Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Mensen denken vaak dat ik rechten studeer hoor

Nee Frans is eigenlijk apart en gericht op taalvaardigheid. Maar ik heb ook wel eens vakken zoals 'Introduction à la France' en 'Société et Économie en France'. Maar mijn vakken hebben voornamelijk betrekking op politiek en de verhoudingen/vraagstukken tussen staten onderling.
O dat lijkt me opzich wel leuk. Bij 'Société' moest ik alleen wel denken aan het bedrijf waar ik welgeteld 4 dagen gewerkt heb
Advertentie
Oud 25-09-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Zoals Herman Finkers zegt: 'Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles'!
Klopt als een bus, vandaar dat er nog altijd veel religieuzen zijn
Oud 25-09-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij best een interessante ervaring om neergestoken te worden
Dat heb ik bij heel veel dingen die je eigenlijk liever niet meemaakt.
Oud 25-09-2010, 21:27
Geel
Geel is offline
Citaat:
Klopt als een bus, vandaar dat er nog altijd veel religieuzen zijn
That hurts!
Oud 25-09-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik. Maar ik denk dat ik daar een vreselijk trauma aan over hou en minimaal een jaar angstig over mijn schouder kijk enzo. Plus dat je op het moment dat je neergestoken wordt nog niet weet dat je het overleeft.
Nee ok, op het moment heb je natuurlijk ook de paniekfactor die een hoop van de ervaring verstoord.
Citaat:
Ik heb een keer 112 op de stoep gehad, lang verhaal, maar toen dacht ik ook redelijk zeker te weten dat ik dood ging en dat was geen pretje. Zeg maar.
Wut?
Oud 25-09-2010, 21:28
Verwijderd
och ch och wrijf mijn hele hoofd aan stukken
Oud 25-09-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
O dat lijkt me opzich wel leuk. Bij 'Société' moest ik alleen wel denken aan het bedrijf waar ik welgeteld 4 dagen gewerkt heb
Maar in deze context is het maatschappij natuurlijk Ben je nu werkloos of heb je nog een tijdje moeten 'uitwerken'. Is dat een woord? Nouja, bij deze dan.
Oud 25-09-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Nee ok, op het moment heb je natuurlijk ook de paniekfactor die een hoop van de ervaring verstoord.

Wut?
Ja precies. Misschien in een lab ofzo Maar dan is het ook weer minder interessant, dan doet 't wss alleen maar pijn.

Ja lang verhaal, niet echt forum worthy, maar uiteindelijk viel 't allemaal mee en ging ik zeker niet dood.
Oud 25-09-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
That hurts!
Oud 25-09-2010, 21:31
Geel
Geel is offline
Zie je wel dat ik gelijk had toen ik suggereerde dat je ervan houdt om mensen stiekem (genieperig) pijn te doen!
Oud 25-09-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Maar in deze context is het maatschappij natuurlijk Ben je nu werkloos of heb je nog een tijdje moeten 'uitwerken'. Is dat een woord? Nouja, bij deze dan.
Nee, ik zat in m'n proeftijd, dus ik kon direct opzeggen. Ik heb nu een bijbaantje bij facility management en vastgoed bij de TU, en ik heb een paar nieuwe sollicitaties uitstaan en daarvan hoop ik deze week iets te horen.
Oud 25-09-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ja precies. Misschien in een lab ofzo Maar dan is het ook weer minder interessant, dan doet 't wss alleen maar pijn.
Nou op straat lijkt me het wel wat, maar dan wel ergens vlak onder m'n schouder, dat overleef je wel denk ik zo.
Oud 25-09-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Zie je wel dat ik gelijk had toen ik suggereerde dat je ervan houdt om mensen stiekem (genieperig) pijn te doen!
Dit doet je pijn?
Oud 25-09-2010, 21:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dit doet je pijn?
Nou, ik voel me enigszins aangesproken, laat ik het zo zeggen.
Oud 25-09-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Nou op straat lijkt me het wel wat, maar dan wel ergens vlak onder m'n schouder, dat overleef je wel denk ik zo.
Maar dan compleet onverwacht of meer like, een ruzie waarbij iemand een mes trekt?
Oud 25-09-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik voel me enigszins aangesproken, laat ik het zo zeggen.
Uiteraard, maar het lijkt me niet dat je er verder wakker van ligt
Oud 25-09-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Maar dan compleet onverwacht of meer like, een ruzie waarbij iemand een mes trekt?
Nee onverwacht, in m'n rug
Oud 25-09-2010, 21:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Taal & Cultuurstudies, zelfde als Lorelei en Changshan.
Changshan studeert Nederlands
Oud 25-09-2010, 21:37
Verwijderd
Sann:
http://forum.scholieren.com/showthre...0#post30890220
Geel
Geel is offline
Citaat:
Uiteraard, maar het lijkt me niet dat je er verder wakker van ligt
Klopt, maar door de manier waarop jij dingen zegt heb ik vaak het gevoel dat je dat juist jammer vindt.
Verwijderd
Citaat:
Nee onverwacht, in m'n rug
Hm oke. Waarom onverwacht?
Citaat:
Changshan studeert Nederlands
Dat is toch ook taal? en cultuur?

Ik wist het niet ik wist dat ie college heeft met WT dus ik dacht dat ie hetzelfde deed
Oud 25-09-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar door de manier waarop jij dingen zegt heb ik vaak het gevoel dat je dat juist jammer vindt.
Nee hoor, ik heb er verder geen voldoening in als iemand zich slecht voelt oid. Ik vind het enkel leuk als iemand zich aangevallen voelt en furieus reageert
Oud 25-09-2010, 21:40
Verwijderd
[emo/vrouw]Bij gebrek aan liefde eet ik mijn halve gewicht aan chocola, damnit.[/emo//vrouw]
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Dat is toch ook taal? en cultuur?

Ik wist het niet ik wist dat ie college heeft met WT dus ik dacht dat ie hetzelfde deed
Eh, hij heeft college met mij Of nou ja, heeft dat wel eens gehad. (want duh, nederlands en taalwetenschap.. )
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/7834...t_de_ncrv.html

Aawwwww
Verwijderd
Citaat:
Nouja gewoon het lijkt me wel mooi dat je op straat loopt en dan opeens iets voelt en het dan nog even duurt voordat je je realiseert dat je neergestoken bent
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[emo/vrouw]Bij gebrek aan liefde eet ik mijn halve gewicht aan chocola, damnit.[/emo//vrouw]
*geeft liefde* Ik heb een beetje een liefdeoverdosis voor zover dat mogelijk is, dus ik wil best wel wat met jou delen hoor
Oud 25-09-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Eh, hij heeft college met mij Of nou ja, heeft dat wel eens gehad. (want duh, nederlands en taalwetenschap.. )
Nu met WT! Verdorie, ik weet heus wel hoe het zit
Verwijderd
Citaat:
[emo/bas]Bij gebrek aan goed voelen eet ik mijn halve gewicht aan niks en drink ik alleen water.[/emo//bas]
Verwijderd
Citaat:
Nouja gewoon het lijkt me wel mooi dat je op straat loopt en dan opeens iets voelt en het dan nog even duurt voordat je je realiseert dat je neergestoken bent
Wat zit je allemaal te raaskallen
Verwijderd
Citaat:
Die ''vertraging'' is zo gaaf, als je valt of zo. Dat je nog kunt denken ''kut ik val had ik nou maar mijn voet zus en zo gezet en oh man dit gaat pijn doen kijk maar daar lig ik al,'' en dat je pas ''later'' echt op je bek ligt.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee hoor, ik heb er verder geen voldoening in als iemand zich slecht voelt oid. Ik vind het enkel leuk als iemand zich aangevallen voelt en furieus reageert
Maar ja, het is vaak wel een bijkomstigheid van 'je aangevallen voelen en furieus reageren'.
Oud 25-09-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mijn broertje is vorig jaar neergestoken (met een broodmes, wtf, in het dorp van mijn ouders, nog veel meer WTF) Hij is nog 50 meter doorgelopen voor ie door had wat er aan de hand was (en zijn hele trui onder het bloed zat)

Edit: volgens mij had ie het nog veel later pas door, maar toen had ie door dat er iets goed mis was zeg maar
Oud 25-09-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Wat zit je allemaal te raaskallen
Nouja, lijkt jou de ervaring dan niet interessant?
Oud 25-09-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Nouja, lijkt jou de ervaring dan niet interessant?
Nee, weet je hoe pijn. En veel bloed!
Oud 25-09-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
*geeft liefde* Ik heb een beetje een liefdeoverdosis voor zover dat mogelijk is, dus ik wil best wel wat met jou delen hoor
Aaahw. Mja ik had natuurlijk iets preciezer moeten zijn. Over het algemeen ontvang ik véél liefde van vrienden en familie dus wat dát betreft zit ik goed en heb ik niks te klagen!
Nu heb ik een suikerrush, shit.
Oud 25-09-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mijn broertje is vorig jaar neergestoken (met een broodmes, wtf, in het dorp van mijn ouders, nog veel meer WTF) Hij is nog 50 meter doorgelopen voor ie door had wat er aan de hand was (en zijn hele trui onder het bloed zat)

Edit: volgens mij had ie het nog veel later pas door, maar toen had ie door dat er iets goed mis was zeg maar
WUT
Met een broodmes NB, dat lijkt me echt extreem. Vooral dat je er niks van merkt. Dat mes is gewoon bot, maar als het erin zit dan rafelt het echt als je ingewanden
Verwijderd
Citaat:
Ja daar denk ik ook weleens over na. En in die categorie van onverwachte dingen is dat eng maar het engste lijkt me nog onverwachte dingen buiten de aangenomen realiteit. Dat er opeens een gigantische scheur in de realiteit ontstaat ofzo. Daar kan ik me nog drukker over maken dan een mes.
Verwijderd
Citaat:

allemachtig
Oud 25-09-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:

Oh jakkes
Oud 25-09-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, weet je hoe pijn. En veel bloed!
Ja, ok. Maar ik zou dus ook niets van alle paniek dan willen meemaken, maar dat zit er natuurlijk aan vast.
Oud 25-09-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
WUT
Met een broodmes NB, dat lijkt me echt extreem. Vooral dat je er niks van merkt. Dat mes is gewoon bot, maar als het erin zit dan rafelt het echt als je ingewanden
Getver. Zo heb ik er nooit echt over nagedacht. Maar het was inderdaad vrij huiveringwekkend, gelukkig is alles goedgekomen, na een paar weken ziekenhuis. En de dader is ook gelijk gepakt, dat is dan weer het voordeel aan zo'n dorp, je weet precies wie degene is die je neerstak.
Oud 25-09-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ja daar denk ik ook weleens over na. En in die categorie van onverwachte dingen is dat eng maar het engste lijkt me nog onverwachte dingen buiten de aangenomen realiteit. Dat er opeens een gigantische scheur in de realiteit ontstaat ofzo. Daar kan ik me nog drukker over maken dan een mes.
Dat is hoogswaarschijnlijk toch alleen maar gaaf?
Oud 25-09-2010, 21:49
Verwijderd
Oh jongens, kan iemand die SLT230589304 en permban geven alsjeblieft?
Oud 25-09-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:

Dat is hoogswaarschijnlijk toch alleen maar gaaf?
dat moet het meest angstige moment ooit zijn, en pure obsessie maar ook pure obsessie is een mengeling van aantrekkingskracht en afstoting. En dat je dan daar naar kijkt en dat zoiets je aantrekt als een gigantisch zwart gat omdat het het meest vreemde is dat je ooit hebt gezien en dat je het daardoor totáál niet kan plaatsen in je hoofd. Dat het buiten alles valt dat je ooit kende. Dat is wel subliem op zich, maar toch ook verschrikkelijk.
Oud 25-09-2010, 21:53
Verwijderd
Lorelei, hij is dit jaar overgestapt naar TCS
Oud 25-09-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Lorelei, hij is dit jaar overgestapt naar TCS
HAHAHAHAHAHA *EVIL TRIOMFANTELIJKE LACH*
Oud 25-09-2010, 21:55
Verwijderd
Ik heb nog een fles rose gevonden
Oud 25-09-2010, 21:56