Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurkunde op de universiteit is niet echt te vergelijken met natuurkunde op de middelbare school. Je bent veel fundamenteler bezig, en op de uni probeer je dingen ook echt te begrijpen, de verbanden tussen dingen te zien. Daarnaast ben je in alle andere toegepaste wetenschappen louter bezig met een klein onderdeel van de natuurkunde.
|
![]() |
|
Nou, ik merk dat ik de logica van natuurkunde gewoon niet snap en dat ligt er vorlgens mij niet aan of ik natuurkunde op de middelbare school krijg of op de uni. En dat ik met alle wetenschappelijke studies bezig ben met een deel van de natuurkunde snap ik, vind ik ook wel spijtig, maar ik kom er vast wel doorheen.
![]() Edit: Het is trouwens niet dat ik heel erg veel moeite heb met natuurkunde op de middelbare school, ik vind het alleen erg vermoeiend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() qandy: bedankt!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kleren voor een week passen makkelijk in een rugtas, en op de meeste campings en ook in vakantiehuisjes, hostels en sommige hotels is wel een wasmachine en droger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat wordt kleren wassen in een bergmeer en hopen dat ze, ondanks de regen, nog drogen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duurt die huttentocht ook drie weken dan?
![]() Ok, in Noorwegen is het de komende weken 15-20 graden en regenachtig, en het wordt een wandelvakantie. Dus wat je nodig hebt is: 2 snel drogende lange broeken 4 t-shirts, met korte of mouwen afhankelijk van jouw voorkeur 2 vesten of dunne truien, zodanig dat je ze eventueel over elkaar heen kunt dragen goede regenjas 14 paar sokken zodat je droge kunt aantrekken na een wandeling. 7 onderbroeken, 1 comfortabele bh Als je ook chiquere dingen gaat doen, eventueel een setje nette kleren Laatst gewijzigd op 30-07-2010 om 13:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet niet zeuren, vorig jaar zaten we bij Trondhjem in een tent. Het was mintwee en het sneeuwde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik neem voor 3 dagen meestal al een koffer mee :vrouw: Maar meestal omdat ik te lui ben om écht in te pakken. Ik kan namelijk wel alles in een sporttas doen
![]() Oh en ik snap niet waarom mensen vrijwillig 3 weken niet douchen, eigenlijk 2 dagen niet douchen maar ok. Dan zou ik liever in Nederland blijven en in de tuin zonnen ;x |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja dan blijf ik bij bovenstaand lijstje plus 7 extra onderbroeken zodat je tenminste elke dag een echt schone aan kan trekken tijdens de huttentocht
![]() Met jouw ouders zul je zeker wel wandelschoenen hebben? Voor op warmere dagen zijn sandalen van zacht rubber met klittebandsluiting ook wel praktisch, die drogen sneller en geven minder kans op blaren. Alleen zijn ze vrij lelijk. Maar dat zijn wandelschoenen ook. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben vannacht opgehaald op de fiets en zit nu bij mijn vriend die in een soort gangsterwijk woont. En er rijden altijd auto's voorbij met stamp muziek en joelende mensen. Maar net kwam er een auto voorbij rijden, zo'n sportmodel. En daar kwam echt keihard K3 uit de speakers knallen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar jeetje Etmakas, wat een avontuur! Brr.
|
Verwijderd
|
Egon, vind je dat lekker?
![]() Het brood is ontzettend zwaar, de groentes zijn nog net iets beter dan Poolse stadsgroentes, de kaas zoetig, de worsten smaakloos, de chocopasta vies... Maar op vakantie smaakt alles beter en ik zal toch iets moeten eten, dus ik zet me er maar overheen ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn ouders zijn juist van absoluut niet afzien, al gaan we wel altijd met de auto, helaasch. We hebben nog nooit gekampeerd (halleluja) en we gaan altijd in een fijn huisje/hotel. We maken ook altijd stedentrips en zo, nooit een echte natuur- of survivalvakantie
![]() edit: Eén keer hadden we een rampzalig hotel in Praag, al was het eigenlijk een jeugdherberg ofzo. Het was niet schoon en heel klein en muf en ik moest met al mijn broertjes en mijn zusje in één kamer aan het eind van een gang met een balkon waar een stelletje gare toeristen een feestje aan het bouwen waren tot halfvier 's ochtends ![]()
|
Ik zou liever helemaal geen bergen overgaan
![]() Nou, eentje dan, als er dan maar een mooi blokhutje is met een haard en een fijn, schoon bed en een goede badkamer.
|
|