| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oei. Ik heb een ook een vrije gare rug die me zo nu en dan flink belemmert; dus ik kan wel een beetje indenken hoe dat is. Ook ooit 2 weken plat gelegen, daar word je niet vrolijk van
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Zelfde geldt overigens voor Eigentijds f, daar kun je ook meehelpen.) Nieuwe mensen kunnen heel kut zijn maar na iedere 100 minder prettige exemplaren volgt altijd wel één leuke en die wil je juist wél leren kennen en die je weer verder kan helpen. Wat ik verder zo snel kan bedenken: scoutingleider worden, plaatselijke filmhuis of cultureel centrum helpen draaiende te houden, voorleesexpres, kindervakantiewerk, dat-waar-ik-ben-geweest-en-je-al-een-link-van-hebt, lesgeven over bijvorobeeld Amnesty International. En mij zou het een eer zijn als je een gedicht zou willen voorzien van beeld, samen een Plint poster maken zegmaar. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() wel sneu, dat zijn volgens mij ook vaak figuren die dusdanig onzeker zijn dat ze zich nergens in gaan verdiepen / verantwoordelijkheid voor willen nemen en zodoende ook weer snel op straat staan. Als ze al ooit een opleiding afmaken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hoe kwam je op het idee om het op te zoeken? |
|
|
|
||
|