemand anders de test nog slechter gemaakt?
Oud 25-03-2010, 23:55
Verwijderd
Wat een stomme mol en wat een voorspelbare streken en wat een stomme winnaar
Eén van de minste series ooit...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Jon juist wel een goede mol, en Kim ook. Ik heb beiden echt geen seconde verdacht.
Ja, ik verdacht Yvon ook niet, omdat die gewoon - net als Jon en Kim - té opzichtig molde
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Dat is nou net niet de (hoofd)taak van de mol. De mol zijn functie is mollen, niet "niet verdacht worden van mol-zijn". Ik heb het idee dat de mollen dat laatste juist zien als hun functie. Wat is daar 't praktisch nut van?
Zo moeilijk is het niet om je naam ("Mol") te verbergen. Moeilijk is het om dingen ongezien en onverdacht te doen (mollen).

Maar goed, ben blij dat het niet Sanne is, en wel blij met Kim, want haar vind ik leuk. Al heeft ze niet super gemold ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 07:47
Verwijderd
Ik had wel het idee dat Sanne nu ineens niet meer zo dol was op Kim. Dat beste-vriendinnetjes-verhaal leek ineens over.

Vind het geen goede Mol (maar had Sanne ook geen goede Mol gevonden), en al helemaal niet als blijkt dat de laatste drie kandidaten op haar zaten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 08:37
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Citaat:
Misschien had iemand anders de test nog slechter gemaakt?
ze zaten allemaal op Kim dus ik snap het eigenlijk ook niet
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 09:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had wel het idee dat Sanne nu ineens niet meer zo dol was op Kim. Dat beste-vriendinnetjes-verhaal leek ineens over.

Vind het geen goede Mol (maar had Sanne ook geen goede Mol gevonden), en al helemaal niet als blijkt dat de laatste drie kandidaten op haar zaten.
Ik vond haar een redelijke mol. Ze heeft toch een paar keer geklooid, en ze had inderdaad het geluk dat andere spelers ook ontzettend aan het mollen waren, maar dat is al iets wat een aantal jaren speelt. En tja, ze heeft gewoon de pech gehad dat er een paar mensen waren die op haar zaten vanaf het begin en haar heel goed in de gaten hielden. Aan de andere kant heeft ze Arjen (en de rest) wel goed afgeleid, die zat tot bijna aan het laatst op een andere speler.

Citaat:
ze zaten allemaal op Kim dus ik snap het eigenlijk ook niet
Ja, maar dan moeten de antwoorden ook goed zijn. Als je de verkeerde antwoorden invult krijg je net zo goed een rood scherm.
Oud 26-03-2010, 10:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Idd, dat vond ik ook. Ik vond het wel leuk om die ontknopingen te zien maar vond het allemaal wel een beetje tegen vallen.
Oud 26-03-2010, 10:28
Verwijderd
Ik ben heel erg blij dat Sanne niet de mol was, want dan had ik dit seizoen echt stom gevonden Maar mja, uiteindelijk was 't nog altijd het minste seizoen voor mij. Ik vind het wel leuk dat Frits gewonnen heeft, vooral omdat hij vanaf het begin dus al op Kim zat, hij was gewoon duidelijk de beste kandidaat. Maar Kim als mol heeft in mijn ogen weinig uitgehaald, sommige dingen zijn grappig om te zien, maar echt enorme molacties heb ik gemist. Ze is een beetje meegewaaid met alle andere molacties van de niet-mollen... jammer.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:53
WolterB
WolterB is offline
Maar ze hóefde ook meestal niets te doen om de opdrachten te laten mislukken, dat deden de andere kandidaten al dan niet bewust al voor haar. Dat zij er dan lekker in meegaat is juist goed vind ik dan. En waarom een opdracht dubbel laten mislukken als het toch al faalt.
Oud 26-03-2010, 11:40
Verwijderd
Maar nu werd het echt gepresenteerd als: Kim was zo ontzettend actief, echt een fanatieke mol. Dat beeld kreeg ik zelf totaal niet toen ik de terugblikken zag gisteren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 11:45
Verwijderd
Cool, ik had steeds gelijk!

Ik moest wel lachen om een paar dingetjes bij de ontknoping, en ik vind dat Kim heel goed verontwaardigd en geschokt kan spelen Die hints voor de kijkers zoals KIM en PLUS vond ik stom, want het waren idd heel normale zinnen en ook weer niet zo vaak, en bijna alle andere spelers hadden ook wel iets wat je als zo'n soort hint zou kunnen opvatten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 12:07
Tink*
Tink* is offline
Haha dat dacht ik al, maar ik kon toch niet meer winnen in de pool want ik had Kim te weinig punten gegeven. Ik ging haar pas op het laatst meer verdenken en in het begin af en toe maar niet als hoofdverdachte. En wat een stomme hints idd met die plus en die zinnen.
Oud 26-03-2010, 12:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik moest wel lachen om een paar dingetjes bij de ontknoping, en ik vind dat Kim heel goed verontwaardigd en geschokt kan spelen Die hints voor de kijkers zoals KIM en PLUS vond ik stom, want het waren idd heel normale zinnen en ook weer niet zo vaak, en bijna alle andere spelers hadden ook wel iets wat je als zo'n soort hint zou kunnen opvatten.
Ik had geluisterd naar de mol-podcasts, en daar hadden veel mensen die hints van K I M en de plusjes/kruisjes al snel door.

Citaat:
Maar nu werd het echt gepresenteerd als: Kim was zo ontzettend actief, echt een fanatieke mol. Dat beeld kreeg ik zelf totaal niet toen ik de terugblikken zag gisteren.
Ze bedoelden daarmee dat Kim zich als fanatieke speler opstelde. Maar als mol was ze idd vrij passief, maar ze gaf wel veel aanzetten waardoor andere spelers gingen mollen. Ik vind dat ze het goed heeft gedaan.
Oud 26-03-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ze bedoelden daarmee dat Kim zich als fanatieke speler opstelde. Maar als mol was ze idd vrij passief, maar ze gaf wel veel aanzetten waardoor andere spelers gingen mollen. Ik vind dat ze het goed heeft gedaan.
Ja, als fanatieke speler: oke. Maar daarnaast zei Kim ook dat ze vol in de aanval zou gaan enz, maar dat heb ik dan dus echt gemist.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 13:18
Verwijderd
Idd, ik snap wel dat ze niet veel hoefde te doen doordat anderen al genoeg deden, maar toch jammer... Ik hou van agressieve mollen die echt geld uit te pot meppen zonder dat je het echt door hebt... een keer een muntje met opzet laten vallen is niet echt agressief
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 13:49
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Dat is nou net niet de (hoofd)taak van de mol. De mol zijn functie is mollen, niet "niet verdacht worden van mol-zijn". Ik heb het idee dat de mollen dat laatste juist zien als hun functie. Wat is daar 't praktisch nut van?
Zo moeilijk is het niet om je naam ("Mol") te verbergen. Moeilijk is het om dingen ongezien en onverdacht te doen (mollen).
Je hebt een punt Ze heeft niet superveel verpest inderdaad.
Oud 27-03-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:

Ik vond haar juist ontzettend nep spelen als ze verontwaardigd 'deed'.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 15:02
Giles
Giles is offline
Volgend jaar weer
Vast weer "BN-ers" met C-status
Oud 28-03-2010, 16:23
Martiño
Martiño is offline
Zo onbekend vond ik de spelers van dit jaar niet.
Oud 28-03-2010, 18:06
Briseïs
Briseïs is offline
Wat was dat blauwe ding dat Kim aanhad trouwens gruwelijk lelijk. Nouja, het zou vast leuk staan bij een meisje van acht.
Oud 28-03-2010, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
WTF ik was er echt VOLLEDIG van overtuigd dat Sanne de Mol was . Ik zat me al te verkneukelen dat ik de pool had gewonnen, en toen: oh wait

Oud 30-03-2010, 10:31
*oma*
*oma* is offline
Ik moet mijn vriendje nu een fullbodymassage geven
Oud 30-03-2010, 12:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten