Mannen zeggen altijd wel dat wij de emotionele zeikerds zijn, maar ik heb inmiddels minstens zoveel mannen ontmoet die zelf moeilijk gaan doen na wat gescharrel.
Mannen zeggen altijd wel dat wij de emotionele zeikerds zijn, maar ik heb inmiddels minstens zoveel mannen ontmoet die zelf moeilijk gaan doen na wat gescharrel.
Nou als je zelf een beetje knap bent kan je makkelijker een ander meisje scoren, dus dan heb je er ook niet zo'n moeite mee om iemand z'n scharrel te zijn... ofzo maar ik ben geen expert ofzo he
Nou als je zelf een beetje knap bent kan je makkelijker een ander meisje, dus dan heb je er ook niet zo'n moeite mee om iemand z'n scharrel te zijn... ofzo maar ik ben geen expert ofzo he
Afwassen jij! Mijn schoonmaak zit er al op en ik was het helemaal niet zo erg van plan als jij!
@Jasmijn.:
Niet veel van meegekregen, de lucht was alleen wat grijzig tussen de bewolking door. Ik hoop alleen wel dat de ICE richting Keulen maandag niet al te vol zit door die uitvallende vluchten.
@Jasmijn.:
Niet veel van meegekregen, de lucht was alleen wat grijzig tussen de bewolking door. Ik hoop alleen wel dat de ICE richting Keulen maandag niet al te vol zit i.v.m. uitvallende vluchten.
keulen wat ga je daar doen?
Normaal wel. Vandaag vliegt er sowieso niets
wat is dat toch met die meetings de laatste tijd!? en dan heb ik het niet over kleine groepjes forumvriendjes die elkaar opzoeken en leuke dingen gaan doen, MAAR damn het is niet meer bij te houden man!
wat is dat toch met die meetings de laatste tijd!? en dan heb ik het niet over kleine groepjes forumvriendjes die elkaar opzoeken en leuke dingen gaan doen, MAAR damn het is niet meer bij te houden man!
Grote meets vinden niet zoveel plaats, kleinere wel.
16-04-2010, 16:28
Verwijderd
Jezus. Er komt totaal geen informatie binnen vandaag. Eerst bel ik mijn moeder twee keer voor hetzelfde en daarna sta ik op het punt boodschappen te gaan doen, terwijl ik dat eerder al gedaan heb. Pff.
Jezus. Er komt totaal geen informatie binnen vandaag. Eerst bel ik mijn moeder twee keer voor hetzelfde en daarna sta ik op het punt boodschappen te gaan doen, terwijl ik dat eerder al gedaan heb. Pff.