Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
^hoezo druk programma, nu tot lowlands heb je maar 1 concertje op de planning
![]() Ik heb weer wat plannen: 21-5 Club 3voor12 met o.a I Am Oak 23-5 Mini Festivalletje met 5 rockbands, o.a La La Lies 28-5 Pinkpop En misschien de week voor Pinkpop nog naar Beach House en Isbells in Paradiso, als het niet uitverkoopt, en als ik zin heb. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben vrijdagavond naar Tom Dice gaan kijken. Van een afstandje, want vooraan stond het vol met gillende meiden. Was wel tof, leuke nummers en gelukkig speelde hij eerst Me and my guitar voor hij het laatste nummer Bleeding Love speelde, want dat vind ik een minder nummer, dus toen was ik al weg.
Ik wou naar Vive la Fête gaan kijken zaterdagavond, maar helaas was ik toen door mijn enkel gegaan, dus zat dat er niet in. Wel leuk zo'n gratis festival. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*UP!* :-)
Sept 8 - Beirut @ Paradiso Oct 17 - The Vaccines @ Paradiso Oct 26 - Bon Iver @ Tivoli Nov 3 - Foster the People @ Melkweg Nov 8 - RHYMESAYERS - European Tour 2011 at Melkweg Atmosphere, Brother Ali, Evidence, Blueprint, Grieves, Budo @ Melkweg Nov 14 - Elbow @ HMH Nov 15 - Bush @ Melkweg Nov 18 - Crossing Border (Cake, Patrick Wolf, St. Vincent, William Fitzsimmons, Heather Nova, dEUS, Emmy the Great, Frank Turner) Nov 23 - The Antlers @ Melkweg Nov 29 - M83 @ Melkweg
|
|