Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Zojuist beetje ruzie gemaakt met een vriendinnetje die ik al heel lang ken. Ik vierde mijn verjaardag dus bij mijn ouders voor de familie en had haar ook uitgenodigd. Bleek ze voor de deur te staan maar iedereen zat natuurlijk in de tuin en bovendien is het meestal een luidruchtig gezelschap. Niet dat ze even belt of achterom loopt, het is niet alsof dat ze niet weet hoe dat moet ;x Nee hoor, mevrouw was gewoon chagrijnig omgekeerd en naar huis gelopen. Het interesseert mij totaal niet als je geen zin hebt want zo'n belangrijke viering was het niet maar op deze manier vind ik het gewoon waardeloos.
Waardeloos inderdaad. Nogal dom
Advertentie
Oud 02-08-2010, 19:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zojuist beetje ruzie gemaakt met een vriendinnetje die ik al heel lang ken. Ik vierde mijn verjaardag dus bij mijn ouders voor de familie en had haar ook uitgenodigd. Bleek ze voor de deur te staan maar iedereen zat natuurlijk in de tuin en bovendien is het meestal een luidruchtig gezelschap. Niet dat ze even belt of achterom loopt, het is niet alsof dat ze niet weet hoe dat moet ;x Nee hoor, mevrouw was gewoon chagrijnig omgekeerd en naar huis gelopen. Het interesseert mij totaal niet als je geen zin hebt want zo'n belangrijke viering was het niet maar op deze manier vind ik het gewoon waardeloos.
Wat achterlijk. Ik had je gewoon gebeld en gevraagd of je de deur open wilde doen, en dan had jij vast wel de suggestie van achterom lopen geopperd. Beetje lame dit.

Citaat:
Bak gewoon 'n eitje op brood! Eventueel met wat bacon. En peper. En italiaanse kruiden.
Blegh, nee, ik moet wel echt normaal eten binnen hebben, en daarmee bedoel ik gewoon warm eten en geen lunch wannabe dinner
Oud 02-08-2010, 19:14
Rationeel
Rationeel is offline
nou nou jongens, jullie moeten er natuurlijk ook niet meteen van uitgaan dat ze geen zin had. sommige mensen houden er gewoon andere manieren op na en lopen niet zomaar achterom

of er moet al een voorgeschiedenis bijzitten natuurlijk
Verwijderd
Er vliegt net een (denk ik) duif in volle vaart tegen mijn raam, schrok me kapot had verwacht dat ie onder mijn raam lag te creperen van de pijn, maar er is geen vogel te bekennen.
Verwijderd
Citaat:
Blegh, nee, ik moet wel echt normaal eten binnen hebben, en daarmee bedoel ik gewoon warm eten en geen lunch wannabe dinner
Nou ja, zeg. Met goed brood en zo is dit heel goed te doen hoor Wat denk je anders van zelfgefrituurde frites met biefstuk?

Citaat:
Er vliegt net een (denk ik) duif in volle vaart tegen mijn raam, schrok me kapot had verwacht dat ie onder mijn raam lag te creperen van de pijn, maar er is geen vogel te bekennen.
Is er geen bijl achtergebleven ergens? Huuhuuhuu.

Citaat:
nou nou jongens, jullie moeten er natuurlijk ook niet meteen van uitgaan dat ze geen zin had. sommige mensen houden er gewoon andere manieren op na en lopen niet zomaar achterom

Nou ja, als je iemand al jaren kent dan mag je er toch vanuit gaan dat de schroom er wel een beetje af is, toch?
Oud 02-08-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:

Maar dan nog. Dan bel je toch even om te vragen 'hee ik dacht dat we bij jou thuis hadden afgesproken hoe zit dat?'
Oud 02-08-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, zeg. Met goed brood en zo is dit heel goed te doen hoor Wat denk je anders van zelfgefrituurde frites met biefstuk?

Is er geen bijl achtergebleven ergens? Huuhuuhuu.

Nou ja, als je iemand al jaren kent dan mag je er toch vanuit gaan dat de schroom er wel een beetje af is, toch?
Bijl?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar dan nog. Dan bel je toch even om te vragen 'hee ik dacht dat we bij jou thuis hadden afgesproken hoe zit dat?'
mja tuurlijk, ikzelf was waarschijnlijk nog door het wc-raampje naar binnen geklommen, maar goed. sommige mensen zijn raar. jíj had een party en zij kon er niet in: haar verlies toch. ik zou me er niet druk om kunnen maken
Verwijderd
Theodoor maakte Mexicaanse bonenschotel, dat is best makkelijk en lekker Je snippert een ui en een teentje knoflook, die bak je en daar gooi je gehakt bij en dat bak je rul. Je snijdt een gele en een rode paprika in blokjes en bakt die even mee, samen met een blik kidneyboontjes en een blik mais. Dit alles gooi je in een ovenschaal. Je steekt er dorito's in zodat het een stegosaurus wordt. En over elke dorito hang je een plakje kaas. Oh en dan moet het dus nog een kwartiertje in de oven.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Bijl?
n00b
Oud 02-08-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
n00b
Duif met de bijl. Prf. Ik kom niet zo vaak op onzin mensen.
Oud 02-08-2010, 19:20
Verwijderd
Ze had gewoon relatieprobleempjes en was daarom chagrijnig en bovendien ken ik dat mormel al 15 jaar ofzo dus ze had gewoon een smsje moeten sturen 'eric ik ben kutje chagrijnig nu, dus ik kom liever niet'. Prima! Maar niet op deze manier, vind ik gewoon irritant.
Oud 02-08-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ze had gewoon relatieprobleempjes en was daarom chagrijnig en bovendien ken ik dat mormel al 15 jaar ofzo dus ze had gewoon een smsje moeten sturen 'eric ik ben kutje chagrijnig nu, dus ik kom liever niet'. Prima! Maar niet op deze manier, vind ik gewoon irritant.
nog zo'n breker van de bro before ho's code
Oud 02-08-2010, 19:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik eet bijna geen vlees (mijn nieuwe term is eigenlijk selectief vegetariër, maar dan moet ik dat weer uitleggen ) en ik lust heel weinig.

Whatever, ik ga wel naar de winkel en op goed geluk. En anders eet ik lekker weer pizza, wat kan mij het schelen

@White Trash: Jammer dat ze zo doet, zeg dan dat je geen zin hebt in the first place.
Oud 02-08-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik eet bijna geen vlees (mijn nieuwe term is eigenlijk selectief vegetariër, maar dan moet ik dat weer uitleggen ) en ik lust heel weinig.

Whatever, ik ga wel naar de winkel en op goed geluk. En anders eet ik lekker weer pizza, wat kan mij het schelen

@White Trash: Jammer dat ze zo doet, zeg dan dat je geen zin hebt in the first place.
Een flexitariër noem je dat. Of een vleesverlater. Ben het zelf ook een tijdje geweest. En in a way ben ik het nog steeds want ik eet amper vlees
Oud 02-08-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:

het kan ook zonder het gehakt dan doe je er wat extra kaas in en een tomaat voor de sappigheid.
En je hoeft er van mij geen term voor te hebben
Oud 02-08-2010, 19:35
Rationeel
Rationeel is offline
hey vraagje he, sorteren jullie de sleutels aan jullie sleutelbos, of hangen ze gewoon willekeurig door elkaar?

en zo ja, sorteer je dan op ehh gebruiksfunctie (dus huissleutels bij elkaar, werk bij elkaar etc.) of op grootte/vorm?

Oud 02-08-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
hey vraagje he, sorteren jullie de sleutels aan jullie sleutelbos, of hangen ze gewoon willekeurig door elkaar?

en zo ja, sorteer je dan op ehh gebruiksfunctie (dus huissleutels bij elkaar, werk bij elkaar etc.) of op grootte/vorm?

ik sorteer mijn sleutels op hoe groot de kans is dat ik ze allebei op dezelfde dag nodig zal hebben huissleutels en fietssleutel bij elkaar, autosleutel en sleutel van het huis van m'n ouders bij elkaar.
Verwijderd
Citaat:

Gesorteerd op ehm functie. Dus bosje met huis & kamersleutels, dan fietssleutels, werksleutels, dan sleutels van huis van m'n ouders en dan reservesleutels van anderen. Allemaal aan 1 bos, maar wel allemaal een apart ringetje.
Verwijderd
Citaat:

Die van mij zitten willekeurig door elkaar
Oud 02-08-2010, 19:38
Verwijderd
willekeurig. Ookal heb ik drie fietssleutels die teveel op elkaar lijken.
Oud 02-08-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:

Ik heb maar twee sleutels aan mijn sleutelbos dus de een zit links en de ander rechts dus gesorteerd ja.
Oud 02-08-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Een flexitariër noem je dat. Of een vleesverlater. Ben het zelf ook een tijdje geweest. En in a way ben ik het nog steeds want ik eet amper vlees
Haha zijn dat serieus échte, bestaande termen in die scene?

Citaat:

Ik sorteer ze. Op gebruiksfunctie. En binnen gebruiksfunctie op grootte. </autist>
Oud 02-08-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Haha zijn dat serieus échte, bestaande termen in die scene?
Yup, echt
Oud 02-08-2010, 19:52
Verwijderd
er is iemand zo walgelijk hard met me aan het spelen
Oud 02-08-2010, 19:53
Rationeel
Rationeel is offline
bedankt allemaal
Oud 02-08-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
er is iemand zo walgelijk hard met me aan het spelen
Whit waarom?
Klinkt nasty.
Oud 02-08-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
bedankt allemaal
Waarom wilde je het eigenlijk weten?

@Egon what's up?
Oud 02-08-2010, 19:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waarom wilde je het eigenlijk weten?
ik zat met de bos in mijn hand en dacht: hoe zou de rest het doen?

ik sorteer op grootte/vorm, zodat de bos zo compact mogelijk kan worden in de broekzak
Oud 02-08-2010, 20:00
Verwijderd
hoiiiii mijn werkdag zit er weer op <3
Oud 02-08-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
hoiiiii mijn werkdag zit er weer op <3
Hey! Waar werk jij eigenlijk?
Oud 02-08-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Hey! Waar werk jij eigenlijk?
bij smullers op het station in breda ik heb daar tijdelijk gewoond en studeer er nog steeds, vandaaaar zo lekker ver weg. Had je trouwens nog gelezen dat ik gisteravond/vannacht in je hometown was?!
Oud 02-08-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
bij smullers op het station in breda ik heb daar tijdelijk gewoond en studeer er nog steeds, vandaaaar zo lekker ver weg. Had je trouwens nog gelezen dat ik gisteravond/vannacht in je hometown was?!
Yeah, kutzooi, ik was er zelf niet eens. Was bij familie in Dordrecht. We meeten vast nog wel eens
Oud 02-08-2010, 20:18
Verwijderd
hoe dichter bij dordt.. ;x
Oud 02-08-2010, 20:20
Verwijderd
Haha, ik ken de uitdrukking ook wel ja .
Oud 02-08-2010, 20:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh wauw, oke, dat wist ik niet

Het is uiteindelijk een broccoli ovenschotel geworden, met broccoli (duh), aardappelpuree, kip en kaas bovenop. Waar ik zelf nog even wat heb opgestrooid, nomnom, maar het duurt weer een half uur

En ik heb gelijk mijn buurmeisje uit de auto gesleept voor een foto
Oud 02-08-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:

Het is uiteindelijk een broccoli ovenschotel geworden, met broccoli (duh), aardappelpuree, kip en kaas bovenop. Waar ik zelf nog even wat heb opgestrooid, nomnom, maar het duurt weer een half uur

Wat is dat met foto's en jou op het moment? Ik mis iets
Oud 02-08-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ken de uitdrukking ook wel ja .
waarom denk je dat ik eindhoven verkies boven breda
Verwijderd
Citaat:

Geen spaghetti?

Trouwens, je weet dat je tas met uiterst waardevolle spullen hier nog ligt, hè?
Verwijderd
Citaat:
waarom denk je dat ik eindhoven verkies boven breda
Ik ben dan ook erg blij dat ik hier woon, in Veldhoven, lekker dichtbij Eindhoven .
Oud 02-08-2010, 20:38
Verwijderd
logisch
Oud 02-08-2010, 20:40
Verwijderd
Ik studeer in Eindhoven maar woon in Den Haag, zodat ik niet zo vaak in Eindhoven hoef te zijn.
Oud 02-08-2010, 20:44
Verwijderd
Wat is er mis met Eindhoven? En je zit op de TU/e verwacht ik?
Oud 02-08-2010, 20:48
Verwijderd
waarschijnlijk vindt kazet het sfeerloos, net zoals alle andere eindhovenhaters!
Oud 02-08-2010, 20:49
Verwijderd
he maar linooz, jij gaat na de vakantie in tilburg studeren? Dan kunnen we samen reizen!1
Oud 02-08-2010, 20:50
Verwijderd
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je telefoonrekening babs?
Rationeel
Rationeel is offline
de cougar is los!
Verwijderd
Nee nee, ik moet eerst nog even netjes havo 5 doen . Ik ben niet zo'n nette jongen die in 5 jaar z'n havo haalt .
Oud 02-08-2010, 20:53
Carn
Carn is offline
zo jongens, eindelijk thuis; zo`n kantoor verven/omklussen is toch wat werk maar we zijn eindelijk kloar met verhuizen nu!
Oud 02-08-2010, 20:54
Carn
Carn is offline
Eindhoven is dus echt wel de leukste stad van Brabant .

Regels voor berichten