Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En over gespannen situaties gesproken: ik had er vandaag nog een! Toen ik 's ochtends bij de balie stond te wachten, liep er een laborant naar de receptionist om te vragen waarom ze ergens anders stond ingepland. Toen zei de receptioniste dat er iemand kwam meelopen die vorige week gesolliciteerd had (dat was ik dus! ![]() Toen draaide de receptioniste zich naar mij om en vond het volgende gesprek plaats: Ik: Hallo, ik kom hier een dag meelopen ![]() Zij: Oh. Haha. We hadden het net over je. Ik: Ja, dat hoorde ik. ![]() Zij: Nou, dan ga maar even wachten in de wachtkamer. En toen ging ik zitten in de wachtkamer, om twee minuten later die laborant waarvoor het blijkbaar ongemakkelijk was als ik een dag kwam meelopen met tranen in de ogen te zien vertrekken. Ze is ook nooit meer teruggekomen, en de hele dag werd er een beetje geheimzinnig gedaan, hoewel men tegen mij zei dat ik het me niet echt hoefde aan te trekken.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vanavond wordt hem niet, maar ik wil wel een keertje met je hangen hoor ![]() Ik geloof niet dat mijn moeder er heel erg gelukkig van wordt als ik nu nog even naar utrecht ga.. ![]() @Martino: Wat een Kazet grap ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, misschien ook niet. |
![]() |
|
|