| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat denk je anders van zelfgefrituurde frites met biefstuk?Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Theodoor maakte Mexicaanse bonenschotel, dat is best makkelijk en lekker
Je snippert een ui en een teentje knoflook, die bak je en daar gooi je gehakt bij en dat bak je rul. Je snijdt een gele en een rode paprika in blokjes en bakt die even mee, samen met een blik kidneyboontjes en een blik mais. Dit alles gooi je in een ovenschaal. Je steekt er dorito's in zodat het een stegosaurus wordt. En over elke dorito hang je een plakje kaas. Oh en dan moet het dus nog een kwartiertje in de oven.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik eet bijna geen vlees
(mijn nieuwe term is eigenlijk selectief vegetariër, maar dan moet ik dat weer uitleggen ) en ik lust heel weinig.Whatever, ik ga wel naar de winkel en op goed geluk. En anders eet ik lekker weer pizza, wat kan mij het schelen ![]() @White Trash: Jammer dat ze zo doet, zeg dan dat je geen zin hebt in the first place.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan doe je er wat extra kaas in en een tomaat voor de sappigheid.En je hoeft er van mij geen term voor te hebben
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
huissleutels en fietssleutel bij elkaar, autosleutel en sleutel van het huis van m'n ouders bij elkaar.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Het is uiteindelijk een broccoli ovenschotel geworden, met broccoli (duh), aardappelpuree, kip en kaas bovenop. Waar ik zelf nog even wat heb opgestrooid, nomnom, maar het duurt weer een half uur ![]() En ik heb gelijk mijn buurmeisje uit de auto gesleept voor een foto
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, je weet dat je tas met uiterst waardevolle spullen hier nog ligt, hè? |
|
![]() |
|
|