Advertentie | |
|
![]() |
|
niet waar
![]() ergens "goed in zijn" met spellen heeft -vind ik- meer te maken met reflexen en timing. iedereen kan goed zijn in rpgs, maar dat geld niet voor bvb 3d shooters of race spellen.
|
op playstation1: tekken 1 2 en 3 onverslaanbaar!!
soul blade ![]() mortal combat trilogy: net als op pc (op zen moeilijkst was het nog een eitje... cardinal sin: goed pc: diablo1 en 2 goed, counterstrike: goed quake: ![]() ut: ![]() mijn specialiteit zijn beat-em-ups en shoot-em-ups... het slechtste ben ik in ra2 e.d. chuck
||
Citaat:
wat ik daaronder versta: ben momenteel aan t proberen lid te worden van de 3e clan van de benelux ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PS2 heb ik enkel tot nu toe enkel voor Final Fantasy gehaald ![]() Als soulcalibur 2 uit is, haal ik 'm voor de ps2 aangezien de controller daar wat meer geschikt voor is itt gc. Bovendien wacht ik ook met smart op Capcom vs SNK 3. DC is voornamelijk de beat 'm up console hier, aangezien ik daar zowat alle snk/capcom spellen op heb die uitgebracht zijn. GBA heb ik sinds kort gekocht voor Golden Sun, maar eigenlijk ook voor Street Fighter Alpha 3 die er ook op uit komt ![]() ![]() GC heb ik voor m'n verjaardag gekregen, en gebruik 'm tot nu toe enkel nog voor Super Smash Bro's Melee, maar dat alleen al geeft al genoeg voldoening ![]() N64 zit hier beetje dust te collecten aangezien daar geen fatsoenlijke beat 'm up voor is uitgebracht, 'k heb 'm enkel gekocht om 2 zelda's te kunnen spelen. (OOT en MM) SNES/NEOGEO heb ik hier ook nog liggen, maar die zitten voornamelijk dust te collecten gezien ik de hele KOF serie ook op DC heb, evenals Samurai Shodown/Fatal Fury (Mark of the Wolf) e.d... De PC gebruik ik om arcade beat 'm ups te spelen, 'k heb hier ook een arcade stick voor, die al enkele bezwijkingssignalen tonen ![]() ![]() 'k heb zelf ook niet echt veel meer gebeat'mupped, nog teveel in de ban van FFX ![]() ![]() |
![]() |
|
FIFA 99 (samen net een vriend een dream team
![]() UT (moet wel weer eens spelen, sinds april UT-loos ![]() Yuri (dus ook RA2) CM9798 NFS II (&SE) NFS porsche 2k Delta Foroce 2 (ooit gewonnen van topteams online) Dune 2k WWP
||
Citaat:
![]() of mischien doe je dat al, in dat geval heb ik nix gezegd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vooral dat racen *niemand verslaat mij* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben altijd "goed" geweest in RTCW kheb het al bijna vanaf het begin de demo dus speelde ik beach de hele tijd door later had ik de hele versie en toen deed ik ook andere levels maar bij RTCW bij beach sta ik echt altijd 1e of 2e tot nu dan nu oefen ik dod3.1
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Uhh waar ik wél goed in ben? Civ2 kon ik wel aardig, en AoE.
|
![]() |
ik was serieus extreem goed in SSB voor n64. in je eentje tegen 3 lvl 9's met 50% damage zonder items zonder te lamen. gewoon dood maken door hoog percentage etc. Kent iemand hier vigilante 8? Daar was ik ook wel master in, maar dat speel ik niet echt meer.... ik was ook redelijk goed in golden eye, maar vooral goed in perfect dark
ow en als laatste ESF (nieuwe half life mod) daar own ik ook wel meej.. nu maar wachten op de nieuwe versie ![]()
|
![]() |
Ik own in RTCW. Zit trouwens in een clan ga maar is kijken op onze website http://rfi.musicnerdz.com
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #3 RareVogel | 239 | 26-12-2011 00:08 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De ideale toekomstige samenleving? Isa | 41 | 14-11-2002 19:41 |