Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Getver ik word er echt schijtchagrijnig van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens hadden ze ook een soort levensverzekering afgesloten die uitkeerde als ik ging studeren, en dat geld was ook voor mij, dus daar heb ik altijd boeken van betaald. En middelbare school is natuurlijk wel heel iets anders dan studie! Middelbare school kost haast niets, het onderwijs zelf is gratis en studieboeken kun je meestal van school lenen, dan betaal je alleen nog wat schriften en kaftpapier enzo, en uitstapjes. En natuurlijk kunnen de meeste mensen wel 20 jaar lang 30 euro per maand apart houden zodat ze uiteindelijk 4x collegegeld en 4x boeken kunnen betalen. Maar het komt natuurlijk ook vaak voor dat mensen eerst dachten dat ze het wel later zouden kunnen betalen, en dan bv. ontslagen worden. En als je op bijstandsniveau leeft kan het nog best moeilijk zijn om die 30 euro te sparen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn broertje heeft zijn telefoon ook al 2x in zijn zak laten zitten toen hij in de was ging. En na beide keren deed hij het nog gewoon ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Morgen ga ik het kruiden met garam masala en opsmikkelen met rijst en komkommerraita <3 Dit trouwens allemaal met de naturel brokken, je hebt ook allerlei varianten en filets en what not maar die koop ik nooit (alleen het gehakt). Er staan volgens mij ook recepten op de site van quorn. |
![]() |
|
|