Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vraag me trouwens af hoe vaak het al is voorgekomen dat álle wolven het spel hebben overleefd, laat staan samen met de verrader. Jammer dat er geen weerwolfspelstatistieken worden bijgehouden, dat zou wel leuk zijn. ![]() ![]()
||
Citaat:
Dit dacht ik al toen LL wolfsbane bleek te zijn. Ik merkte aan je hints al dat je niet precies wist wat hij was 'geen goede functie voor de dorpelingen'. Ik zou je toch met klem willen vragen om eerst de spelregels goed door te lezen en misschien een paar spellen mee te lezen, want dit is toch wel erg jammer van het spel. Verder inderdaad een dikke pluim voor de spelleiders! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Er was eigenlijk weinig overleg nodig want meestal zaten we wel met hetzelfde idee... Ik geloof dat we maar 1 keer echt een discussie hebben gehad wat verderop in het spel, wat nou taktisch zou zijn, en Hanneke er geen fuck van snapte dat ik Daboman op wilde vreten ![]() Ik kreeg zelfs nog een pm van Geel of ik voorkennis had ![]() Ik weet dat ik erg veel 'wolvenposts' heb gemaakt, en misschien soms niet heel slim heb aangepakt (in hevige discussie gaan met LL) maar alles heeft gelukkig goed uitgepakt ^^ en ik denk dat mijn eerste spel als wolf voor mij legendarisch zal blijven ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Daarbij wilde Hanneke maar wat graag Severus opeten.
![]() En omg, wat een gefail van Wheezle. ![]() Oh en hoewel ik niet heb meegespeeld heb ik wel alles meegelezen, en ik vind dat mensen persoonlijk de grond in boren, of dat nou een tactiek is of niet, verboden moet worden. ![]()
||
Citaat:
Ik kan me naast dit spel 2 spellen herinneren waar dat gebeurd is. 1 daarvan ging de verrader dood, maar overleefde de heks wel. Bij die andere weet ik niet meer of de verrader/heks ook overleefde. Stond me trouwens daar wel even raar te kijken toen ik zag dat ik gegeten was. Zeker aangezien ik ook opgehangen had kunnen worden. Ik heb in die ronde trouwens mr soija beschermd. Dankzij zijn geprik verraden de wolven zichzelf nog wel eens. @Snoopy: het moeilijkste is wanneer de regels geen duidelijkheid geven over hoe er in een bepaalde situatie gehandeld moet worden. Dan moet je wel beslissen, maar je krijgt nooit iedereen zo ver dat ze het met je eens zullen zijn, en de mensen die het niet eens zijn met je beslissing kunnen zich gepasseerd voelen. Dat maakt het wel eens minder leuk. Maar dat is dit spel geloof ik niet echt voorgekomen. Dat komt alleen in spellen voor die ik leid geloof ik ![]() Verder, minder erg, maar ook niet erg leuk is politie-agentje moeten spelen. Dit spel zijn er ook geen kaarten uitgedeeld geloof ik, het enige was dat er even een algemene opmerking richting de doden nodig was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik las een topic van 2007 en daar ging het er echt leuk aan toe. Oh en ik heb ze opgeslagen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wheezle, als je een spel speelt is het natuurlijk wel handig om de regels te weten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En verder is WSZ een compleet ander kader. Hier kun je het spel als reden aanvoeren om het niet persoonlijk op te vatten. Maar wat voor reden heb je daartoe in WSZ?
Laatst gewijzigd op 11-08-2010 om 11:45. |
![]() |
|
@Snoopy: Wat Daboman zegt. Dit spel was er wel 1 iets dat me niet beviel, maar dat kon gelukkig eenvoudig opgelost worden.
En ik ben het wel met DP eens, vandaar dat ik ook die opmerking maakte dat men de bewijzen wel uit dit topic moest halen. Over dit punt is er in het verleden ook veel discussie geweest daarom heb ik het bij die ene opmerking gelaten. Laatst gewijzigd op 11-08-2010 om 12:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knipknip* 0 Anne_Lieke 1 Alopia 2 Alopia 3 Alopia 4 Zjoerd & MieX 4.1 Jet666 4.2 MieX & Alopia 5 MieX & AnneeearP 6 Sjoerd & jet 7 Dutch gamer 8 Foefighter & Sjoerd 8.1 Hi & MieX 9 Crazysoldier & balance 9.1 Cytherea & Sjoerd 10 Abgirl & Evil devolution (crazysoldier) 11 Evil Devolution & ABgirl 12 Balance & Skilly 12.1 Abgirl & hi 13 hi & Abgirl 13.1 Evil Devolution? 14 Skilly & Spoonie (is begonnen met verhalen) Vervangen door: Abgirl & Evil Devolution 14.1 Evil Devolution & Eye of Sauron (langer verhaal) 15 Eye of Sauron & Abgirl 15.1 ABgirl & Eye of Sauron 16 Eye of Sauron 17 Eye of Sauron 18 Eye of Sauron 19 Eye of Sauron 20 Eye of Sauron 21 Mr. Soija 22 Eye of Sauron 23 Eye of Sauron 24 Eye of Sauron 26 Eye of Sauron 27 Eye of Sauron & Biertank52 28 Eye of Sauron & Twinkebel 29 Twinkebel & Biertank52 Leekah vervangt Biertank52 30 Eye of Sauron & Twinkebel 31 Eye of Sauron & Leekah 33 Twinkebel & Eye of Sauron 34 Dark Phoenix & Soija 36 Daboman & Sterrenmeisje 37 ABgirl & Dark Phoenix 38 Biertank52 & Dark Phoenix 40 Eye of Sauron & Vlindertje & Twinkebel 41 PixelDansje & Vlindertje 42 Biertank52 & Daboman 43 Vlindertje & Eye of Sauron 44 Minke & Dark Phoenix & (Drukknoopje) 45 Vlindertje & Eye of Sauron 46 Daboman & ***ailá*** & Evilblue 47 Dark Phoenix & Fantome & Pippeloen -Dat middenstuk is wel confronterend. Iemand had toen echt tijd teveel lijkt het ![]() -Verder ontbreken enkele nummers, dat is omdat er toen een fout in de nummering gemaakt is, spel 34 bijvoorbeeld was nog niet afgelopen toen het topic vol was en is verder gegaan in topic 35. -Crazysoldier is dezelfde persoon als Evil Devolution, die heeft een nickchange gehad. Die lijst is twee jaar oud of zo dus uiteraard is hij niet meer volledig. We zijn nu al bij 71 dus hij zou nu al bijna twee keer zo lang zijn ![]()
|||
Citaat:
![]() Daarnaast moet ik zeggen dat ik het persoonlijk toch wel hypocriet van je vind dat je dit zegt, aangezien jij toen je in weerwolfspel #63 de verrader was heel erg bezig was met persoonlijke aanvallen op mij om mij uit het spel te krijgen, en daarmee dus in ieder geval op z'n minst niet minder vuil bezig was (om nog maar niet te spreken van de aftermath van dat spel dat buiten het spel plaatsvond). Ik heb verder aan Wheezle nog de spreekwoordelijke olijftak aangeboden, wat ik van jou helaas nog niet eens kan zeggen. Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is het grappig dat je dat spel aanhaalt, want mijn 'aanvallen' op jou waren grotendeels juist wel speltechnisch en jij liep daar dingen uit een eerder spel bij te betrekken en mij haat pm's te sturen dat ik je geen zij noem. En die discussie had verder helemaal -niks- met het spel te maken, enkel en alleen dat ik je irritant vond (wat ik je ook meermalen heb aangegeven) en niet gebruikt heb om je eruit te krijgen. Wel weet ik nog goed dat ik je dat spel maar wat graag eruit zag gaan juist vanwege al die discussies en pm's van jou. ![]() But don't worry hun, er zijn mensen die een stuk bewuster en een stuk extremer hebben 'valsgespeeld' dan ik en die dat ook echt bedoelden als valsspelen. En zelfs als die mensen zeggen dat je best wat rustiger aan mag doen met wat je zegt, geef ik ze helemaal gelijk. Want zelfs als het niet tegen de regels ingaat, vind ik dat het een spel is en dat je best wat respect voor elkaar mag opbrengen, of je posts nou zo gemeend waren of niet. ![]() Edit; en verder als je persoonlijke ruzies / argumenten wilt bespreken, voel je vrij om mij te pm'en. Ik wilde enkel mijn mening even geven over wat er gebeurde, en dat is mijn goed recht.
||
Citaat:
"Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels. Maak het spannend en interessant. Je mag echter geen vals bewijs fabriceren, dus truukjes met photoshop, paint en pm's en alles wat op vervalsing neerkomt zijn dus niet toegestaan." Punt voor mij is dan dat het in mijn geval geen gefabriceerd bewijs was en daarmee dus legaal. Het is alleen jammer dat het later niet meer te controleren/bewijzen viel, aangezien het "Laatste activiteit: [datum & tijd]" in iemands profiel meteen verandert wanneer diegene weer on-line komt. Wat mij betreft mag er nu een discussie losbarsten over of het controleren van aanwezigheidstijden (en het aanvoeren daarvan) wel of niet mag, zodat dit dan eventueel in de spelregels wordt opgenomen. ![]()
|
Verwijderd
|
Nouja vals bewijs fabriceren lijkt me sowieso voor de wolven en verrader noodzakelijk. Ik denk dat die regel enkel is opgenomen toen biertank een pm had gephotoshopd waarin stond dat hij dorpeling was. Ik denk dat het prima is dat je screenshots uitsluit, maar ik zie er geen bezwaar tegen als ik vertel dat ik een dorpeling ben (als ik wolf ben). Daarom vind ik het ook geen bezwaar om te zeggen dat iemand nog niet online is geweest, het maken van een screenshot zou uiteraard wel weer tot photoshoppen kunnen leiden.
|
![]() |
|
Waarom verdenkingen gewoon niet blijven houden op alles binnen het topic, en niks erbuiten? Dan sluit je dus effectief pm's, mensen die zeggen 'ja vraag maar aan die', tijdstippen waarop iemand online is, photoshop toestanden, posten van functie pm's, Spelleider erbij halen enzovoorts uit.
Uiteindelijk moet het hele spel toch draaien om hoe men zich in het topic neerzet, wat men stemt enzovoorts en niet of iemand toevallig wel of niet online was, functies laat zien en dergelijke? Of ben ik nu ouderwets?
|
Over die opmerking van mij. Voordat ik die poste heb ik heel goed nagedacht. Ikzelf vind het absoluut niet kunnen om te zeggen 'Ha! Toen was je helemaal niet online! Dus je hebt ook niet kunnen stemmen." Dat vind ik omdat 1dat voor anderen niet te controleren valt en 2omdat het redelijk zwak is. Want, in het geval van wheezle: ze had wel gestemd, heel vroeg op die dag. Toen kwam Severus eraan en zei dat ze onmogelijk gestemd kon hebben. Dat bewijst voor mij dat mijn twee aangevoerde punten redelijk waar zijn. Want hoe kon Severus nou met 100% zekerheid zeggen dat Wheezle niet gestemd had?
Ik wist dat als ik Severus erop aan zou spreken (in het topic of via pm) dat ik hevig tegengesproken zou worden. (En dat terwijl het mijn goed recht is - vind ik - om zo iets te zeggen als Spelleider zijnde). Daarom dat ik een algemene opmerking maakte. Ik vind dus dat alle theorieën en bewijzen hun fundament in het wwspeltopic moeten hebben, en niet erbuiten.
||
Citaat:
|
En nog zoiets. Severus zei 'Dat staat helemaal niet in de spelregels!'. Mag een Spelleider niet zijn eigen keuzes maken over bepaalde zaken in het spel, vooral als ze niet in de spelregels staan?
||
Citaat:
Maar de spelleider kan zeker zulke dingen beslissen ja.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||||
Ik vond het een tof spel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Over het reverse enzo; ik bedenk nu dat je in het begin al iets zei van "Nu al reverse doen zou wel heel gewaagd zijn" ![]() Citaat:
![]() Dott, ik vond het leuk samen wolf te zijn en je was een prima wolf. ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() - Oké, ik ga even m'n quotes in een logische volgorde zetten!
Laatst gewijzigd op 11-08-2010 om 17:24. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Alleen, nu je dit onderwerp hebt aangesneden, vraag ik me af of zulke keuzes al tijdens het spel moeten worden gemaakt. Pin me er niet op vast, maar ik meen zelf dat ze altijd na afloop van het spel worden gemaakt (dus: spelregels worden gewijzigd, zodat het niet meer in een volgend spel gebeurt). Bij bijvoorbeeld het befaamde screenshotspel was dat wel het geval, daar werd pas na afloop van het spel een keuze gemaakt.
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Al verdenk je iemand van wolfzijn (garantie heb je nooit) dan nog is er een kans dat hij/zij gestemd heeft. Prima als je zijn/haar stem niet meetelt in je theorieën, maar laat het dan ook bij het niet geloven van de echtheid van iemands stem. Dat bedoelde ik met 'waar'. Je weet nooit of iemand echt gestemd heeft of niet. Geloof wat je wil, maar probeer neit met bewijzen te komen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|