Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Eens, met de kanttekening dat het financieel wel moet kunnen en dat zal toch niet altijd het geval zijn. Daarnaast kan er uiteraard ook nog een deel voor rekening komen van DUO/IB-Groep.
Uiteraard, als het niet kan, dan kan het niet. Maar ouders die het geld hebben, zouden hun kind alles moeten betalen wat essentiële studiekosten betreft.
Advertentie
Oud 09-07-2010, 10:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@ whiners in vorige topic: m'n vader heeft al mijn boeken van de belasting afgetrokken dus indirect hebben jullie er ook aan meebetaald. Bedankt!
Wordt er nu 0,1 bij mijn weegfactor opgeteld?
Oud 09-07-2010, 10:30
Verwijderd
Ik bedacht net dat ik mijn vader al tien maanden niet heb gezien dat is liek .. bijna een jaar.
Oud 09-07-2010, 10:31
Verwijderd
Oef wat is het tropisch buiten! Airco is toch wel ergggg lekker nu <3
Oud 09-07-2010, 10:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik bedacht net dat ik mijn vader al tien maanden niet heb gezien dat is liek .. bijna een jaar.
Jeetje! Hebben jullie niet zo veel contact dan?
Oud 09-07-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Jeetje! Hebben jullie niet zo veel contact dan?
Meh, ik ben sowieso niet erg een familiedier. Maar we bellen wel af en toe.
Oud 09-07-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn afspraak met papa is zojuist ook weer 35 dagen later gepland, ipv maandag a.s. wordt het nu 17 augustus. Dan heb ik 'm 11 maand niet gezien. Grmbl.

Getver ik word er echt schijtchagrijnig van
Oud 09-07-2010, 10:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
wie is er nu beneveld
true, true, ik ben op mn 3de begonnen met stevig doordrinken.
Oud 09-07-2010, 10:41
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zie mijn ouders dagelijks dat is ook niet het einde
Oud 09-07-2010, 10:41
Rivka
Rivka is offline
Pff, wat een warmte. *hijgt*
Oud 09-07-2010, 10:43
Verwijderd
Noh, ik was speciaal naar de Jumbo gegaan voor Tjolk, maar het was er niet
Oud 09-07-2010, 10:43
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik zie mijn ouders vader dagelijks dat is ook niet het einde
Oud 09-07-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard, als het niet kan, dan kan het niet. Maar ouders die het geld hebben, zouden hun kind alles moeten betalen wat essentiële studiekosten betreft.
ik heb toch liever dat ze mijn huur betalen dan mijn boeken, als ze dan toch kiezen

Overigens hadden ze ook een soort levensverzekering afgesloten die uitkeerde als ik ging studeren, en dat geld was ook voor mij, dus daar heb ik altijd boeken van betaald.

En middelbare school is natuurlijk wel heel iets anders dan studie! Middelbare school kost haast niets, het onderwijs zelf is gratis en studieboeken kun je meestal van school lenen, dan betaal je alleen nog wat schriften en kaftpapier enzo, en uitstapjes.

En natuurlijk kunnen de meeste mensen wel 20 jaar lang 30 euro per maand apart houden zodat ze uiteindelijk 4x collegegeld en 4x boeken kunnen betalen. Maar het komt natuurlijk ook vaak voor dat mensen eerst dachten dat ze het wel later zouden kunnen betalen, en dan bv. ontslagen worden. En als je op bijstandsniveau leeft kan het nog best moeilijk zijn om die 30 euro te sparen.
Oud 09-07-2010, 10:49
Carn
Carn is offline
ik betaal sinds ik 18 ben ongeveer alles zelf \m/ \m/
Oud 09-07-2010, 10:53
Verwijderd
Ik ga heerlijk ijskoud douchen <3
Oud 09-07-2010, 11:00
Carn
Carn is offline
http://www.nusport.nl/over-de-breedt...nederland.html
Oud 09-07-2010, 11:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Noh, ik was speciaal naar de Jumbo gegaan voor Tjolk, maar het was er niet
Verkopen ze dat nog? Ik heb nog hele oude Donald Ducks waar reclame voor Tjolk in staat.
Oud 09-07-2010, 11:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In Nederland scharrelde de gratis krant Spits het varken Rozijntje op. Die koos ervoor eerst een boterham uit een emmer met de Nederlandse vlag te eten. Vervolgens liet Rozijntje zich overigens ook de Spaanse boterham smaken.
<3
Oud 09-07-2010, 11:05
Carn
Carn is offline
http://www.voetbalprimeur.nl/site/ni...opus_Paul.html
Oud 09-07-2010, 11:06
Martiño
Martiño is offline
Hm, tsss, heb ik net bij de Super de boer 2 zakken Senseo gekocht voor vijf euro, kosten ze opeens bij de plus weer €2,49.
Oud 09-07-2010, 11:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Octopus Paul kwam de afgelopen dagen ook in aanraking met de negatieve kanten van het bestaan van een beroemdheid. De vis wees voor de halve finale tussen Duitsland en Spanje de Zuid-Europeanen aan als winnaar. Toen die voorspelling bleek te kloppen, ontving hij een groot aantal bedreigingen. Duitsers wilden Paul onder meer in stukjes snijden en frituren. Een persoonlijke bodyguard verhinderde echter een aanslag.

Mogelijk wordt hij zaterdag weer in de armen van het Duitse volk gesloten. Paul liet namelijk ook zijn licht schijnen over de troostfinale tussen Uruguay en Duitsland en wees zijn vaderland na lang beraad aan als winnaar. Zit hij fout en wordt hij daadwerkelijk het land uitgeschopt, dan krijgt hij mogelijk onderdak in Nederland. Sea Life in Scheveningen gunt hem een rustig bestaan aan de Hollandse kust.

Oud 09-07-2010, 11:11
Verwijderd
Oud 09-07-2010, 11:12
Carn
Carn is offline
Ben ik blij dat ik hier niet naar toe ga
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...trecht_de.html
Oud 09-07-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Verkopen ze dat nog? Ik heb nog hele oude Donald Ducks waar reclame voor Tjolk in staat.
Al sinds ca. 1990 niet meer, maar nu wordt het weer op de markt gebracht
Oud 09-07-2010, 11:15
Verwijderd
godsamme NEE HE volgens mij heb ik m'n telefoon in de wasmachine gestopt, ik heb net mijn bed afgehaald en daar lag ie op en nu is ie onvindbaar. En die wasmachine wil natuurlijk niet open

Oud 09-07-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
godsamme NEE HE volgens mij heb ik m'n telefoon in de wasmachine gestopt, ik heb net mijn bed afgehaald en daar lag ie op en nu is ie onvindbaar. En die wasmachine wil natuurlijk niet open

als hij er in zat: meteen de onderdelen uit elkaar halen en alles een dag laten drogen, best een kans dat hij het dan weer doet
Oud 09-07-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
als hij er in zat: meteen de onderdelen uit elkaar halen en alles een dag laten drogen, best een kans dat hij het dan weer doet
over anderhalf uur kom ik er achter. En ik zal dat doen ja.
jemig wat ben ik toch een gans.
Oud 09-07-2010, 11:19
Martiño
Martiño is offline
Moz heeft ervaring met telefoons en wasmachines
Rivka
Rivka is offline
Stom Pip .
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Moz heeft ervaring met telefoons en wasmachines

Mijn broertje heeft zijn telefoon ook al 2x in zijn zak laten zitten toen hij in de was ging. En na beide keren deed hij het nog gewoon .
Oud 09-07-2010, 11:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
over anderhalf uur kom ik er achter. En ik zal dat doen ja.
jemig wat ben ik toch een gans.
Oud 09-07-2010, 11:20
Martiño
Martiño is offline
Als de iPhone van de Man van Moz het nog doet nadat hij in de was is geweest, doet die van jou het ook nog wel hoor pip!
Oud 09-07-2010, 11:21
Verwijderd
Die berichten geven mij goede hoop! Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ie ergens anders ligt en ik niet goed heb gekeken, ook al heb ik de hele kamer al ondersteboven gehaald.
Oud 09-07-2010, 11:21
Martiño
Martiño is offline
Standaardtip: heb je hem al geprobeerd te bellen?
Oud 09-07-2010, 11:22
Verwijderd
Ja hoe moet ik bellen zonder andere telefoon
buurmannen zijn niet thuis.
Oud 09-07-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Als de iPhone van de Man van Moz het nog doet nadat hij in de was is geweest, doet die van jou het ook nog wel hoor pip!
de microfoon doet het niet helemaal meer naar behoren maar verder werkt ie nog prima
Rivka
Rivka is offline
Kazets telefoon?
Verwijderd
Citaat:
Kazets telefoon?
die is in eindhoven.
Oud 09-07-2010, 11:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
de microfoon doet het niet helemaal meer naar behoren maar verder werkt ie nog prima
Handig, een telefoon waar de microfoon het niet meer zo goed van doet
Citaat:
die is in eindhoven.
Bel hem op! ;dD:;D
Oud 09-07-2010, 11:27
Martiño
Martiño is offline
Oh naomi, ik heb jouw nummer ook, dus ik wil hem best even laten overgaan hoor.
Verwijderd
Martin wil jij me even bellen en zeggen wat je hoort. Hij staat namelijk ook nog eens op stil ;x
Verwijderd
haha ja dus
Oud 09-07-2010, 11:30
Martiño
Martiño is offline
Oei. *tu-du-duu* deze mobiele telefoon is op dit moment niet bereikbaar, u kunt het later nog eens proberen

Hm.
Oud 09-07-2010, 11:31
Verwijderd
kut dan is ie dus uitgevallen en zit ie in de machine
had hem eergister nog opgeladen en was nog helemaal vol. Noooeeeesss.
maar bedankt in elk geval.
Oud 09-07-2010, 11:32
Martiño
Martiño is offline
ach *aai*, tegenwoordig heb je toch voor een tientje zo'n goedkoop model? En misschien doet hij het wel weer nadat je hem hebt laten drogen
Oud 09-07-2010, 11:33
Martiño
Martiño is offline
Katja, quorn is dat lekker? En wat doe je er mee?
Oud 09-07-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
ach *aai*, tegenwoordig heb je toch voor een tientje zo'n goedkoop model? En misschien doet hij het wel weer nadat je hem hebt laten drogen
ja laten we het hopen.

Ik voel me gelijk zo gehandicapt zonder dat ding ;x
Oud 09-07-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Katja, quorn is dat lekker? En wat doe je er mee?
Ja ik vind het lekker en ik doe er alles mee dat recept van mij dat jij een keer had gemaakt, met naan, sla en korianderyoghurtsaus, dat maak ik altijd met quorn. En ik gooi het door sauzen, wraps, nasi etc. Of ik eet ze los bij aardappelen en groente. En dan gekruid met knoflook en peterselie. Ik ben fan
Morgen ga ik het kruiden met garam masala en opsmikkelen met rijst en komkommerraita <3

Dit trouwens allemaal met de naturel brokken, je hebt ook allerlei varianten en filets en what not maar die koop ik nooit (alleen het gehakt). Er staan volgens mij ook recepten op de site van quorn.
Oud 09-07-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
ja laten we het hopen.

Ik voel me gelijk zo gehandicapt zonder dat ding ;x
Hu ik vind jou helemaal geen type om vergroeid te zijn met je telefoon!
Oud 09-07-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Hu ik vind jou helemaal geen type om vergroeid te zijn met je telefoon!
ja ik gebruik hem als klok vooral, en is een goed middel tegen verveeld voor je uit staren als je pauze hebt in je eentje. En het is tevens mijn wekker.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten