Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2010, 14:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*pedagogische draai om oren geeft*
...........
Oud 14-07-2010, 14:07
Verwijderd
ik heb uh, over vijf uur kijkavond maar als ik geen adres doorkrijg zal het een lastige kijkavond worden
Oud 14-07-2010, 14:09
Verwijderd
godver, onnodige stress
Oud 14-07-2010, 14:10
Martiño
Martiño is offline
Ik: "Hallo, ik kom mijn huur opzeggen"
Mevrouw van de woningbouw: "Oh, alweer?"
Oud 14-07-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-07-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
...........
Grapje. Kusje.
Oud 14-07-2010, 14:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mwah, het was vriendelijk hoor.
Oud 14-07-2010, 14:38
Verwijderd
middag
Oud 14-07-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
ik heb uh, over vijf uur kijkavond maar als ik geen adres doorkrijg zal het een lastige kijkavond worden
Je hebt toch wel een emailadres ofzo? Ik zou gewoon even mailen, wss hebben ze niemand het adres gestuurd & zijn ze alleen maar blij dat je ze er aan helpt herinneren
Oud 14-07-2010, 14:47
Verwijderd
Enne, was het een enerverend gesprek?
Oud 14-07-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Enne, was het een enerverend gesprek?
Ja het was wel tof ze wil me graag bij een groepje studenten hebben die haar helpt met haar onderzoek. En verder leuk gebabbeld & gedachten uitgewisseld enzo Maar mensenrechten, niet echt mijn ding en het klonk alsof er veel tijd in ging zitten, dus ik denk niet dat ik het ga doen
Oud 14-07-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ja het was wel tof ze wil me graag bij een groepje studenten hebben die haar helpt met haar onderzoek. En verder leuk gebabbeld & gedachten uitgewisseld enzo Maar mensenrechten, niet echt mijn ding en het klonk alsof er veel tijd in ging zitten, dus ik denk niet dat ik het ga doen
Hm hmm, leuk comliment maar inderdaad, als je het niet knetter geweldig vindt moet je zoiets niet doen nee.

Ik heb intussen mijn tweede (derde, vierde?) roeping ontdekt, interviewen is léuk!
Oud 14-07-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Hm hmm, leuk comliment maar inderdaad, als je het niet knetter geweldig vindt moet je zoiets niet doen nee.

Ik heb intussen mijn tweede (derde, vierde?) roeping ontdekt, interviewen is léuk!
Ja, maar ik vond ook niet dat ik gelijk 'nee' kon zeggen, dus ik heb gezegd dat ik haar volgende week mail wat het gaat worden

Gaaf! Dan kun je later ook nog artikelen voor de krant gaan schrijven over al het onrecht dat de Nederlanders wordt aangedaan
Oud 14-07-2010, 15:12
Verwijderd
De kip was er eerder dan het ei: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7...html?cid=short

maar die reacties van al die christenen eronder, zucht.

Mensen die de Bijbel lezen, weten dit al 6.000 jaar! Het heeft de wetenschap miljarden jaren gekost om dit uit te vogelen. De archaeologen weten het al een halve eeuw: eerst in de Bijbel kijken voordat je in de grond gaat graven... Nu de rest nog... O, die Darwin, er blijft niets van zijn theorie over ... alleen hebben de meeste wetenschappers het nog niet door ... Maar ... we komen er wel ... langzaam maar zeker!!
ingrid, groningen | 13:09 | 14.07.10

De aarde bestaat 6000 jaar maar de wetenschap heeft het miljarden jaren gekost? En argh "er blijft niks van darwin en zijn theorie over" . Soms word ik erg ongelukkig van de mensheid En "archaeologen"
Oud 14-07-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
De kip was er eerder dan het ei: http://www.telegraaf.nl/buitenland/7...html?cid=short

Ik zie toch liever een chick dan een bevruchte ei, want dan moet ik allimentatie betalen
Oud 14-07-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:

Die reacties inderdaad
Oud 14-07-2010, 15:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Mensen die de Bijbel lezen, weten dit al 6.000 jaar! Het heeft de wetenschap miljarden jaren gekost om dit uit te vogelen. De archaeologen weten het al een halve eeuw: eerst in de Bijbel kijken voordat je in de grond gaat graven... Nu de rest nog... O, die Darwin, er blijft niets van zijn theorie over ... alleen hebben de meeste wetenschappers het nog niet door ... Maar ... we komen er wel ... langzaam maar zeker!!

De aarde bestaat 6000 jaar maar de wetenschap heeft het miljarden jaren gekost? En argh "er blijft niks van darwin en zijn theorie over" . Soms word ik erg ongelukkig van de mensheid En "archaeologen"
inderdaad. Dat die kip eieren is gaan leggen ondersteunt juist de evolutietheorie, maarja, sommige mensen willen dat gewoon niet horen.

oh en in de categorie "en dan dit":

Pinguïns ontsnappen uit Dierenpark Emmen

Uitgegeven: 14 juli 2010 16:05
Laatst gewijzigd: 14 juli 2010 16:05

EMMEN - De Humboldtpinguïns in Dierenpark Emmen hebben een manier gevonden om buiten het park aan de wandel te gaan.

© ANP
Zo dook begin deze week een jonge pinguïn op in de achtertuin van een woning ongeveer een halve kilometer buiten de diergaarde. De politie bracht het dier in de kofferbak ongeschonden terug, maakte het dierenpark woensdag bekend.
Dinsdag ondernam een andere pinguïn een ontsnappingspoging. Het dier werd gesignaleerd in de tuin van een woning en gevangen door verzorgers.

Dierenpark Emmen heeft nog geen idee hoe de vogels uit hun verblijf ontsnappen. Ook durft het park niet uit te sluiten dat er nog meer pinguïns in Emmen en omgeving rondlopen.
Oud 14-07-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
inderdaad. Dat die kip eieren is gaan leggen ondersteunt juist de evolutietheorie, maarja, sommige mensen willen dat gewoon niet horen.

oh en in de categorie "en dan dit":

Uitgegeven: 14 juli 2010 16:05
Laatst gewijzigd: 14 juli 2010 16:05

EMMEN - De Humboldtpinguïns in Dierenpark Emmen hebben een manier gevonden om buiten het park aan de wandel te gaan.

© ANP
Zo dook begin deze week een jonge pinguïn op in de achtertuin van een woning ongeveer een halve kilometer buiten de diergaarde. De politie bracht het dier in de kofferbak ongeschonden terug, maakte het dierenpark woensdag bekend.
Dinsdag ondernam een andere pinguïn een ontsnappingspoging. Het dier werd gesignaleerd in de tuin van een woning en gevangen door verzorgers.

Dierenpark Emmen heeft nog geen idee hoe de vogels uit hun verblijf ontsnappen. Ook durft het park niet uit te sluiten dat er nog meer pinguïns in Emmen en omgeving rondlopen.
Omg ik moet naar mijn stiefzus, mss heeft die ook wel pinguïns in haar tuin <3. Ik hou van pinguïns

en ik heb sowieso niks beters te doen
Oud 14-07-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
/luiheid

Morgennacht ga ik op vakantie
Oud 14-07-2010, 15:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*mompelt iets over contacten, cv en kansen grijpen*
Oud 14-07-2010, 15:31
Verwijderd
Citaat:
/luiheid

Morgennacht ga ik op vakantie
Daar heeft het niet zoveel mee te maken

Citaat:
*mompelt iets over contacten, cv en kansen grijpen*
Ja maar in een vakgebied dat me eigenlijk weinig tot niks interesseert, plus dat ik aankomend half jaar ook al 2 bachelorscripties moet schrijven .
Oud 14-07-2010, 15:33
Verwijderd
Oh queasy waar ga je heen en met wie?
Oud 14-07-2010, 15:40
Verwijderd
Gutentag!
Ik kom net uit Duitsland en Overrijsel. Wat een ritje in de bloedhete zon!

Citaat:
Egon schreef:
Succes!
Is het een leuk huisje?
Oud 14-07-2010, 15:41
Verwijderd
En ik wou bij een broodjesding aan de weg in Duitsland een broodje gezond kopen. Ik *wijzend* "Eine broodje graag". Man: Ik kan ook nederlands hoor.
Oud 14-07-2010, 15:42
Verwijderd
Eine broodje graag
Oud 14-07-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
En ik wou bij een broodjesding aan de weg in Duitsland een broodje gezond kopen. Ik *wijzend* "Eine broodje graag". Man: Ik kan ook nederlands hoor.
<3
Oud 14-07-2010, 15:44
Verwijderd
Ik kan echt beter frans dan duits geloof ik of was het breudje?
Oud 14-07-2010, 15:45
Verwijderd
Ik vind Brödchen dan nog logischer
Oud 14-07-2010, 15:45
Verwijderd
Of Brötchen
Oud 14-07-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Of Brötchen
Oud 14-07-2010, 15:48
Martiño
Martiño is offline
Darf ich ein Brötchen haben, bitte? Danke schön!

Und jetzt geht der Martiño nach Bahnhof um das Zug nach Roermond zu eh.. nemen! Toneelrepetitie! *jeej*
Oud 14-07-2010, 15:51
Verwijderd
Ah, die Schauspielerei, ja! Na gut, viel Spass, herr Martiño!
Oud 14-07-2010, 15:52
Verwijderd
Veel plezier
Oud 14-07-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch wel een emailadres ofzo? Ik zou gewoon even mailen, wss hebben ze niemand het adres gestuurd & zijn ze alleen maar blij dat je ze er aan helpt herinneren
ik heb hem al gemaild maar ik krijg maar niets terug
Oud 14-07-2010, 15:58
Verwijderd
wat een faal zeg, ik begon me al te verheugen.
Oud 14-07-2010, 16:02
Verwijderd
Even googelen en telefoon gegevens zoeken?
Oud 14-07-2010, 16:03
Verwijderd
gedaan gedaan. Nou ja, jammer de bammer dan maar.
Oud 14-07-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Dat is stom
Oud 14-07-2010, 16:06
Verwijderd
volgens mij hebben ze me profielfoto op kamernet nog een keertje bekeken en dachten ze: oh wacht, laat ook maar
Oud 14-07-2010, 16:16
Verwijderd
Egon, niet zo negatief.
Oud 14-07-2010, 16:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, die Schauspielerei, ja! Na gut, viel Spass, herr Martiño!
Danke, Frau Absinthe. Es werde sehr viel Spaß werden wanneer das Zug auch geen vertraging hatte.
Oud 14-07-2010, 16:27
Martiño
Martiño is offline
Ach, da kommt das Zug jetzt sofort an.
Oud 14-07-2010, 16:38
Verwijderd
Zo ik ben weer terug ik had het nog wel onderschat eigenlijk. Heb toch wel een uur op de operatietafel gelegen (zo'n echte ). Eerst kreeg ik like 6 spuiten lidocaine en daar moest ik van huilen Toen volgde er veel gesnij, gegraaf, gebrand (? ik kreeg ook een rechthoekige metalen plakker op m'n been om me te aarden?) en gehecht en nu ben ik als het goed is ontstekings- en rotzooivrij
Oud 14-07-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
heb je ook geen telefoonnr?
edit: niet dus mkay
Oud 14-07-2010, 16:40
Rivka
Rivka is offline
G'navend!
Oud 14-07-2010, 16:40
Verwijderd
@Sann: klinkt wel leuk, "mensenrechten zijn niet echt m'n ding"
Oud 14-07-2010, 16:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo ik ben weer terug ik had het nog wel onderschat eigenlijk. Heb toch wel een uur op de operatietafel gelegen (zo'n echte ). Eerst kreeg ik like 6 spuiten lidocaine en daar moest ik van huilen Toen volgde er veel gesnij, gegraaf, gebrand (? ik kreeg ook een rechthoekige metalen plakker op m'n been om me te aarden?) en gehecht en nu ben ik als het goed is ontstekings- en rotzooivrij
Het is een elektrisch brandertje, vandaar. En kun je nu nog lopen of moet de Man je nu verplegen?
Oud 14-07-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
lastig weet je de straatnaam wel?

Citaat:

Citaat:

zucht!

Citaat:

(...)
De pinguins kunnen echt heel makkelijk weg in Emmen juist! Het pinguinverblijf heeft een pad waarmee je erdoor kunt lopen en langs dat pad staan muurtjes van 50 cm, met een beetje meefladderen springt zo'n beest daar gewoon op en af. En de deur van het waterdierengedeelte is geen draaideur, dus als ze eenmaal uit het verblijf zijn kunnen ze gewoon naar buiten lopen onder openingstijd. Alleen hoort er daar een kaartverkoper te zitten als de deur open is, je zou verwachten dat die de pinguin ziet.

Laatst gewijzigd op 14-07-2010 om 16:46. Reden: In het verblijf is een pad, geen pas. Best belangrijk voor het verhaal.
Martiño
Martiño is offline
Wow, de lucht is echt prachtig donker hier, en het stormt als een malle.
Verwijderd
Citaat:
ja die plakker is normaal en ze branden bloedvaatjes dicht zodat het netjes wordt en dat gaat met een stroompje en niet met een vlam ofzo, dus vandaar de plakker.

Maar fijn dat het nu over is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten