Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom, Sigmund?
Er is niks op.
Advertentie
Sherlock
Sherlock is offline
Goedavond.
Verwijderd
Citaat:
ga ook schrijven dan Sann
Mss moeten we dan wel tegen elkaar 'battelen' als we als laatste zijn overgebleven!
Verwijderd
Citaat:
Tof!
yess ben benieuwd
Oud 07-09-2010, 20:01
Verwijderd
Jaaa Sann doen
Oud 07-09-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Je beperkt je horizon wel he.
Nou noem eens wat interessants van de Duitse tv dat ik niet ook kan opsnuiven via andere wegen?
Oud 07-09-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Mss moeten we dan wel tegen elkaar 'battelen' als we als laatste zijn overgebleven!
Hoe gaaf zou dat zijn
Oud 07-09-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Jaaa Sann doen
Ja maar ik vind het zo triest
Oud 07-09-2010, 20:03
Lorelei
Lorelei is offline
Dobermann, dooooobermann, waar ben je als ik je nodig heb?
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaaf zou dat zijn
Vet gaaf en het hele forum maar mee genieten! Ik vrees dat ik mijn forumleven dan niet meer geheim kan houden overigens Iedereen die even goed gaat googelen komt dan vast hier uit enzo
Verwijderd
Citaat:
Er is niks op.
Heb je ook wat rondgekeken op de beide websites die ik je gaf?
Oud 07-09-2010, 20:04
Verwijderd
Ik ben aan het zondigen met suiker in mijn koffie
Oud 07-09-2010, 20:05
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben aan het zondigen met suiker in mijn koffie
vrouwen en hun gewicht
Oud 07-09-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook wat rondgekeken op de beide websites die ik je gaf?
ja, voor zover mijn gebrekkige duits dat toelaat.
Oud 07-09-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Vet gaaf en het hele forum maar mee genieten! Ik vrees dat ik mijn forumleven dan niet meer geheim kan houden overigens Iedereen die even goed gaat googelen komt dan vast hier uit enzo
Haha, ik kijk er naar uit ik vrees dat mijn geheime forumleven dan ook bekent gaat worden ja enige reden om het toch niet te doen!
Oud 07-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik kijk er naar uit ik vrees dat mijn geheime forumleven dan ook bekent gaat worden ja enige reden om het toch niet te doen!
Oh jullie kennen elkaar? Waarvan dan? Euh... middelbare school reunie (Rationeel naamzoek!)

Mjuh, maar misschien moet ik dat maar over hebben voor de liefde van mijn leven! Mijn grootste obstakel zijn al die camera's en heel Nederland die mee kijkt
Oud 07-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
ja, voor zover mijn gebrekkige duits dat toelaat.
Je Duits is ook passief niet zo goed? Dat lijkt me wel een handicap en dan kan ik je alleen maar nog meer aanraden om naar die programma's te gaan kijken, het is namelijk ook goed voor je Duits.
Oud 07-09-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Nou noem eens wat interessants van de Duitse tv dat ik niet ook kan opsnuiven via andere wegen?
Goede documentaires, Tatort, etc.

Daarnaast worden er in Duitsland nog best veel goede films gemaakt.
Oud 07-09-2010, 20:12
Verwijderd
jill, ik was hele verhalen naar je aan het typen op msn, maar ik kreeg steeds alles terug en nu doet msn het helemaal niet meer
Oud 07-09-2010, 20:13
Verwijderd
Ik vraag me wel af wat het addertje is. Hij is niet verlegen, niet chagrijnig, niet lelijk, niet te oud, niet te jong, niet overafhankelijk van zijn ouders, niet arm. Waarom heeft hij dan het idee dat hij een tv-programma nodig heeft om aan een vriendin te komen?
Verwijderd
Citaat:
nomnomnom!
mss moeten we daar maar ons nieuwe avontuur van maken!
Ja, schrijf maar een brief. Als je dan uitgenodigd wordt, ga ik met je mee om je bij te staan en om hem te keuren. Of ik kan ook zelf een brief schrijven, gewoon voor de vorm, en dan worden we allebei uitgenodigd en als dan uitkomt dat ik hem echt drie keer niks vind, ben ik meteen ontdekt als actrice
Verwijderd
Citaat:
jill, ik was hele verhalen naar je aan het typen op msn, maar ik kreeg steeds alles terug en nu doet msn het helemaal niet meer
Aah vandaar, hoe stom je bent ook offline bij mij ja! *msn van babs slaat*
Oud 07-09-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me wel af wat het addertje is. Hij is niet verlegen, niet chagrijnig, niet lelijk, niet te oud, niet te jong, niet overafhankelijk van zijn ouders, niet arm. Waarom heeft hij dan het idee dat hij een tv-programma nodig heeft om aan een vriendin te komen?
Hij heeft gewoon veel pech gehad?
Verwijderd
Citaat:
Oei! Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht. Hmz. En op zijn pagina op boerzoektvrouw.nl oid zegt zijn beste vriend allemaal leuke dingen over dat ze samen op stap gaan enzo, dus hij zou genoeg leuke vrouwen moeten ontmoeten.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
no penis
Verwijderd
Citaat:
Ja, schrijf maar een brief. Als je dan uitgenodigd wordt, ga ik met je mee om je bij te staan en om hem te keuren. Of ik kan ook zelf een brief schrijven, gewoon voor de vorm, en dan worden we allebei uitgenodigd en als dan uitkomt dat ik hem echt drie keer niks vind, ben ik meteen ontdekt als actrice
Hahahahhahaha als jij en forever een brief schrijven doe ik het ook!
Oud 07-09-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
no penis
Oud 07-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft gewoon veel pech gehad?
Maar hij is 26, dan kun je normaal gesproken toch nog wel even wachten tot het geluk zich keert!
Verwijderd
Citaat:
Hahahahhahaha als jij en forever een brief schrijven doe ik het ook!
Jaa en dan gaat Absinthe eruit om actrice te worden, ik wijs hem uiteindelijk af omdat het mij meer om een vakantie op het platteland gaat dan dat ik meteen een vaste relatie wil en jij mag dan met hem gaan wonen in het mooie Limburg
Verwijderd
Citaat:
no penis
Oud 07-09-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Hij hockeyt ook nog! *zwijmel*
welke boer?
Verwijderd
Frank <3
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
goedendag
Oud 07-09-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Jaa en dan gaat Absinthe eruit om actrice te worden, ik wijs hem uiteindelijk af omdat het mij meer om een vakantie op het platteland gaat dan dat ik meteen een vaste relatie wil en jij mag dan met hem gaan wonen in het mooie Limburg
Zeg nu doen jullie net alsof ik jullie afdankertje krijg!
Macrador
Macrador is offline
als zij praten over boeren. Gaan wij mannen dan praten over bimbo's zoals Pamela Anderson en Jessica Simpson?
Verwijderd
Citaat:
als zij praten over boeren. Gaan wij mannen dan praten over bimbo's zoals Pamela Anderson en Jessica Simpson?
Er doet ook een boerin mee! Met borsten.
Oud 07-09-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
goedendag
Oud 07-09-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Frank <3
Is dat die van 26 of die negentienjarige boer. Ik vind Gijsbert best knap maar volgens mij is hij al 35. hahaha.
Oud 07-09-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
goedendag
Hallo! Alles goed daar?
Verwijderd
Citaat:
Is dat die van 26 of die negentienjarige boer. Ik vind Gijsbert best knap maar volgens mij is hij al 35. hahaha.
Is er ook 1 van 19?

Maar die van 26, 19 is echt te jong.
Macrador
Macrador is offline
ik hou meer van de morgenster
Macrador
Macrador is offline
Hier kan ik toch van genieten na mijn Grendel week
Verwijderd
Citaat:
Goh.
Oud 07-09-2010, 20:21
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hallo! Alles goed daar?
yep pedro maakt mij blij en de moeilijke schooldagen zijn voorbij deze week en jij
Oud 07-09-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
ik hou meer van de morgenster
Oei:
Oud 07-09-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Is er ook 1 van 19?

Maar die van 26, 19 is echt te jong.
Dat las ik ergens dat er een negentienjarige boer meedoet. Nee ik bedoel die frank dus. En hij lijkt op eric white trash hahahaha.
Oud 07-09-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
yep pedro maakt mij blij en de moeilijke schooldagen zijn voorbij deze week en jij
Morgen maar 5 uur les, waarvan 1 tussenuur, dus dat komt goed
Oud 07-09-2010, 20:23
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Morgen maar 5 uur les, waarvan 1 tussenuur, dus dat komt goed
wij hebben op woensdag sowieso 4 uur en donderdag ook 5 uur
Oud 07-09-2010, 20:23
Verwijderd
[quote]Paranoide schreef:
Zo, ik heb dat bureau gebeld en een optreden van Zanger Rinus kost 750,-. Het optreden duurt 15 minuten () en na afloop is er een meet & greet. Ah ah ah
[quote]

Hij is dus schatrijk Of hij wordt zo weinig geboekt dat hij zulke exorbitante prijzen moet vragen om rond te komen Hm, ik denk het laatste.

[quote]Paranoide schreef:
Hoi Natasja. Aangezien je postgeschiedenis laat zien dat je graag in contact wil komen met vrouwen, neem ik aan dat je eigenlijk een man van rond de zestig bent. Waarschijnlijk heet je ook geen Natasja maar Patrick of Herman en ik denk dat je een grote grijze baard hebt waar weleens kruimels in blijven hangen. Ik zal je dus niet vertellen hoe het met me gaat. Niet omdat het geheim is, maar omdat ik vermoed dat je erbij gaat masturberen, en dat vind ik een beetje een vies idee.[quote]

You tell 'em!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten