Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, zn grapjes zijn totaal niet grappig, maar dat heeft hij zelf ook wel door, en ik lach me echt dood om hem.. ![]() ![]() Mja. Ik vind persoonlijk bijna de gehele MTV (sinds ie Nederlands is) en TMF clan erg. Maar een rothekel heb ik aan niemand heel erg eigenlijk.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb er nog één! een nieuwe! Denny Christian brrrrrr
|
henny huisman
willybrord frequin nance metal theo paula udondek ...toch ook maar bob saget
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 13:47. |
![]() |
|
gaan we:
- iedereen van GTST, - iedereen van ONM, - iedereen van (ex)Goudkust, - Kris van SamSam, - Emile Ratelband, - Willibrord Frequin, - PIET PAULUSMA, wat een malloot, - de rest van hart van nederland, - manuela kemp, - de dames en heren presentatoren van die kut-tv spelletje in de stijl van "tjedubbel, wat is het woord?" - Paula Udondek van Get the Picture, - Nance van Lingo, - rolf wouters, - iedereen van tmf, - iedereen van mtv, - beau van erven dorens, - die nicht van rtl boulevard, - chazia mourali van de zwakste schakel, - annette barlo, - eddy van vrienden voor het leven, en de rest van da kut-programma, - bob saget, - robert ten brink, - oprah winfrey, - ton van sbs 6 en vele anderen |
![]() |
||
Citaat:
Paula Udondek is gruwelijk irritant, ik citeer: "eeeeeen doordenkertje" Annette Barlo maakt echt kut-comedy's. Sorry maar Hij & Julia is echt een kutserie, net als Oppassen! Je had haar moeten zien stralen toen ze bij Table Talk zat, ze denkt echt dat ze geweldig is... |
![]() |
|
![]() |
Zou ik de grootste eikel van nedelrnad vergeten: Erik de Zwart....pfffff oh ik ben zo cool met mijn oh zo toffe opmerkingen...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zelf vind de volgende personen vervelend: -Mart Smeets -Ron Brandsteder -Henny Huisman -Jeroen van tmf -René van tmf -Jos Brink -Frequin -meneer breekijzer -Andre van Duin en aan wie ik helemaal een rothekel heb is Carlo Boshart, gadverdamme ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Die mensen van die belspelletjes vin ik niet gezellig...
@#%$&$#@$ ![]() uhm die ene van Sesamstraat die oude vrouw...niet Gerda of Sien maar die andere ![]() verder nog een aantal die al genoemd zijn.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hier meldt zich ook nog een carlo-fan, ik mis ook nog steeds telekids echt waar!!!!! Dat vond ik echt zoooooooo leuk en ja toch ook echt grappig hoor!!!
En voor de rest vind ik ook iedereen stom, maar als je goed gaat kijken naar wie iedereen stom vind zou je kort samengevat kunnen zeggen dat alle mensen van de commerciele zenders stom zijn en de enige die leuk zijn de mensen van kopspijkers en dit was het nieuws.... Tenminste daar lijkt het op. xx |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|