Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo heel erg veel hoefde Kim ook niet te mollen, want de andere kandidaten hadden door hun gepruts het meeste werk al voor haar gedaan. Daarom heeft ze ook zo lang voor veel mensen onzichtbaar kunnen blijven, denk ik. Op zich is ze dus niet per se een supermol (sowieso zal niemand ooit George overtreffen, IMHO), omdat ze zoveel aan anderen te danken had en haar molkwaliteiten daardoor nooit 100% tot uiting zijn kunnen komen. Maar over George gesproken, nu vraag ik me toch af wat hij nu precies aan Sanne gegeven had in die eerste aflevering op Schiphol. Dat hebben ze helaas niet verteld in de eindaflevering van vandaag. ![]()
|
Beh. Het doet mij allemaal niet zo veel meer. Mensen moeten ophouden met overdreven mollen en .. ik weet niet. Een beetje een anti-climax.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo moeilijk is het niet om je naam ("Mol") te verbergen. Moeilijk is het om dingen ongezien en onverdacht te doen (mollen). Maar goed, ben blij dat het niet Sanne is, en wel blij met Kim, want haar vind ik leuk. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben heel erg blij dat Sanne niet de mol was, want dan had ik dit seizoen echt stom gevonden
![]() |
![]() |
|
Maar ze hóefde ook meestal niets te doen om de opdrachten te laten mislukken, dat deden de andere kandidaten al dan niet bewust al voor haar. Dat zij er dan lekker in meegaat is juist goed vind ik dan. En waarom een opdracht dubbel laten mislukken als het toch al faalt.
|
Verwijderd
|
Cool, ik had steeds gelijk!
Ik moest wel lachen om een paar dingetjes bij de ontknoping, en ik vind dat Kim heel goed verontwaardigd en geschokt kan spelen ![]() |
![]() |
|
Haha dat dacht ik al, maar ik kon toch niet meer winnen in de pool want ik had Kim te weinig punten gegeven. Ik ging haar pas op het laatst meer verdenken en in het begin af en toe maar niet als hoofdverdachte. En wat een stomme hints idd met die plus en die zinnen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()