Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm ja na het uitgaan ofzo, dan verwacht je geen olijven. Maar kan op zich best. Ik kan op elk moment van de dag wel olijven en kaasstengels eten denk ik
![]() Maar nu ga ik naar bakkerij Oonk om sloffen te halen! Als ze die nog hebben! Anders moet ik maar naar een vlaaienzaak ofzo. En dan ga ik bloed laten prikken, en dan ga ik naar de UT om alles klaar te zetten voor mijn presentatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga zo ook wodka kopen. En port. En nog meer bier. En siroop. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb maar één sixpack bier, want ik heb geen zin in teveel gesjouw ;o |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah jawel, dat deden we vroeger wel, maar gewoon bij het uitgaan. Maar eigenlijk vond ik het uitgaan met die groep nooit zo leuk ![]() Dus toen ging ik maar snel gewoon bier of wijn drinken met m'n echte vrienden. ![]() Ik neem er twee mee, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen is het te zoet om puur te drinken;(
|
Verwijderd
|
Hahaha, ik herinner me ook het kamp met 5vwo, waarbij we op onze kamer Canei (blugh) en Coebergh en 7up en Safari en jus hadden meegesmokkeld. We moesten al slapen, maar we waren in één bed gekropen om echt vet veel te drinken! (met z'n vijven één fles Canei leeg
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niks belachelijks aan als je geen zwangerschappen of orgies wilt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|