Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Per wanneer begin je dan?

Ja, maar ik heb morgen een gesprek en opzich is dat wel een goede tijdsbesteding. Als stralingsdeskundige niveau 3.
Ik weet alleen nog niet wat ik aanmoet, die man zei: Ja het is gewoon een lekker informeel gesprek, je hoeft geen pak aan daar houd ik ook niet van. Trek aan wat je lekker vindt. Maar ik vind het juist lekker om een pantalon en overhemd aan te hebben. Ik denk dat ik dat gewoon aantrek.
Als je aan moest trekken wat je lekker vindt mag dat natuurlijk ook

Ik begin 1 november, want nadat ik begin september mijn scriptie inlever moet die nog nagekeken worden, dan krijg ik in de derde week van oktober mijn bul en dan duurt de BIG-registratie nog een week.
En die week is de spoedprocedure! Normaal duurt het 6 tot 8 weken tussen bul en BIG-registratie en al die tijd mag je niet als arts werken! Bij mij gaat het ziekenhuis gewoon voor me fixen dat ik een spoedprocedure krijg, en ik neem aan dat elk ziekenhuis dat voor elke aios/anios doet. Dus wat is dan nog de zin van het bestaan van een slome standaardprocedure?
Advertentie
Oud 27-07-2010, 21:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En wat is dan precies het probleem?
Dat ik 0 op m'n computer heb staan? Dus ik moet én gaan bedenken wat ik wil én het gaan downloaden..
Oud 27-07-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Dat ik 0 op m'n computer heb staan? Dus ik moet én gaan bedenken wat ik wil én het gaan downloaden..
O, ja dat is vrij essentieel
Oud 27-07-2010, 21:32
Lorelei
Lorelei is offline
Ah, het probleem was dus niet dat 2 te weinig is.. maar gewoon dat ik zelden naar muziek luister En zo.
Oud 27-07-2010, 21:33
Verwijderd
Ken je geen mensen met vergelijkbare muzieksmaak van wie je de mp3collectie kunt overnemen?
Lorelei
Lorelei is offline
In Driebergen staat wel iets van 7 gig op de computer.. misschien moet ik daar maar een deel vanaf plukken en dan wat aanvullen of zo. Hmz.
Verwijderd
Citaat:
Als je aan moest trekken wat je lekker vindt mag dat natuurlijk ook

Ik begin 1 november, want nadat ik begin september mijn scriptie inlever moet die nog nagekeken worden, dan krijg ik in de derde week van oktober mijn bul en dan duurt de BIG-registratie nog een week.
En die week is de spoedprocedure! Normaal duurt het 6 tot 8 weken tussen bul en BIG-registratie en al die tijd mag je niet als arts werken! Bij mij gaat het ziekenhuis gewoon voor me fixen dat ik een spoedprocedure krijg, en ik neem aan dat elk ziekenhuis dat voor elke aios/anios doet. Dus wat is dan nog de zin van het bestaan van een slome standaardprocedure?
Ah ok, ja ik hoorde ook al zoiets van geneeskundestudenten dat tussen het inleveren van hun scriptie en het daarbij behorende examen en het artsenexamen ook nog een maand moest zitten
Oud 27-07-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
In Driebergen staat wel iets van 7 gig op de computer.. misschien moet ik daar maar een deel vanaf plukken en dan wat aanvullen of zo. Hmz.
Kom jij uit Driebergen?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kom jij uit Driebergen?
Jazeker.
Verwijderd
Oh het artsexamen is bij ons overgenomen door de voortgangstoets, en die heb ik allemaal al gemaakt. Die tijd tussen inleveren en bul is puur voor het nakijken en zodat het praatje voorbereid kan worden
Verwijderd
Waarom neem je een mp3-speler mee als je niet van muziek houdt?
Oud 27-07-2010, 21:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Klifio is 65

Maar je kan die aanloopschalen toch wel ontwijken met een beetje onderhandelen.
Ik krijg vandaag een aanbod of ik leerling laborant KNF wilde doen, omdat het perfect aansloot bij mijn kennis en werkervaring.
Ik ben bang dat het beste dat ik er uit kan slepen fwg 45-1 ipv 45-0 wordt, maargoed, ik ga het tzt wel proberen natuurlijk.

En welke lolbroek kwam met die suggestie? Want wat dat betreft ben je natuurlijk enorm overgekwalificeerd en het sluit totaal niet aan op je ervaring.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarom neem je een mp3-speler mee als je niet van muziek houdt?
Omdat ik het wel lekker vind om wat muziek te luisteren als ik reis. Maar meestal luister ik radio op m'n telefoon (en dat werkt nogal kut in het vliegtuig he ).
Verwijderd
Citaat:
.. Ik heb 1GB aan muziek al lang en breed voor je klaar staan. Maar ja.
Oud 27-07-2010, 21:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, dat vroeg ik me nog af. Maar dat is fijn
Verwijderd
Citaat:
Oh het artsexamen is bij ons overgenomen door de voortgangstoets, en die heb ik allemaal al gemaakt. Die tijd tussen inleveren en bul is puur voor het nakijken en zodat het praatje voorbereid kan worden
Oja die voortgangstoetsen vind ik echt een goed systeem. M'n ex moest die ook altijd maken.
Martiño
Martiño is offline
Oh en LL, pantalon en overhemd is prima. En een goed paar schoenen natuurlijk.
Oud 27-07-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Oja die voortgangstoetsen vind ik echt een goed systeem. M'n ex moest die ook altijd maken.
Mjah bij voortgangstoetsen merk je ook echt wel het verschil tussen stampen-voor-de-toets en leren-voor-de-kennis. Ik ken mensen die voor de tentamens achten en negens haalden en bij de voortgangstoets elke keer in spanning zaten of ze het haalden, terwijl ik voor de tentamens zevens haalde maar op de voortgangstoets elk jaar een Goed scoorde
Oud 27-07-2010, 21:38
Verwijderd
Tuigmeesters AHOI.
Oud 27-07-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Dan moet het wel een beetje "radiomuziek" zijn.
Oud 27-07-2010, 21:39
Verwijderd
Ik was vandaag overdressed trouwens, maar dat viel niet op want ik heb mijn colbertje maar 3 minuten aangehad en toen kreeg ik een witte jas van iemand. Mijn pantalon draag ik wel vaker op een gewone dag.
De aniossen en haio's daar hadden het nog even over solliciteren voor de huisartsopleiding, dat dat ook echt niet in pak hoeft (maar dat je ook niet, zoals sommigen die een haio had gezien, een doorschijnende witte broek met rood ondergoed moet dragen, of een vieze afgetrapte broek).
Oud 27-07-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat het beste dat ik er uit kan slepen fwg 45-1 ipv 45-0 wordt, maargoed, ik ga het tzt wel proberen natuurlijk.

En welke lolbroek kwam met die suggestie? Want wat dat betreft ben je natuurlijk enorm overgekwalificeerd en het sluit totaal niet aan op je ervaring.
Ja een of andere intercedent die werkte voor een groot perifeer zkh in NH. Ik heb teruggemaild en uitgelegd wat ik er van vond. Ik heb geen reactie gehad
Oud 27-07-2010, 21:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan moet het wel een beetje "radiomuziek" zijn.
Nee, ik vertrouw op Qs muzieksmaak en op zijn kennis van mijn "smaak".
Oud 27-07-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Oh en LL, pantalon en overhemd is prima. En een goed paar schoenen natuurlijk.
Ja ik ben echt blij met m'n schoenen
Oud 27-07-2010, 21:43
Verwijderd
Oh en Martinnepin, bedankt nog voor je compliment, dat je me een oude zak vindt en zo. Trouwens die buurvrouw is maar 10 jaaar ouder dan ik dus!
Oud 27-07-2010, 21:44
Verwijderd
He N00dles, kom 'es op MSN, dan krijg je een tekeningetje of wat.
Oud 27-07-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vertrouw op Qs muzieksmaak en op zijn kennis van mijn "smaak".
Er is significante overlap met mijn smaak, dus het komt wel goed, denk ik.
Oud 27-07-2010, 21:46
Verwijderd
Ik moet maar eens naar bed, want ik wou vanavond boodschappen doen en heb dat niet gedaan dus moet het morgenochtend.
Oud 27-07-2010, 21:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heheh. Q probeert mij al jaren op te voeden wat betreft muziek. Het lukt niet echt maar ik waardeer de poging wel Dus ik had hem gevraagd om een mooi pakketje muziek voor mij samen te stellen voor op vakantie
Oud 27-07-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Heheh. Q probeert mij al jaren op te voeden wat betreft muziek. Het lukt niet echt maar ik waardeer de poging wel Dus ik had hem gevraagd om een mooi pakketje muziek voor mij samen te stellen voor op vakantie
Ach, dat kan best later komen. Ik ben zelf pas zo rond mijn 20e me echt gaan verdiepen in muziek.
Oud 27-07-2010, 21:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik was vandaag overdressed trouwens, maar dat viel niet op want ik heb mijn colbertje maar 3 minuten aangehad en toen kreeg ik een witte jas van iemand. Mijn pantalon draag ik wel vaker op een gewone dag.
De aniossen en haio's daar hadden het nog even over solliciteren voor de huisartsopleiding, dat dat ook echt niet in pak hoeft (maar dat je ook niet, zoals sommigen die een haio had gezien, een doorschijnende witte broek met rood ondergoed moet dragen, of een vieze afgetrapte broek).
Ik draag meestal een nette broek plus een overhemd, geen jasjes of pakken ofzo. Sowieso ben je denk ik wel behoorlijk overdressed als je als laborant in een pak gaat solliciteren.

Citaat:
Ja een of andere intercedent die werkte voor een groot perifeer zkh in NH. Ik heb teruggemaild en uitgelegd wat ik er van vond. Ik heb geen reactie gehad
KNF-laborant is volgensmij nog niet eens echt hbo, je wordt intern opgeleid en krijgt een soort LOI-cursus. Ik had wel een paar vacatures gezien voor afgestudeerde MBRT studenten, maar dan moest je eerst die cursus doen en dan kwam je ook weer in een of andere lage schaal terecht.
Citaat:
Ja ik ben echt blij met m'n schoenen
Ik geef niet bijzonder veel om kleding maar schoenen vind ik leuk helaas niet altijd genoeg geld om alle leuke te kopen
Oud 27-07-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Mja maar ze is wel een beetje een eenkennige zeur hoor, wat muziek betreft. En dat komt ook grotendeels door desinteresse *kijkt vermanend naar L* Maar ik denk dat ik zo zoetjes aan wel in de smiezen heb wat ze wel en niet lekker vindt (huuhuu) -- of ik het zélf nou briljant vind of niet..
Oud 27-07-2010, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh en Martinnepin, bedankt nog voor je compliment, dat je me een oude zak vindt en zo. Trouwens die buurvrouw is maar 10 jaaar ouder dan ik dus!
Awww, Qnuffelbeertje toch. ik plaag je maar hoor. Als jij een kopje suiker komt lenen dan laat ik je zeker binnen hoor.
Oud 27-07-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik draag meestal een nette broek plus een overhemd, geen jasjes of pakken ofzo. Sowieso ben je denk ik wel behoorlijk overdressed als je als laborant in een pak gaat solliciteren.

KNF-laborant is volgensmij nog niet eens echt hbo, je wordt intern opgeleid en krijgt een soort LOI-cursus. Ik had wel een paar vacatures gezien voor afgestudeerde MBRT studenten, maar dan moest je eerst die cursus doen en dan kwam je ook weer in een of andere lage schaal terecht.
Ja als anios kennelijk ook maar ik ben liever over- dan underdressed.

Als ik kijk naar het werk wat KNF-laboranten doen, dan vind ik het niveau denk ik tussen mbo-4 en hbo in. Er is wel echt meer achtergrondkennis en zelfstandigheid dan bij een mbo-er, maar het is veel smaller dan hbo.
Oud 27-07-2010, 21:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Awww, Qnuffelbeertje toch. ik plaag je maar hoor. Als jij een kopje suiker komt lenen dan laat ik je zeker binnen hoor.
Wow.. Mijn Qtie is zojuist verslagen door Qnuffelbeertje..
Oud 27-07-2010, 21:54
Verwijderd
Jongens, overtuig Pip er even van dat Green Wing grappig is.
Oud 27-07-2010, 21:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mja maar ze is wel een beetje een eenkennige zeur hoor, wat muziek betreft. En dat komt ook grotendeels door desinteresse *kijkt vermanend naar L* Maar ik denk dat ik zo zoetjes aan wel in de smiezen heb wat ze wel en niet lekker vindt (huuhuu) -- of ik het zélf nou briljant vind of niet..
Mjuh, ik ben bang dat dit allemaal waar is. Jeetje.
Verwijderd
Het is groen: daar houdt ze van.
Verwijderd
Ik heb geen zin om dat te kijken elmer. Ook al krijg ik hier de garantie dat het supermegaveel grappig is.
Verwijderd
Citaat:
Het is groen: daar houdt ze van.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja als anios kennelijk ook maar ik ben liever over- dan underdressed.

Als ik kijk naar het werk wat KNF-laboranten doen, dan vind ik het niveau denk ik tussen mbo-4 en hbo in. Er is wel echt meer achtergrondkennis en zelfstandigheid dan bij een mbo-er, maar het is veel smaller dan hbo.
Ja inderdaad. KNF had eigenlijk makkelijk bij MBRT erbij gekund denk ik, als een verbredende minor ofzo.
Oud 27-07-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Wow.. Mijn Qtie is zojuist verslagen door Qnuffelbeertje..
..qut.

Martin: thanks man, owe you one..
Oud 27-07-2010, 22:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
..qut.

Martin: thanks man, owe you one..
kom maar een kopje suiker brengen
Oud 27-07-2010, 22:01
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 27-07-2010, 22:03
Verwijderd
ik maak vast een boodschappenlijstje, wat zal ik eens gaan eten? Nadeel is dat ik echt geen trek heb en dus bij niets denk van 'oh dat lijkt me lekker'.
Het wat-eten-we-vandaag topic levert nog geen inspiratie op, wat eten forumers saai zeg met hun vegetarische worsten en kiopcordonbleu's.
Oud 27-07-2010, 22:07
Verwijderd
Groene curry (boemboe + kokosmelk) met quornstukjes, babymais en een in stukjes gesneden komkommer (met de zaadlijst er uitgeschrapt) met rijst.
Oud 27-07-2010, 22:08
Verwijderd
turkse pizza?
Oud 27-07-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
wie is Q?
Oud 27-07-2010, 22:09
Verwijderd
-fort alpha s01
-gooische vrouwen s05
- project runway s05
- How I met your mother s01

Kan ik weer eventjes vooruit in deze tv arme tijden.
Oud 27-07-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
ik maak vast een boodschappenlijstje, wat zal ik eens gaan eten? Nadeel is dat ik echt geen trek heb en dus bij niets denk van 'oh dat lijkt me lekker'.
Het wat-eten-we-vandaag topic levert nog geen inspiratie op, wat eten forumers saai zeg met hun vegetarische worsten en kiopcordonbleu's.
Kerriesoep.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten