Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb intussen mijn tweede (derde, vierde? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gaaf! Dan kun je later ook nog artikelen voor de krant gaan schrijven over al het onrecht dat de Nederlanders wordt aangedaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De kip was er eerder dan het ei: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7...html?cid=short
maar die reacties van al die christenen eronder, zucht. Mensen die de Bijbel lezen, weten dit al 6.000 jaar! Het heeft de wetenschap miljarden jaren gekost om dit uit te vogelen. ![]() ingrid, groningen | 13:09 | 14.07.10 De aarde bestaat 6000 jaar maar de wetenschap heeft het miljarden jaren gekost? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() oh en in de categorie "en dan dit": Pinguïns ontsnappen uit Dierenpark Emmen Uitgegeven: 14 juli 2010 16:05 Laatst gewijzigd: 14 juli 2010 16:05 EMMEN - De Humboldtpinguïns in Dierenpark Emmen hebben een manier gevonden om buiten het park aan de wandel te gaan. © ANP Zo dook begin deze week een jonge pinguïn op in de achtertuin van een woning ongeveer een halve kilometer buiten de diergaarde. De politie bracht het dier in de kofferbak ongeschonden terug, maakte het dierenpark woensdag bekend. Dinsdag ondernam een andere pinguïn een ontsnappingspoging. Het dier werd gesignaleerd in de tuin van een woning en gevangen door verzorgers. Dierenpark Emmen heeft nog geen idee hoe de vogels uit hun verblijf ontsnappen. Ook durft het park niet uit te sluiten dat er nog meer pinguïns in Emmen en omgeving rondlopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik heb sowieso niks beters te doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Morgennacht ga ik op vakantie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo ik ben weer terug
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-07-2010 om 16:46. Reden: In het verblijf is een pad, geen pas. Best belangrijk voor het verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar fijn dat het nu over is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|