![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankje. Maar beschermt dat je dan ook als je moet gaan bewijzen dat ie van jóu en niet van iemand die het kopieerde is? Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo'n oudere vrouw, mein god! Laatst zei ze iets... iets in de geest van "Dat mag Joost weten" Waarop ik door ging welke Joost dat dan wel niet moest zijn en dat ik ook wel vond dat Joost het mocht weten, ze keek me zo gek aan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had net ruzie met een meisje van een jaar of 18 klein en gezet , ik fietste over het ZEBRAPAD hoor en zij liep erover ( ik had haast ), en toen zei ze dóóóóh dit is het zebrapad, en toen zei ik NEE! dit is het panterpad wist je dat soms niet?
Werd ze helemaal boos en toen zwaaide ik haar nog even uit, stak ze haar middelvinger op nou ja zeg :coonfused: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ Carn de manier waarop je iets kan zeggen telt ook mee, ije hebt mensen die netjes zeggen mevrouw/meisje/dame/man/jongen zou je willen uitkijken ik heb voorang zij zei het echt op zo'n de tering arrogante manier dat ik dacht fuck it |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: