Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of hij het echt van plan was, maar hij was heel onzeker over zichzelf en als je dat gesprek leest...... Ik zeg soms echt de lelijkste dingen tegen mensen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft je andere post o.a. over die Engelse vriend: je komt heel destructief op me over, alsof je iedereen juist van je af wil stoten door ze te kwetsen. En hoe heb je hem bijna zelfmoord laten plegen? Ging je mee in zijn gedachten door er ook over na te denken, of heb je ingepraat op zijn onzekerheden? Overigens kan het sowieso geen kwaad om eens met een psycholoog, of voor mijn part alleen met de huisarts, hierover te praten. Het is niet zo dat die mensen je verhaal aanhoren en dan direct gaan preken over wat je moet doen hoor. Vaak is het al prettig als je erover kunt praten en zij je helpen om je gedachten op een rijtje te zetten. Hoe oud ben je? |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Nienna*;30809887]
Overigens kan het sowieso geen kwaad om eens met een psycholoog, of voor mijn part alleen met de huisarts, hierover te praten. Het is niet zo dat die mensen je verhaal aanhoren en dan direct gaan preken over wat je moet doen hoor. Vaak is het al prettig als je erover kunt praten en zij je helpen om je gedachten op een rijtje te zetten. ...................................................................... .............................................. Dat is zeker zo. Dus ga eens praten en als je niet te veel wilt vertellen schijf voor jezelf of die hennen wat op over wat je kunt met hem/haar hebben. Jij hoeft niet naar therapie als je dat niet wilt. Want het grootste deel van therapie dat voor mij was en ook veel is is een deskundige uitlaatklep waar je ruim genoeg vertrouwen kunt hebben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 deel 2 Geel | 92 | 24-09-2011 16:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 Geel | 500 | 21-09-2011 19:47 | |
De Kantine |
Iaas Idur #159 Verwijderd | 500 | 27-03-2008 23:42 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Hydrogen | 500 | 07-06-2006 14:17 | |
Verdonk for president! Verwijderd | 388 | 11-05-2006 21:49 |