Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat schrijven verschilt per (visie op schrijfontwikkeling van de) school.
Ik denk wel dat het lastig is om vaardigheden met 'gewone' dieren in de klas/via school te oefenen. Je kunt als basisschool wel bij een dierotheek dieren lenen, maar dat gaat vooral over kuikens, ratten, slangen en andere dieren die te observeren zijn en niet zozeer over huisdieren. Ik denk niet dat die instellingen tijd hebben om ook nog huisdieren te gaan houden en constant te moeten verzorgen en trainen. |
![]() |
|
Het onderwijs is niet overal verantwoordelijk voor. Misschien kun je met kleine kinderen naar een kinderboerderij gaan, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik denk dat dat toch nog echt een taak van de ouders is om kinderen met dieren om te laten gaan. Die mogen namelijk hun kinderen ook nog wel eens wat bijbrengen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder kan ik goed begrijpen dat de relatie stopgezet is. Als zij niet over haar angst heen wil/kan komen en hij zijn hond (natuurlijk) niet kwijt wil, valt er weinig aan te doen. Als ik dat meisje was zou ik nu waarschijnlijk wel hulp gaan zoeken, want ik denk dat zij nu zelf ook wel in de gaten heeft dat die angst haar leven beïnvloedt. Ik neem aan dat zij de TS echt heel leuk vond en dat deze break-up haar wel heeft geconfronteerd met haar angst. Verder trouwens: Ik vind mastiffs echt heel erg leuk. Ik vind kleine honden meestal 'enger' dan grote. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben trouwens als kind in m'n gezicht gebeten door een hond en bij mijn beste vriendinnetje toen hadden ze zo'n echte boerderijhond waar je niet teveel aan moest plukken, want die kon ook bijten... ook wel es achternagezeten door honden. Niet mee opgegroeid, ouders hadden ze nooit. En ik ben echt helemaaal niet bang voor honden, nooit geweest ook
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind vooral de afschuw en het niet willen inleven in je liefde voor Beer trouwens vrij walgelijk. Als je echt verliefd bent, verdiep je je graag in de andere 'liefdes' van de ander. Goed dat het uit is dus. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt nu bijna alsof je het haar kwalijk neemt dat ze bang is, alsof ze zich expres niet wil inleven ofzo. Inleven komt meestal van twee kanten en in deze situatie is het gewoon niet met elkaar te verenigen. Dat is denk ik niemands schuld. Sorry als dit als een aanval klinkt, maar zo bedoel ik het verder niet hoor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |