Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vergeet mijn eerste liefde niet .. en mijn tweede niet .. geen een .. Het is fijn om te vergelijken, om mooie herinneringen te hebben als je het eenmaal verwerkt hebt als het over is. ![]()
|
Nee die zal ik nooit vergeten, was tijdje ook mijn beste vriend, speelden vroeger altijd samen, kwam er regelmatig... Ik voel niet echt meer wat voor hem, maar vergeten zal ik hem niet
|
![]() |
Je vergeet natuurlijk geen enkele liefde, ookal zou je dat misschien liever wel doen. Iemand met wie je een relatie hebt gehad, blijft je nog lang bij. Dat is gewoon zo. Iemand met wie je een tijdlang vanalles hebt gedeeld vergeet je niet, hoe pijnlijk het ook klinkt. Kijk, of dat positieve of negatieve herinneringen zijn, verschilt voor iedereen, maar vergeten doe je die niet. Ze zullen vervagen, maar op bepaalde momenten kan er altijd weer iets naar boven komen. Dat kun je niemand kwalijk nemen.
In ieder geval is mijn huidige vriend mijn allereerste échte liefde, en van hem zal ik altijd blijven houden. Die anderen doen er op een gegeven moment ook niet meer toe, maar dat besef je pas als je écht om iemand gaat geven, zoals ik nu doe. Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 12:20. |
![]() |
|
![]() |
mijn huidige vriend(?) is mijn 1e echt liefde, en ik zal hem zker nooit meer vergeten, dat weet ik echt zker, ik hoop dat ik hem ondanks de afstand ook altijd zal blijven zien!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
![]() |
Lijkt me sterk dat je ooit je eerste echte liefde vergeet. Tenzij je natuurlijk met zo belachelijk veel mensen gaat dat je door de bomen t bos niet meer kan zien, maarja, zo ben ik niet, dus kzal dr wel nooit vergeten. (Heeft er misschien op dit moment ook mee te maken dat ze bij me in de klas zit, maarja)
But hell, life goes on.... ![]() *heeft heel lieve nieuwe vriendin!*
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ben m eigenlijk all lang vergeten, wat ik nooit had verwacht, maar misschien was het wel geen liefde... ik weet t niet meer, het sterke gevoel van toen is totaal verdwenen en ik weet ook helemaal niet meer hoe sterk t is... maar ik heb m eigenlijk nadat het uit was nooit meer gezien
|
![]() |
|
is pas een maand uit met men eerste liefde , hebbik 2x mee gehad en zou hem ook nu nog trugwillen,ookal zijn men gevoelens helemaal niet zo sterk nemeer of weg...ik weet et zelf niet
![]() volgens mij blijft je 1ste liefde dus wel speciaal ![]()
|
Het ligt eraan wat je zelf als je eerste liefde beschouwd. Het hoeft natuurlijk niet je eerste verkering geweest te zijn. Ik bedoel stel dat je al een aantal keer vriendjes gehad hebt, maar dat je nu een speciaal gevoel hebt bij hem, dan zie je hem dus als eerste liefde.
Dus ik vind dat het er maar net aanligt wie jij als je eerste liefde beschouwd. Dat is natuurlijk wel heel speciaal, maar waarom zou je de volgende wel vergeten? Ja misschien omdat het minder speciaal is omdat je het eerder hebt meegemaakt, maar je kunt toch ook hele warme herinneringen overhouden aan de volgende liefdes?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Wat heet vergeten... volgens mij vergeet je nooit iets/iemand compleet. Je kan het alleen hebben over steeds minder aan iemand gaan denken, en bij de meeste mensen is dat een evenredig verband, veroorzaakt door verschillende nieuwe ontwikkelingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had mijn eerste vriendin op mijn zeventiende (tot mijn twintigste) dus dat is wat anders. Vervolgens heb ik nog wat vriendinnen gehad, maar zij blijft eerlijk toch de Ene, hoe onmogelijk dat ook geworden is. Ik ben het met je eens dat het onmogelijk (of iig zeer onwaarschijnlijk) is dat je op je dertiende échte liefde kunt kennen, zoveel van iemand houden dat je de rest van je leven met diegene door zou willen brengen. |
![]() |
|
![]() |
well mijn eerste vriendje betekent wel het nodige voor me maar niet speciaal omdat het mijn eerste vriendje was, zo speciaal was dat namelijk niet (een maand en 14 jaar oud). Ik zag hem vlak nadat het uit was nog vrij regelmatig en nu zie ik m nog steeds weleens en dan is het altijd heel gezellig, we zijn op dat soort momenten lichamelijk ook wel close, heb m afgelopen jaar nog weer eens gezoend maar verder tja is gewoon een vage vriend die ik niet altijd hoef te bellen om m als vriend te houden, als we elkaar zien is het tof en als we elkaar niet zien is er ook geen probleem.
|
mwaaahhhh mijn eerste lievde was toen ik 13 was, na 2 weken was het alweer uit en toen heb ik nog 4 maanden om um lopen janken en kep daarna altijd ruzie met um gehad.
En daarna ben ik tot voor kort 8 maanden gek van dezelfde jongen geweest die mij niet moest enzo en waar ik ook weer vet om heb lopen janken, en nee, mijn lievdesleven zit niet mee...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |