Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ja, ik weet het ![]() Citaat:
Maar daar staat natuurlijk niet bij waar je hem kunt halen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Koffie zetten en koffie drinken, dat waren de vrijwilligerswerkdagen... Dus na een weekje of 4 koffie drinken was het wel goed geweest. Kan me wellicht gaan focusen op het dikker en breder worden. ![]() |
![]() |
|
Zo is het Panda! Flink tillen en pompen met die gewichten, veel proteines/eiwitten naar binnen duwen, weinig koolhydraten eten en veel hardlopen; dan ben je binnen no time een Panda-Commando!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat knappe jongemannen met krullen niet de moeite waard zijn, maar je daar mee bezig houden is nou niet bepaald een dagtaak lijkt me. Hier: ga een maand helpen op- en afbouwen, dan krijg je vanzelf spieren. ![]() Laatst gewijzigd op 19-04-2010 om 16:04. |
![]() |
|
+ wat Medeia zegt. Zet anders wat 'easy targets' onder elkaar. Voor mijn part "beter leren Photoshoppen" (om maar iets te roepen); en maak een plannetje hoe je dat wil gaan doen. Of neem de tijd om een culinair wonder te worden
![]()
|
Fuck.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |