Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn eerste liefde was erg wanhopig. Ik heb van hem mijn eerste zoen gehad. Hij was "A real player".
Tientallen meisjes zwermden rond hem heen. Achter logisch dat hij geen verkering met me wilde, hij had het natuurlijk prima naar zijn zin zo. ![]() Ik was 12 geloof ik, en die jongen is een jaar lang een obsessie geweest voor mij. ![]() Ik kom hem nog wel eens tegen, en voel dan toch wat kriebels in mijn buik. Vergeten zal ik hem nooit. Maar ik ben er inmiddels ook achter dat er betere jongens rondlopen dan hij was. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz
|
Wel tot gisteren was ik ervan overtuigd van wel
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
mijn ontgroening was een hel, ben voor schut gezet door voor mn hele klas, tis 2 jaar geleden nou. Ik hou niet van dr ofzow, maar toch kan ik haar niet vergeten. Ik betwijfel of ik dat ook altijd zal kunnen, en ik zal het eerste meisje met wie ik sex zal hebben denk ik ook nooit kunnen vergeten, dat zijn een soort 'mijlpalen' in je leven denk ik, net als je eerste liefde.......
|
![]() |
Je vergeet je 1e keer en je 1e liefde nooit. Bij mij is het in 1 dus tsja....
Maar mn 2e grote liefde vergeet ik ook zekerweten NIET!!! Die jongen zit steeds dag en nacht in mn koppie waardoor ik niet meer aan andere ken denken. Er zijn zat leuke jongens die een beetje interesse voor me tonen. Ik doe dan wel een beetje mee maar het is lullig voor ze om iets te nemen als je toch nog van iemand anders houd. Hij voelt als me eerste liefde aan..(al istie dat niet)
||
Citaat:
Maar je doet het wel.. Vraag je jezelf dan niet af of het echt niets heeft betekent? Dat lijkt me namelijk vreemd, als je zo gek op iemand bent 'at the time' en dan ineens als het uit is en je het 'objectief' kon bekijken, inhoudsloos was?
|
![]() |
de eerste jongen waar k nu nog steeds aan denk is de 3e jongen met wie ik gezoend heb en waar ik mee gehad heb. dus niet mijn eerste liefde, maar misschien wel mijn eerste échte liefde.
ik heb ook t idee dat ie steeds leuker wordt ![]() hij dacht en denkt alleen té veel aan sex naar mijn zin, vandaar dat k hem nooit meer terug wil omdat k weet dat t niet werkt. ik heb wel een paar keer de kans gehad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |